آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 7 دی 1400

قالیشویی منطقه آفریقا |22553767

قالیشویی در منطقه آفریقا:

قالیشویی پاکمهر در شمال شرقی در منطقه 3 در بلوار آفریقا همچون سایر مناطق 22 گانه  تهران سرویس دهی دارد .

قالیشویی پاکمهرقادر است کلیه خیابانهای واقع در منطقه 3 که قسمت اعظم این ناحیه در شمال شرق تهران قرار گرفته را تحت حمایت خدماتی قالیشویی خود درآورد. خیابانهایی نظیر بلوار آفریقا یا با نام جدید نلسون ماندلا، بلوار میرداماد، خیابان اسفندیار که ولیعصر را به بلوار آفریقا پیوند میدهد ، خیابان بخارست که نزدیک میدان آرژانتین در نزدیکی بزرگراه بیهقی و پایانه مسافربری و دیگر محلات در جوار این بلوار که بسیاری آن را با نام جردن هم میشناسند را هم میتواند تخت پوشش خدماتی خود داشته باشد.

قالیشویی مجاز پاکمهر در شمال تهران :

قالیشویی پاکمهر در سراسر تهران شعبه دارد بخصوص بزرگراه های صدر، شهید همت،رسالت، شهید حقانی،امام علی و بلوار شاهسون ، یوسف کلاهدوز و شهید دستگردی ، این محله های نام برده از قلمروهای روزانه سرویس دهی قالیشویی پاکمهر در قسمت شمال شرقی تهران در منطقه 3است و از آنجایی که اکثر خانواده های تهرانی به دنبال قالیشویی مجازی میگردند که بتوانند با اطمینان فرش های خود را به او بسپارند که :

1- قالیشویی باشد که مجازبودهیعنی تحت نظارت اتحادیه باشد.

2- قالیشویی که در نزدیکی محل زندگی آنها باشد تا بتواند در اسرع وقت خود را به آنها برساند به موقع فرشها را تحویل گرفته و به موقع تحویل دهد.

3- مهمتر از همه ، قالیشویی بتواند کلیه حوائج شستشو فرش و خدمات مرتبط با فرش های آنها را با بالاترین کیفیت در کوتاهترین زمان برآورده سازد.

و قالیشویی پاکمهر خوشبختانه همه فاکتور های مجاز و استاندارد یک قالیشویی مجهز و مدرن را دارد، پس اعتماد کامل را به مشتریانش میبخشد.

قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روز و هفت روز هفته  و حتی در ایام تعطیل در خدمت  شما همشهریان می باشد.

و خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت برتر و قیمتی ارزان تر در اختیار شما می گذارد.

برترین و معتبر ترین قالیشویی در منطقه افریقا قالیشویی پاکمهر می باشد.

شستشو انواع فرش های ابریشم و دستباف و فرش های عتیقه شما را به صورت تضمین شده و با مواد شوینده خوب انجام می دهد.

برای جلوگیری از لطمه به بافت فرش های شما آنها را به صورت لول شده تحویل گرفته وپس از مراحل شستشو توسط گرمخانه گازی آنها را خشک نموده و به صورت لول شده و با بسته بندی معتبر تحویل شما می دهد.

سپاس و قدردانی از انتخاب شما که در منطقه افریقا فرش های خود را به قالیشویی پاکمهر سپرده اید.

یکی از برترین قالیشویی های پایتخت قالیشویی پاکمهر.

مطالب مرتبط

قالیشویی در آفریقا :   قالیشویی پاکمهر در شمال شرقی تهران در خیابان آفریقا که از سوی جنوب از میدان آرژانتین و پایانه بیهقی آغاز شده و بسمت شمال شهر ادامه میابد ،شعبه دارد و همه محله های واقع در این بزرگراه همچون بلوار میرداماد، ساختمانهای مسکونی و تجاری که در مجاورت بزرگراه مدرس قرار […] ...

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.