آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 20 شهریور 1401

قالیشویی سازمان برنامه شمالی |44444679|☎📞

قالیشویی پاکمهر در محله سازمان برنامه:

محله­ ی سازمان برنامه­ ی شمالی در قلب منطقه­ ی 5 شهرداری تهران قرار گرفته و از شمال و شرق به بزرگ­راه آیت­ الله کاشانی و محله­ ی جنت­ آباد جنوبی، از جنوب به بزرگ­راه آیت­ الله حکیم و محله ­های پرواز(در شرق) و سازمان برنامه­ ی جنوبی(در غرب) و از غرب به بلوار شهید باکری(آسیا) و محله­ ی سازمان آب محدود می­گردد.

قالیشویی پاکمهر در محله سازمان برنامه شمالی با بیش از سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات به همشهریان گرامی میباشد:

شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف و انواع مبلمان و خوشخواب و فرشهای گل ابریشم ، ابریشم ، انواع پادری و فرش رولی ، گبه ، ترمه ، تابلو ترمه و کفپوش اتاق و… به صورت تخصصی و تضمینی و شستشو با دستگاهای مدرن روز.

قالیشویی در منطقه 22 تهران:

پاکمهر برترین مجهزترین قالیشویی در غرب تهران بزرگ است که بیش از 20سال سابقه درخشان در زمینه شستشو و خدمات با کیفیت برای فرشهای ماشینی و دستباف دارد. قالیشویی پاکمهر مجاز بوده و دارای کد مخصوص اتحادیه میباشد ، همچنین کارخانه قالیشویی پاکمهر مجهز به مدرن ترین دستگاه های فرش شویی و مواد شوینده با کیفیت و استاندارد با استادکاران قالی بافی و قالیشویی ماهر و باتجربه است 

پاک مهر به تمام مناطق تهران بخصوص منطقه پهناور 22 که واقع در شمال غربی تهران است خدمات رسانی میکند ، بنابراین تمامی ساکنان محله ها و شهرک های مقیم در این منطقه ، چون دهکده المپیک ، پیکانشهر ، شهرک راه آهن و ….میتوانند بدون کوچکترین نگرانی در مورد شستشو و خدمات دیگر فرش ، فرشهای خود را به قالیشویی پاکمهر بسپارند.

 

این قالیشویی در سراسر تهران بزرگ دارای سرویس منظم قالیشویی می باشد شما همشهریان گرامی باتوجه به منطقه ای که سکونت دارید می توانید با نزدیک ترین شعبه قالیشویی پاکمهر تماس حاصل فرمایید تا پرسنل مجرب قالیشویی در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و قالی ها را به صورت لول شده تحویل بگیرند.

اگر در منطقه سازمان برنامه شمالی به دنبال قالیشویی مطمئن می باشید میتوانید فرشهای خود را به قالیشویی پاکمهر بسپارید.

تمامی خدمات قالیشویی پاکمهر در شستشو به صورت تضمین شده می باشد و نرخ شستشو طبق نرخ اتحادیه می باشد.

شماره تماس قالیشویی: 02144444679 – 02144308040

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.