آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 1 خرداد 1400

قالیشویی در نزدیکی سه راه زندان |88690517

قالیشویی در نزدیک سه راه زندان:

قالیشویی پاک مهر در اطراف سه راه زندان و نزدیک به چهارراه قصر، بروز ترین قالیشویی میباشد که با در برداشتن کادری مجرب و دستگاه های روز دنیا ، آماده خدمات رسانی به بهترین شکل ممکن در پیچ شمیران  و سه راه زندان میباشد. این قالیشویی همه روزه به وسیله پرسنل و نیروهای مجرب خود سعی دارد تا ، در زمینه های مختلف خدمات رسانی خود را در مناطق شمال  ، شرق ، غرب و جنوب تهران، بیشتر کند و بتواند به لطف و یاری خداوند مهربان، بهترین و بروز ترین خدمات را همه ساله برای شما عزیزان ارائه دهد که بتواند نیاز تمام شما عزیزان را به قالیشویی و مبل شویی رفع نماید.

ما این را خوب میدانیم که شماعزیزان ، به دنبال به روز ترین و معتبر ترین شرکت قالیشویی میباشید که تمام نیاز های شما را به صورت تکمیل شده ، رفع نماید . برای مثال : در ایام اسفند ماه در جریان های خانه تکانی ، همه ی شما به دنبال یک قالیشویی میباشید که یکباره مبلمان، پتو، فرش و موکت هایتان را   شستشو دهند، قالیشویی پاک مهر ، تمام خدمات  شستشو را برای شما عزیزان به بهترین شکل ممکن رفع مینماید . از جمله خدمات قالیشویی پاکمهر میتوان به :

1. شستشوی انواع فرش های ماشینی دستباف ، فرش رولی ، گبه ، ترمه، تابلو فرش ، جاجیم  و موکت میباشد .

خدمات مبل شویی : خشکشویی مبلمان به صورت تضمینی و باکیفت ارزنده بدون ریزش آب ، با دستگاه راکتور و شامپوهای خارجی در محل در کمتر از 1 ساعت انجام میشود. 

خدمات فرش : خدمات رفو گری ، پرداخت ، ریشه ، شیرازه ، چرم دوزی ، تعمیر و بافت فرش های آسیب دیده ، ترمیم و بازسازی فرش های پوسیده و رفع سوختگی و پارگی میباشد.

پاک مهر در این زمینه ها  آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد . خدمات به صورت تخصصی و تضمینی در تمام نقاط تهران عرضه میشود.

قالیشویی پاک مهر این خدمات را به صورت سرویس های منظم  و تخصصی در قالب سرویس های  VIP به شما عزیزان ، تنها بایک هزینه سرویس به شما عزیزان ارائه میدهد.

قالیشویی  در چهار راه قصر:

قالیشویی پاکمهر آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در حوالی چهارراه قصر، عباس آباد، شهید قندی، مجیدیه و …در زمینه شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ، شستشوی مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، تابلو فرش  و… به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص میباشد.

قالیشویی پاکمهر بصورت حرفه ای و تخصصی و البته تضمینی شستشو و دیگر خدمات فرش مانند رفو گری و لکه گیری و رنگبرداری را با بالاترین کیفیت و با استفاده از مواد گیاهی و استاندارد و شامپوهای خارجی برای جلب رضایت بیشتر مشتریان انجام میدهد. 

تماس با شرکت قالیشویی پاکمهر از طریق شماره تلفن 02188690517 و سرویس سفارش آنلاین قالیشویی بصورت 7/24 روز هفته حتی روز های تعطیل امکان پذیر میباشد.