آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 15 دی 1401

قالیشویی در محدوده ی دربند |02122553767|☎📞

پاک مهر در محله دربند:

قالیشویی پاکمهر مجهز ترین و معتمد ترین قالیشویی در منطقه در بند ومحله های اطراف چون سربند ، گلاب دره ، خیابان فنا خسرو ، میدان تجریش  با ارائه خدمات عالی و باکیفیت در کنار شماست . شاید بخاطر نوع بافت جغرافیایی این محل که دارای سربالایی ها وسراشیبی های تند و کوچه های تنگ و باریک است تردد برای حمل و نقل فرش ها خیلی از قالیشویی ها را از ارائه خدمات به این مناطق منصرف کرده باشد ، اما پاکمهر بخاطر آشنایی وشناختی که از این محدوده دارد و با تجربه کافی در زمینه خدمات قالیشویی حضوردارد تا به خوبی ایفای خدمت کند .

قالیشویی کلیه خدمات خود را مطابق با نرخ مصوبه توسط اتحادیه قیمت گذاری میکند از این رو با خیالی راست وآسوده میتوانید به پاکمهر اعتماد و اطمینان کنید همچنین بخاطر داشتن کادر ماهر و باتجربه ای که در اختیار دارد تمامی خدماتی که برای فرشهای شما در نظرمیگیرد دارای گارانتی وضمانت تحویل میباشد .

مثلا زمانی که شما با قالیشویی تماس حاصل میکنید وبرای سفارش آدرس میدهید بعد از اینکه کارشناسان فرش به محل حضور پیدا میکنند وفرش مورد سفارش را بازدید میکنند در صورتی که فرش شما سالم بوده و فقط نیاز به خدمات شستشو داشته باشد بعد از اینکه فرش را بصورت لول کرده پذیرفتند بعد از عملیات شستشو سالم وبصورت لول کرده تحویل میدهند و اصلا آنطور نیست که فرش را سالم بگیرند و آسیب دیده به هر دلیلی تحویل مشتری دهند.

بطور اجمالی کلیه خدمات قالیشویی پاکمهر به شرح زیر است :

* شستشوی انواع فرش دستباف وماشینی با توجه به نوع فرش (گل ابریشم ، فانتزی ، بلژیکی ، ابریشمی ، گلیم ، جاجیم ، گبه و… )  تراکم و رنگ فرش  طبق قیمت تعین شده از اتحادیه .

* انجام خاک گیری ، سفید شویی ، اعلاء شویی ، لکه گیری ، رنگ برداری ، رفو ، ریشه زنی وشیرازه ، چرمدوزی ، رفع عیوب کیس و چین خوردگی ، ترمیم ومرمت فرشهای پاره و آسیب دیده .

* خشکشویی موکت ، کفپوش ، مبل ، خوشخواب ، صندلی های داخل اتومبیل و …. با دستگاه وشامپوی مخصوص .

قالیشویی پاکمهر بنا بر تعهدی که در قبال مشتریان خود احساس میکند همواره سعی میکند که تمامی خدمات خود را با بالاترین درجه کیفی واسلامی با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه نماید و اعتقاد پاکمهر بر این است که رضایت مشتری بر هر چیز دیگری در راس قرار دارد .پذیرش سفارش در پاکمهر بصورت تلفنی و آن لاین 24/7 درتمام روزهای هفته حتی جمعه ها وایام تعطیل  بدون تاخیر صورتمی پذیرد .

ساکنان محتر دربند وحومه درخشندگی و پاکیزگی فرشهایتان را با پاکمهر تجربه کنید .

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.