آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 22 بهمن 1401

شاخص ترین قالیشویی در نازی آباد |66597347|☎📞

قالیشویی در نازی اباد:

محله نازی آبادیکی از محلات منطقه 16 شهرداری در جنوب تهران است که قدمت این محله به بیش از 200سال میرسد.

شاید برای برخی این سئوال طرح شده باشد که چرا نام این محل را نازی آباد گذاشته اند؟ در زمان رضا شاه پهلوی دولت آلمان در جهت کمک به دولت ایران خدمات بسیاری انجام داد که یکی از آنها ایجاد همین محله ی نازی آباد بود زیرا دولت آلمان چندین بنای مهم اقتصادی و صنعتی در این ناحیه تاسیس کرد و یکی از این بنا ها ساخت سیلوی بزرگ تهران است ،

و همچنین احداث ایستگاه راه آهن که تا کنار ساختمان سیلو امتداد داشت از دیگر دلایل نام گذاری این محله به نام نازی آباد این بود کهحزب آلمان نازی برای خود مقری را در این محل ساخته بود که کارمندان آلمانی را کنترل میکرد و رابط بین تهران و برلین بود و همچنین چون تمام نقشه شهرسازی این منطقه را مهندسان آلمانی طراحی کرده بودند؛

بخاطر همین دولت وقت به پاس قدر دانی از دولت آلمان نام این محله را نازی آباد اعلام کرد و جالب است بدانید که از آن زمان تا بحال نام این محله تغییر نکرده است. د این محله بیش از 70 میدان وجود دارد که از این نظر نسبت به محله های دیگر جنوب تهران ظاهر بهتری دارد در واقع محله نازی آباد یکی از محله های مرفه جنوب تهران است.

محدوده نازی آباد محله خزانه در شرق ، بزرگراه شهید تندگویان در غرب ، بزرگراه بعثت در شمال و محله یاخچی آباد در جنوب میباشد از خیابانهای اطراف نازی آباد ، میتوان خیابان محمدیه ، خیابان جوادیه، خیابان یاخچی آباد و مدائن را نام برد که نازی آباد در جنوب جوادیه و شمال محله یاخچی آباد قرار گرفته است.

قالیشویی در صادقیه

برترین قالیشویی نزدیک به نازی اباد:

بروز ترین و مطمئن ترین قالیشویی در محله نازی آباد قالیشویی پاکمهر است که در نزدیکی میدان بهمنیار شعبه فعال دارد. قالیشویی پاکمهر با بیش از چندین شعبه در سراسر تهران بزرگ آماده سرویس دهی به شما شهروندان گرامی می باشد .

قالیشویی پاک مهر درتمامی نقاط تهران دارای شعبه می باشد . شما می توانید با یک تماس با نزدیک ترین شعبه قالی شویی پاکمهر تماس حاصل نمایید. پرسنل و نیروهای متعهد ما در اسرع وقت در آنجا حاضر می باشند و شما می توانید برای شستشو انواع فرش های ماشینی و دستباف و هم چنین موکت و شستن مبل های خود را به کادر مجرب قالیشویی پاکمهر بسپارید.

قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روز و هفت روز هفته  و حتی در ایام تعطیل در خدمت  شما همشهریان می باشد.

و خدمات خود را بهصورت تضمینی و با کیفیت برتر و قیمتی ارزان تر در اختیار شما می گذارد.

شستشوی انواع فرش دستباف که کالایی نفیس که تمام مردم از ارزش آن آگاهی دارند و در حفاظت آن تمام تلاش خود را می نمایند به دلایلی دچار آسیب دیدگی می شود که قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت ارزنده در اختیار همشهریان گرامی می نماید.

قالیشویی پاک مهر رمزشادی و پاکیزگی در خدمت شما هم وطنان گرامی در زمینه شستن قالی و مبلمان و موکت و قالی ابریشم به صورت تضمین شده و اعلاءدر اختیار شما می گذارد.