آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 7 اسفند 1395

قالیشویی نزدیک پاچنار |66597347

قالیشویی خیابان پاچنار:

 خیابان پاچنار که در منطقه 12 شهرداری تهران در محدوده خیابان خیام و چهارراه گلوبندک واقع است از خیابانهای قدیمی تهران محسوب میشود وقالیشویی  پاک مهر در نزدیکی این خیابان شعبه فعال دارد. قالیشویی پاکمهر ضامن تمیزی  فرش های شماست و شما می توانید با یک بار تماس گرفتن خیال خودتان را بابت یک عمر تمیزی فرش های خودتان راحت و آسوده نمایید .

قالیشویی پاکمهر با بیش از سال ها خدمت در زمینه شستشوی تضمین شده و اسلامی انواع فرش های ماشینی و دستباف در سراسر تهران میباشد .از اولین و برترین قالیشویی در تهران شناخته شده است .می توانید امتحان کنید .

شما میدانید فرش یکی از مهمترین وسایل خانه شماست که دکوراسیون خانه شمارا عوض می کند . و نمای خاصی به مبلمان منزل شما میدهد .قالیشویی پاکمهر هم می تواند شستشوی انواع فرش و مبل و خوشخواب شمارابا موادی مخصوص ودرجه یک و گرمخانه گازی و تمام دستگاههای پیشرفته و مدرن روز به صورت آنلاین درخدمت شما همشریان عزیزباشد .

چنانچه در محدوده بازار و پاچنار سکونت دارید و به دنبال یک قالیشویی اسلامی و مجهز می باشید ما به شما قالیشویی مجاز پاک مهر را پیشنهاد می نماییم.

درصورتی که  فرش های شما دارای:  لک و یا سوختگی شده قالیشویی پاک مهر متخصص در ترمیم انواع سوختگی و یا پارگی فرش و رفع لک زردی فرش و ترمیم شیرازه های فرش می باشد.

قالیشویی پاک مهر در تمام طول هفته به صورت شبانه روزی درخدمت شماهموطنان عزیز می باشد.اعتماد شما باعث سرافرازی ماست.در کنار اعتمادشما پاکمهرشفافیت و پاکیزگی رابه شما هدیه می کند.

فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و به صورت لول شده و کاور کشیده تحویل شما همشهریان گرامی میدهد.

نزدیکترین قالیشویی در خیابان پاچنار قالیشویی پاکمهر می باشد.آرامش وخیال آسوده می خواهید پاک مهر را فراموش نکنید .در کنارهمه هموطنان عزیزهست.

ضررندارد امتحان کنید .انتخاب کنید .قول میدم خودتان که اعتماد میکنید تبلیغ هم واسه پاکمهر کنید .صددرصد تضمینی است.

تنهاچیزی که به ذهنم میرسد خانم های خانه دارحساسیت زیادی به فرش هایشان دارند .دوست دارند همیشه بدرخشد پس کافی ست یکبار باما تماس بگیرید .پاکمهر در خدمت شماست.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاکمهر در پاچنار: قالیشویی پاکمهر آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در محله پاچنار و محله های واقع در منطقه12 ؛ خیابان خیام، خیابان پامنار، خیان مولوی و…میباشد. قالیشویی پاکمهر خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب، پتو ، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش ، شستشوی […] ...

24 بهمن 1395
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.