آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 21 دی 1396

قالیشویی نزدیک آبشناسان |44444679

قالیشویی در آبشناسان:

ساکنین محترم غرب تهران و حومه اتوبان شهید آبشناسان آیا تاکنون نام قالیشویی پاکمهر را شنیده اید ؟ آیا تا بحال شده در مورد شستشوی فرشهایتان با مشکل برخورد کرده باشید ؟

اگر چنین است از این پس قالیشوی پاکمهر با اعتبار و بیش از یک دهه سابقه درخشان در نزدیکی شما آماده خدمت رسانی به شما شهروندان ساکن در غرب تهران میباشد .شرکت قالیشویی پاکمهر یکی از بهترین و مدرنیزه ترین شرکتهای قالیشویی است که میتواند شما را بعد از انتخاب فرش تابلوفرش چه دستی و چه ماشینی  و انواع کفپوش در جهت شستشو مرمت و مراقبت کمک و خدمتگزاری کند.

اگر بخواهید بیشتر با این برند بارز و مطرح در صنعت قالیشویی آشنا شوید به مختصر در زیر توضیح داده شده است:

 * کارخانه قالیشویی پاکمهر مجهز به پیشرفته ترین دستگاهای تمام اتوماتیک مدرن است.

 * قالیشویی پاکمهر انواع شستشوی حرفه ای و تخصصی برای فرشهای آب خورده یا شور نخورده را انجام میدهد بابهترین مواد شوینده و استاندارد.

 * کلیه پرسنل فعال در این شرکت باتجربه و حرفه ای هستند تابهترین خدمت را برای مشتریان ارائه کنند.

 * قالیشویی پاکمهر با داشتن کادری مجرب میتواند کلیه ی مشکلاتی که برای فرشهای شما بوجود آمده است را برطرف نماید .

 * قالیشویی پاکمهر تنها شرکت مجهز به قبول سفارش ONLINE در ایران است که میتواند بدون تعطیلی بصورت 24 ساعته درخدمت مشتریان خود باشد.

   پاکمهر پیام آور پاکیزگی در خدمت شماست.    

مطالب مرتبط

قالیشویی نزدیک به آبشناسان: اهالی محترم حوالی اتوبان آبشناسان مژده مژده. پوشش دهی قالیشویی مجاز پاکمهر در نزدیک اتوبان آبشناسان ، شهران و بزرگراه نیایش آماده خدمت به کلیه ساکنان این منطقه در امر شستشوی انواع فرش و کفپوش با عالیترین مواد شوینده و با پرسنلی کارآمد اعم از حاملین فرش و کارشناسان زبده فرش […] ...

21 دی 1396
ادامه مطلب