آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 دی 1400

قالیشویی شهرک فرهنگیان | 44530236

قالیشویی پاکمهر در شهرک فرهنگیان:

قالیشویی پاکمهر در نزدیکی شهرک فرهنگیان واقع در منطقه 21 شهرداری تهران بابیش از سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات به همشهریان گرامی در این منطقه و محله های تهرانسر، شهرک آزادی، شهرک 22 بهمن و…میباشد.

شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف و انواع مبلمان و خوشخواب وفرشهای گل ابریشم و ابریشم و انواع پادری ، فرش رولی ، گبه، ترمه ، تابلو ترمه وکفپوش اتاق و… به صورت تخصصی و تضمینی و شستشو با دستگاهای مدرن روز.

 

قالیشویی پاکمهر در سراسر تهران بزرگ دارای شعبه می باشد شما همشهریان گرامی باتوجه به منطقه ای که سکونت دارید می توانید با نزدیک ترین شعبه قالیشویی پاکمهر تماس حاصل فرمایید تا پرسنل مجرب قالیشویی در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و قالی ها را به صورت لول شده تحویل بگیرند.

اگر در شهرک فرهنگیان و محله های واقع در منطقه 21 تهران به دنبال قالیشویی مطمئن می باشید میتوانید فرشهای خود را به قالیشویی پاکمهر بسپارید.

قالیشویی پاکمهر تمام خدمات در شستشوبه صورت تضمین شده می باشد و نرخ شستشو طبق نرخ اتحادیه می باشد.

شماره تماس قالیشویی: 02144530236

مطالب مرتبط

افتتاح شعبه قالیشویی پاک مهر درشهر نیشابور: قالیشویی پاک مهر درشهر نیشابور،  از بهترین دستگاه ها وتجهیزات مدرن روز، در باب شستشوی فرش های دستبافت ، ماشینی ، گلیم ،گبه، جاجیم ، ترمه، تابلو فرش و تابلو ترمه استفاه میکند. پاک مهر،  یک قالیشویی معتبر در سراسر شهر نیشابور میباشد ؛ زیرا درشستشوی فرش های […] ...

11 آذر 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.