آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 3 بهمن 1395

قالیشویی میدان گمرک | 66553719

پاک مهر در میدان گمرک( رازی):

میدان گمرک در منطقه یازده شهرداری تهران قرار گرفته که یکی از قدیمی ترین محله های پایتخت نیز محسوب می شود. در گذشته این محله یکی از دروازه های ورود به تهران بوده که در غربی ترین نقطه شهر قرار داشته که با گسترش شهرسازی و مرور زمان مزارع و زمین های کشاورزی به همراه دروازه تخریب گشته و این منطقه به قطعات مختلف تقسیم شده است.علت نام گمرک که به این میدان داده شده این است که در گذشته چون این مکان دروازه بود و افراد برای دادوستد اجناس گوناگون خود از این دروازه وارد شهر میشدند ، مکلف به پرداخت عوارض بودند و به همین خاطر نام گمرک بر روی این بخش از تهران به جای مانده است.

میدان گمرک یا رازی کنونی در قسمت جنوبی پایتخت و منطقه 11 قرار دارد و هرکدام از اضلاع این میدان در یک محل واقع شده است؛ ضلع جنوب شرق این میدان در محله آگاهی، ضلع جنوب غربی آن با محله عباسی و ضلع شمال شرقی در محله قلمستان و شمال غربی این میدان در محله مخصوص قرار دارند.

خیابان های مولوی، کارگر ، جوادیان، هلال احمر و خیابان رباط کریم بطور مستقیم به این میدان می رسند و از دیگر خیابان های به این میدان خیابان ولیعصر و خیابان شوش هستند.

امروزه این محله همچون گذشته جایگاه خرید و فروش اجناس گوناگون همچون دوچرخه ، موتور، پتو و پوتین سربازی و دیگر اقلام و ادوات نظامی و وسایل یک بار مصرف می باشد اما این به آن معنا نیست که این مکان عاری از سکنه باشد و هنوز هم در کوچه و پس کوچه های نزدیک به این میدان مجامع مسکونی هست.

قالیشویی پاکمهر که قدمتی نزدیک به بیست سال دارد و یکی از بهترین های صنعت قالیشویی در تهران می باشد قادر است به متقاضیان خدمات قالیشویی در محله میدان رازی و جنوب کارگر ، مولوی ،عباسی و قلمستان همچون دیگر مناطق تهران بزرگ خدمات با کیفیت و درجه یک خود را ارائه نماید.

اگر در نزدیک یا محدوده میدان گمرک ساکن هستید و به دنبال قالیشویی معتبری می گردید که بتواند به این منطقه خدمات رسانی کند قالیشویی پاک مهر بهترین گزینه و انتخاب می باشد.

به طور کلی خدمات قالیشویی پاک مهر شامل موارد ذیل می باشد:

  • شستشوی انواع فرشهای ماشینی با دستگاه های مجاز و به روز به همراه مواد شوینده استاندارد و عاری از مواد شیمیایی همراه با آبکشی اسلامی.
  • شتشوی انواع فرشهای دستبافت به صورت تخصصی و حرفه ای با تضمین در حفظ و دوام فرشهمراه با آبکشی اسلامی.
  • شستشوی انواع موکت ، روفرشی ، قالیچه و پتو به صورت اتوماتیک و پیشرفته همراه با آبکشی اسلامی.

رفو انواع فرشهای دستی و ماشینی اعم از( ریشه زنی، شیرازه دوزی، چرم دوزی، رفع جای سوختگی ، بافت و چله کشی، پرداخت و قلمکاری ، متقال دوزی و…) به صورت حرفها ای و تخصصی.

فرشها ی ماشینی ظرف مدت زمان 48 ساعت در تمام طول سال حتی ایام تعطیل به مشتری تحویل می شود و فرشهای دستباف در مدت زمان 3تا 4روز تحویل به مشتریان گرامی میگردد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.