آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 21 خرداد 1400

قالیشویی در بلوار فردوس غرب |44444679

محله بلوار فردوس نام بلواری در غرب تهران و منطقه5 میباشد که از میدان آریاشهر آغاز و تا بزرگراه شهید ستاری امتداد می یابد و از غرب اتوبان شهید ستاری تا غرب اتوبان شهید باکری را بلوار فردوس غرب می نامند، از محله های در و همسایه بلوار فردس غرب سازمان برنامه که خود به سه محله ی سازمان برنامه شمالی_ سازمان برنامه مرکزی_ سازمان برنامه جنوبی تقسیم شده است، شهرک پرواز و شهرک اکباتان می باشند و خیابان های این محله خیابان شقایق، وحید، ورزی منوچهری شرقی و غربی ،خیابان ارم را میتوان نام برد پیامبر غربی نیز همسایه بسیار نزدیک به محله بلوار فردوس غرب می باشد.

از قاليشويی های معتبر و خوش نام درمحدوده بلوارفردوس غرب ، قاليشويی پاک مهراست که ، شاخص ترين قاليشويی در بين قاليشویی های فردوس غرب ميباشد و در زمينه های مختلف خدمات قالیشویی سرویس دهی به تمام مناطق را دارد . قاليشويی پاک مهر، به دليل مجاز بودن نياز تعداد  بيشماری از شهروندان تهرانی را نسبت قاليشویی رفع کرده همه روزه ميکوشد تا بهترين خدمات را به شما عزيزان ارائه دهد. اين قاليشويی با در برداشتن تيمی قوی و مجرب و کارآزموده ، که شامل : کارشناسان  کارآزموده ، استادکاران مجرب و کارگرانی آموزش ديده ميشود. این قالیشویی با سابقه ای 20 ساله در شستشوی فرش های صادراتی ، دستباف ، گل ابریشم و گبه ، شستشوی عالی با دستگاه تمام اتوماتیک تضمینی و ضمانت نامه کتبی 100% بدون مواد شیمیایی با  آب کر و اصول مذهبی فرش های دستباف و گل ابریشم ماشینی و تمام ابریشم ماشینی شما را انجام داده و خدماتی از قبیل : رنگ برداری ، لکه گیری ، رفع سوختگی و ریشه کشی شیرازه و رفو کاری تضمینی را نیز برای شما عزیزان انجام میدهد.

قالیشویی غرب تهران

شما عزيزان مسلما برای شستشوی قالی ها ی دستباف و گران بهای خود به دنبال يک قاليشویی مجاز و معتبر ميباشيد ، حتما اعتماد به يک قاليشويی مطمئن برای شما کمی سخت بنظر ميرسد اما با رعايت و دقت در  چند نکته مهم در باب شستشو و يک قاليشويی مطمئن ، ميتوانيد يک انتخاب خوب و مطمئن برای شستشوی قالی های خود داشته باشيد . با ما همراه شويد تا با بهترين قاليشویی و معتبر ترين قاليشویی شما را آشنا کنیم.

امروزه به دلیل وجود قالیشویی های بسیار زیاد در تهران ، اعتماد به یک قالیشویی خوب و مورد اطمینان بسیار دشوار میباشد و برای اعتماد به یک قالیشویی چند نکته بسیار اهمیت دارد ، از جمله نکات مهم میتوان به مجاز بودن قالیشویی توجه کرد . اگر یک قالیشویی مجاز باشد و شما به آن اعتماد داشته باشید ، مسلما هیچ نگرانی برای اعتماد به این قالیشویی نخواهد بود و تقریبا 50 درصد از کار رفع میشود و برای 50 درصد دیگر آن باید ، به چند نکته دیگر توجه کنید . اما شاید عده ای باخود بگویید از کجا باید دانست که یک قالیشویی مجاز میباشد . از آنجا که قالیشویان مجاز دارای پروانه کسب از اتحادیه قالیشویان میباشند و شما با مراجعه به سایت اتحادیه قالیشویان در اینترنت در قسمت لیست قالیشویان مجاز، میتوانید نام قالیشویی مجاز خود را بیابید.از دیگر نکاتی که میتواند نشان دهد یک قالیشویی مطمئن میباشد یا خیر؟ میتوانید با تماس با پرسنل پاک مهر، به این اعتماد برسید . شما با تماس با قالیشویی پاک مهر، با پرسنل ارتباط برقرار کرده و میتوانید سوال هایی را در باب شستشو از ایشان بپرسید . برای مثال : سوال هایی در زمینه انواع شستشو، مواد و دستگاه های   مورد مصرف در شستشو، مکان شستشو و…. دیگر را میتوانید از ایشان سئوال فرمایید. 

قالیشویی در بلوار فردوس  ( پاک مهر ) ، عضو رسمی اتحادیه  و یک قالیشویی مجاز میباشد. این قالشویی با بهترین مواد و بهترین دستگاه های روز دنیا برای شما عزیزان شستشو را انجام داده و فر شهای شما را در مدت 48 ساعت شستشو داده و جهت جلوگیری از شکستگی و چروک، فرش ها را به صورت لول و اتو شده، دربسته بندی کاور، تحویل شما عزیزان میدهد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.