آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 مهر 1400

قالیشویی شهرک راه آهن |44709091

 

قالیشویی در شهرک راه آهن:

قبل ازاینکه به معرفی قالیشویی پاکمهر بپردازیم توضیحاتی در مورد شهرک راه آهن میدهیم تا بیشتر با این منطقه آشنا شوید، شهرک راه آهن که قبلا فقط آن را به نام شهرک گلستان میشناختند نام محله ای است در شمال غربی شهر تهران و یکی از محلات منطقه 22 شهرداری تهران میباشد.

قالیشویی پاک مهر برترین قالیشویی غرب تهران است که تجربه ای 20ساله در ارائه خدمات قالیشویی با بالاترین کیفیت و کوتاه ترین زمان در تحویل فرش به مشتریان گرامی در تهران می باشد.

تاریخچه شهرک راه آهن به سالهای 1359تا 1360 برای تعاونی مسکن کارکنان شرکت راه آهن باز می گردد که با سپری شدن سالهای پس از آن با به فروش رسیدن زمین های مسکونی به مردم عادی ساخت و ساز بسیاری در این شهرک انجام شده است. شهرک راه آهن از شمال به بزرگ راه همت غرب ، از شرق به بزرگراه آزادگان شمال و از غرب به دریاچه چیتگر و میدان ساحل و در آخر از جنوب به پارگ جنگلی چیتگر منتهی میشود. بلوار امیر کبیر و خیابان هوانیروز از اصلی ترین خیابان های شهرک راه آهن است که بیشتر دارای کاربری اداری و تجاری میباشند. بلوارگلها ، کاج و هاشم زاده ، اقاقیا خیابان های اصلی و یاس ، بنفشه ، سروستان ، قائم و … از خیابانهای فرعی شهرک راه آهن می باشند.

خشکشویی مبلمان در منزل

قالیشویی پاکمهر از به نام ترین و به روز ترین قالیشویی های تهران است که دارای پروانه کسب و مجوز رسمی اتحادیه قالیشویان تهران بوده و در منطقه 22 تهران در نزدیکی شهرک راه آهن (گلستان) سرویس  فعال دارد . در کارخانه قالیشویی پاکمهر شستشوی انواع فرش های دستباف از هر جنس و نوعی که باشد با هر رنگ و طرحی بصورت سنتی و تخصصی و تثبیت رنگ با تضمین و گارانتی انجام می شود. در قالیشویی پاکمهر شستشوی انواع فرشهای ماشینی با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و موادشوینده مخصوص قالیشویی درجه یک و استاندارد انجام میشود .

در کارخانه قالیشویی پاکمهر شستشوی معمولی   شستشوی اعلاء شویی  سفیدشویی برای فرش و قالیچه تابلو فرش و موکت و روفرشی پادری ، کناره و پتو با بالاترین کیفیت صورت میپذیرد.

خدمات رفوی فرشهای دستباف از جمله ریشه زنی ، شیرازه دوزی ، چرم دوزی ، رفع عیوب سوختگی و پارگی و پرداخت فرشهای گل ابریشم و نفیس طبق تعرفه اتحادیه انجام میشود .

از دیگر خدمات قالیشویی پاکمهر خدمات خشکشویی مبلمان اداری و منزل ، تشک خوشخواب فرش و موکت در محل انجام میشود.

پذیرش سفارش از قالیشویی پاکمهر در شهرک راه آهن از طریق شماره تماس 02144709091 و آنلاین بصورت 7/24 روز هفته انجام پذیر است.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاکمهر نزدیک شهرک امید دژبان: قالیشویی پاکمهر با بیست سال تجربه یکی از بهترین های قالیشویی در غرب تهران میباشد که علاوه بر سراسر تهران به شهرک گلستان و تمامی محله های واقع در منطقه 22 به شهرک امید دژبان نیز کلیه خدمات قالیشویی اعم از شستشوی فرشهای دستباف و ماشینی ، پتو روفرشی […] ...

26 شهریور 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.