آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 14 تیر 1400

قالیشویی در منطقه آیت الله کاشانی | 44022848

قالیشویی پاک مهر در منطقه کاشانی:

بلوار کاشانی که از فلکه دوم صادقیه تا سه راهی بلوار تعاون امتداد دارد و جهتی شرقی و غربی داشته و به صورت کامل در منطقه 5 تهران جای گرفته است. قالیشویی پاک مهر با بیش از دو دهه تجربه و سابقه قالیشویی در غرب پایتخت دفتر مرکزی که واقع در محله شهران در منطقه پنج میباشد ، دارد اما توانایی سرویس دهی به تمام نقاط شهر را دارا ست و بدیهی است که شما می توانید بهترین و به روز ترین خدمات قالیشویی را از شستشوی فرشهای دستبافت و ماشینی گرفته تا، رفوء و خشکشویی مبلمان ، موکت و تشک خوشخواب از شرکت قالیشویی معتبر و خوشنام پاک مهر دریافت نمایید.

به ویژه ساکنان محترم در غرب تهران من جمله محله های شهران، شهر زیبا،شهرک اندیشه شمالی و اندیشه جنوبی، حتی محله کن و کوهسار، جنت آباد جنوبی، شاهین جنوبی، بلوار فردوس، خیابان الهی، خیابان بهنام و مهران، خیابان سازمان آب ، خیابان عقیل، وفا آذر،رامین و گلستان شرقی سالهاست که قالیشویی پاک مهر را می شناسند و از خدمات درجه یک و مطمئن این شرکت بهره می برند. 

 

قالیشویی پاک مهر درنزدیکی آیت الله کاشانی ، همه روزه به صورت شبانه روزی ، به ارائه خدمات به اهالی منطقه کاشانی میپردازد .قالیشویی پاک مهر از 20 سال پیش جهت شستشوی فرش های دستبافت و ماشینی تخصص و مهارت  فوق العاده ای را داشته است و همیشه برای شستشو از یک مجموعه ی کامل و مجهز که شامل : استاد کاران و کارگران آموزش دیده و کارشناسان مجرب کمک گرفته است و با دقت فراوانی که  در شستشو دارد، طریقه کار تمام کارگران را زیر نظر داشته و اجازه نمیدهد که هیچ یک از کارگران فرشی را خراب و یا مشکل دار کنند.مدیریت این قالیشویی با اقتدار و توانایی بهترین کارشناسان را برای نظارت بر کارخدمات آماده کرده و آماده است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

قالیشویی درمنطقه کاشانی ، قالیشویی  پاک مهر، از اینکه شما به او اطمینان کرده بسیار خرسند میباشد و در تلاش است تا رضایت شما عزیزان را در زمینه خدمات و شستشو به دست آورد .از این حیث که نظر و لطف مشتریان ، به پاک مهر زیاد میباشد ، در نظرسنجی از مشتریان خویش ، به این نتیجه رسیدیم که اهالی کاشانی به دلیل اینکه قالیشویی پاک مهر، یک پکیج کامل و سرویس دهی منظمی دارد به صرف خانوار ها در کاشانی شده است  زیرا ، تنها با یک هزینه سرویس تمام لوازمی ( فرش و قالی دستباف، فرش های ماشینی، انواع موکت ، روفرشی، گلیم، جاجیم و پتو ) را که قابل شستشو در قالیشویی میباشد را پاک مهر در کارخانه خویش انجام میدهد.اکنون بایک مثال واضح این مطلب را برای شما عزیزان روشن خواهم کرد. در ایام ماه اسفند تمام خانم ها ی خانه دار برای شست شو و به اصطلاح خانه تکانی منزل خود ، برخی از اسباب منزل خویش را که قابلیت شستشو دارند از جمله :  مبلمان ، فر شهای دستبافت و ماشینی ، خوشخواب ، موکت، پتو، پله پوش و کف پوش را میشویند ، خب مسلما وقتی یک قالیشویی را برای  انجام خدمات و شستشوی اسباب خویش انتخاب میکنند ، لازم میدانند تمام اسباب ذکر شده را نیز بشویند،از این رو به یک قالیشویی مجهز نیاز دارند تا ، تمام این خدمات را برای ایشان انجام داده  ، آن هم با یک هزینه سرویس . این امکان را برای شما قالیشویی مجاز پاک مهر فراهم کرد  تا تنها با پرداخت یک هزینه سرویس تمام این اسباب را شستشو دهید. در صورت نیاز شما به مبل شویی و قالیشویی ، قالیشویی پاک مهر در خدمت شما بوده و شما با یک تماس آدرس دقیق محل سکونت خود را به پرسنل قالیشویی پاک مهر بدهید تا دراسرع وقت جهت خدمات رسانی در محل سکونت شما حاضر شوند.

ما اعتماد شما را سرمایه کار خود میدانیم و رضایت مشتریان خود را رمز موفیقت و پایداری خویش . پاک مهر باحضور دائمی و همیشگی خویش در بازار کار ، مایه دلگرمی و اطمینان شما خواهد بود. اهالی محترم ساکن درفردوس شرق و آیت الله کاشانی ، شما میتوانید با اطمینان خاطر نسبت به دریافت خدمات از قالیشویی پاک مهر اقدام نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

قالیشویی در بلوار ایت الله کاشانی: بلوارآیت الله کاشانی با جهتی شرقی و غربی در منطقه 5 تهران است و قالیشویی پاک مهر در نزدیک این بلوار دارای دفتر اصلی است که بیست سال است خدمات به روز و پیشرفته قالیشویی را همراه با تائئدیه رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران به صورت تضمینی و گارانتی […] ...

14 تیر 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاکمهر در بلوار کاشانی: قالیشویی پاکمهر بابیش از سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات به همشهریان گرامی در محدوده بلوار کاشانی ، و محله های شهر زیبا، صادقیه، جنت آباد ، اشرفی اصفهانی و…آماده خدمت میباشد. این قالیشوی متخصص در شستشوی انوع فرش میباشد و فر شهای ابریشم و گل ابریشم رابه صورت تضمینی […] ...

14 تیر 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.