آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 بهمن 1401

قالیشویی شهرری تهران(شاه عبدالعظیم)66597347☎📞

قالیشویی شهرری:

پاکمهر تمامی مناطق نزدیک شهرری و پیرامون آن را که در منطقه 19 شهرداری تهران مانند فدائیان اسلام واقع شده اند پوشش خدماتی میدهد، پس شما این امکان را دارید تا تنها با یک تلفن از خدمات چشمگیر این قالیشویی شهرری بهره مند شوید. با توجه به شلوغی محدوده شهرری بهتر است که حداقل از یک ساعت قبل جهت ثبت سفارش تماس حاصل فرمایید.

مسلم است که شما عزیزان فر ش زیبا و با شکوه برای منازل خود خریداری میکنید،  که منازل شما را زینت بخشیده و در پی  قدم هایی که، بر روی فر شتان بر میدارید ، گام هایتان به فرش زیر پای  شما لبخند بزند.ما ایرانیان از دیر باز، مهم ترین اسباب منزل را فر ش میدانستیم و حال نیز بااستفاده از آنها د رمنازل خود، نشان میدهیم که ما یک ایرانی اصیل هستیم .

اکثر شما عزیزان علاقه خاصی  به فرشهای  دستبافت اصیل ایرانی دارید و در اکثر منازل،  شاهد این هستیم که ایرانیان نسبت به فرشها ی دستبافت علاقه  و رغبت بیشتری نشان میدهند و همینطور فرشهای ماشینی هم، دارای طرح های زیبا و نقش و نگارهای بسیار لذت بخش میباشند. برای ما ایرانیان فرش هم دستبافت هم ماشینی اش ارزش بالایی، دارد و در نگهداری از آنها از هیچ چیز دریغ نمیکنیم و سعی داریم آنها را به هر نحوی سالم و با عمر طولانی نگهداری کنیم .

قالیشویی در محدوده شهرری تهران:

همه ما میدانیم فرشهای ما حداقل سالیانه یک الی دوبار باتوجه به میزان لکه و چرک، نیاربه شسشتو دراند.  من دراین زمینه به عنوان یک کارشناس میگویم که اصلا شستشو ی فرش هایتان  را در منازل به دست خودتان و یا به دست کارگرهایی که میشناسید و هیچ تخصصی در شسشتو ندارند نسپارید، بارها پیش امده است که، با شستن قالی های دستبافت به وسیله خود، نقش و طرح قالی را در هم ریخته و رنگ آن را مختل کرده و فرش دچارآسیب دیدگی شده است.

این نوع فرش حتما باید توسط یک کارشناس با تجربه بازید شود، دستگاه و مواد مناسب شستشو این فرش را بسنجد، یا با تست رنگ تشخصی دهد که چه شستشویی انجام دهد که رنگ در هم نیا میزد و در آخر بمنظور شسشتوی آن در کا رخانه، اقدام میکنند و همینطور در قالی های ماشینی پیش آمده ، برای لکه زدایی فرش از روشهای خانگی اشتباه ،استفاده کرده و باعث پوسیده شدن فرش خود شده و آن همه هزینه ای که برای خریداری آن فرش پرداخت کرده بودند را با یک اشتباه در شسشو به هدر دادن.

شهروندان گرامی ساکن منطقه شهرری شما بادادن قالی های  خود، به قالیشویی معتبر و با تجارب بالا ، هم در وقت خود و هم در مصرف آب که ازمهم ترین منبع حیات بشراست، صرفه جویی میکنید.قالیشویی پاک مهر ، در این زمینه از شما میخواهد که فرش هایشاتان را برای شستشوی هرچه بهتر و بیشتر به پاکمهر بسپارید. پاک مهر با کادر مجرب و کاردران و فوق تخصص در شسشتو نه تنها به فر ش شما آسیب نمیزند، بلکه با استفاده از مواد مرغوب سب افزایش عمر فرش های شما میشود.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.