آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 15 اردیبهشت 1401

قالیشویی در میدان جمهوری |66553719

قالیشویی پاکمهر در میدان جمهوری:


قابل توجه مشتریان تهرانی:

قالیشویی مجاز پاکمهر، منصف ترین قالیشویی در حوالی میدان جمهوری، خیابان جمهوری، بزرگراه نواب، میدان توحید، خیابان آذربایجان، خیابان گلشن، برترین خدمات قالیشویی خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان گرامی ارائه مینماید.

قالیشویی پاکمهر یکی از برترین های قالیشویی ها در تهران است که با بیش از ده ها شعبه فعال خدماتی قالیشویی در سراسر تهران مشغول به ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات شستشو و رفوی فرشهای دستباف پشمی ، چله ابریشمی و تمام ابریشم و همچنین فرشهای ماشینی قدیمی و جدید ، موکت و پتو ومبلمان، خوشخواب، تابلو فرش، تابلو ترمه، گبه، کف پوش اتاق، پله پوش…. می باشد.

     

کلیه خدمات قالیشویی پاکمهر بصورت کاملا تخصصی  ، vip و تضمینی است وبه منظور بهبود در عملکرد وسفارشات قبل از تحویل فرش برای شستشو، کارشناس مجرب فرش را مورد ارزیابی و بازدید قرار میدهد تا برحسب نوع فرش و جنس آن خدمات مناسب به آن را تشخیص دهد تا رضایت مشتری را در هنگام تحویل فرش پس از خدمات جلب نماید . بنابراین با خیالی راحت شما مشتری عزیز میتوانید به قالیشویی پاکمهر اعتماد کنید.

برای جلوگیری از لطمه به بافت فرش های شما آنها را به صورت لول شده تحویل گرفته و پس از مراحل شستشو توسط گرمخانه گازی آنها را خشک نموده و به صورت لول شده و با بسته بندی معتبر تحویل شما می دهد.

 قالیشویی پاکمهر با بیش از چندین شعبه در سراسر تهران بزرگ آماده سرویس دهی به شما شهروندان گرامی می باشد .

قالیشویی پاکمهر درتمامی نقاط تهران دارای شعبه می باشد. شما می توانید با یک تماس با نزدیک ترین شماره تلفن قالی شویی پاکمهر تماس حاصل نمایید. پرسنل و نیروهای متعهد ما در اسرع وقت در آنجا حاضر می باشند و شما می توانید برای شستشو انواع فرش های ماشینی ، دستباف و هم چنین موکت و شستن مبل های خود را به کادر مجرب قالیشویی پاکمهر بسپارید.

قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز و هفت روز هفته  ، حتی در ایام تعطیل و به صورت آنلاین در خدمت  شما همشهریان می باشد.

سپاس و قدردانی از انتخاب شما که قالیشویی منطقه جمهوری فرش های خود را به قالیشویی بسپارید.

مسیر ارتباطی قالیشویی پاکمهر؛ تماس با 02166553719 و ثبت سفارش آنلاین از طریق سایت قالیشویی پاکمهر.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی پاکمهر در خیابان جمهوری: خیابان جمهوری اسلامی ( استانبول ) خیابانی غربی-شرقی در شهر تهران است که از میدان جمهوری اسلامی آغاز شده و تا میدان بهارستان کشیده شده است.. خیابان‌های اصلی و فرعی بسیاری در گذر این خیابان هستند مانند؛ لاله‌زار، صفی‌علی‌شاه، ملت . قالیشویی پاکمهر با بیش از ده ها شعبه  در تمامی نقاط تهران دارای شعبه می باشد که در هرکجای تهران ساکن بودید […] ...

15 اردیبهشت 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاکمهر در خیابان جمهوری: قابل توجه همشهریان گرامی در منطقه جمهوری؛ اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و باکیفیت می باشید، قالیشویی مجاز پاکمهردر حوالی خیابان جمهوری، خیابان لاله زار، خیابان گلشن، خیابان حافظ، چهارراه ولی عصر شعبه فعال دارد و مفتخر است که برترین خدمات قالیشویی خود را […] ...

15 اردیبهشت 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاکمهر در خیابان جمهوری: خیابان جمهوری اسلامی، خیابانی غربی-شرقی در شهر تهران است که از میدان جمهوری اسلامی آغاز شده و تا میدان بهارستان کشیده می‌شود. خیابان‌های اصلی و فرعی بسیاری در گذر این خیابان هستند که برخی از آن‌ها همچون خیابان ولی‌عصر و خیابان کارگر جنوبی ، لاله‌زار، صفی‌علی‌شاه، ملت میباشند. قالیشویی مجاز پاکمهر، قالیشویی برتر منطقه با تضمین 100% کیفیت خدمات و قیمت […] ...

13 اردیبهشت 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.