آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 2 بهمن 1395

قالیشویی در سنایی |88690517

قالیشویی پاکمهر در خیابان سنایی:


پاکمهر، شاخص ترین قالیشویی در منطقه، با افتخار آماده خدمت رسانی و ارائه برترین خدمات خود در زمینه شستشوی انواع فرش های آنتیک ماشینی، دستباف، موکت، مبلمان، پله پوش، کف پوش اتاق، پادری، گلیم، گبه، و انواع خدمات ترمیمی؛ رفو، رفع سوختگی و زردی فرش، پرداخت، بافت، ریشه زنی و…در نزدیکی خیابان سنایی، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان میرزای شیرازی، خیابان مطهری و بزرگراه مدرس، میباشد.

قالیشویی پاک مهر درتمامی نقاط تهران دارای شعبه می باشد، شما می توانید با نزدیک ترین شعبه قالی شویی پاکمهر تماس حاصل نمایید، پرسنل و نیروهای متعهد ما در اسرع وقت در آنجا حاضر می باشند و شما می توانید برای شستشو انواع فرش های ماشینی و دستباف و هم چنین موکت و شستن مبل های خود را به کادر مجرب قالیشویی پاکمهر بسپارید.

شستشو انواع فرش های ابریشم و دستباف و فرش های عتیقه شما را به صورت تضمین شده و با مواد شوینده خوب انجام می دهد. برای جلوگیری از لطمه به بافت فرش های شما آنها را به صورت لول شده تحویل گرفته وپس از مراحل شستشو توسط گرمخانه گازی آنها را خشک نموده و به صورت لول شده و با بسته بندی معتبر تحویل شما می دهد.

قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته ، حتی  ایام تعطیل و به صورت آنلاین در خدمت  شما همشهریان می باشد. و خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت برتر و قیمتی ارزان تر در اختیار شما می گذارد.

مسیر ارتباطی قالیشویی پاکمهر: شماره تماس 0216688690517 و ثبت سفارش آنلاین از طریق سایت قالیشویی پاکمهر.

برترین و معتبر ترین قالیشویی در منطقه سنایی، قالیشویی پاکمهر می باشد.

سپاس و قدردانی از انتخاب شما که در منطقه سنایی فرش های خود را به قالیشویی پاکمهر سپرده اید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.