آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 23 آذر 1401

قالیشویی محدوده راه اهن پاک مهر | 66597347|☎📞

قالیشویی محدوده راه آهن:

میدان راه آهن یکی از میادین اصلی در جنوب تهران است مبداء خیابان ولیعصر به سمت شمال میباشد و خیابان طویل ولی عصر دو میدان تجریش در شمال و راه آهن در جنوب تهران را به هم متصل می نماید. قالیشویی پا ک مهر با بیست سال سابقه معتبر و مطمئن درسراسر تهران سرویس دهی خدمات قالیشویی را به نحو احسن اجرا می کند.

                

خدمات کارخانه قالیشویی پاک مهر:

 از ویژگی های قالیشویی پاکمهر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 1- قالیشویی پاکمهر متشکل از مجموعه ای مجزا با تجهیزات مدرن وپیشرفته می باشد که سرویس دهی آن در قالب ویژه و vip به شهروندان تهرانی عرضه میگردد . 

 2- قالیشویی پاکمهر برای شستشوی فرشهای مختلف با هویتهای مختلف روشها و شیوه های متفاوت انحصاری برای هر فرش دارد .

 3- قالیشویی پاکمهر برترین قالیشویی مجاز است که تمام خدمات خود را با گارانتی و ضمانت برای شما عزیزان عرضه میکند .

 4- قالیشویی پاکمهر بهترین قالیشویی میباشد که تمامی خدمات خود را بدون بدقولی و اتلاف وقت ، سر ساعت تعیین شده درمنزل شما جهت سرویس دهی و خدمات حضور پیدا میکند .

 5- قالیشویی پاکمهر بهترین قالیشویی میباشد که تمامی خدمات لازمه برای فرش را در کارخانه خود توسط استار کاران ماهر انجام می رساند .

قالیشویی در ولی عصر:

قالیشویی پاک مهر در خیابان ولیعصر ، ممتاز ترین شرکت قالیشویی در بین تمام قالیشویی های خیابان ولیعصر میباشد. این قالیشویی همه روزه به صورت 24 در 7روز هفته ، در ارائه بهترین خدمات به شهروندان ساکن خیابان ولیعصر میباشد . با توجه به اینکه ولیعصر طولانی ترین خیابان خاورمیانه است و تقریبا از جنوب تهران تا شمال آن امتداد دارد، محله های زیادی به این خیابان ختم و یا از آن شروع می‌شوند، ما نیز بر آن شدیم که خدمات خود را در تمامی مناطق اطراف ولیعصر از میدان راه آهن تا تجریش ارائه کنیم.

 

قالیشویی پاک مهر در تمامی مناطق تهران قادراست کلیه خدمات مورد نیاز فرش ، موکت، پتو، روفرشی و… را از شستشوی ساده تا تخصصی و پیش رفته با صرف حداقل زمان ممکن از جمع آوری تا تحویل را به انجام رساند، همچنین این شرکت با کفایت جهت مبل شویی و روشویی موکت در هر جای تهران که باشید نیروی آزموده و مطمئن به محل مورد نظرتان اعزام میدارد.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی در محدوده راه آهن: قالیشویی اطراف میدان راه آهن ،جوادیه ، مختاری و محله های واقع در جنوب خیابان ولی عصر ، فعال و همیشه دایر  قالیشویی بزرگ و تخصصی پاک مهر میباشد که با در برداشتن یک کادر مجرب و به روز، همه روزه در راستای بهبود فرآیند درشستشو، به هموطنان خویش خدمات […] ...

23 آذر 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.