آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 19 دی 1400

قالیشویی در نزدیکی صدر |22553767

قالیشویی در بزرگ راه صدر:

بزرگراه دو طبقه صدر یک از اتوبان های اصلی در شمال تهران است که جهتی شرق__غرب دارد و بیشتر محله های شمال شهر را به دیگر نقاط و به همدیگر متصل می سازد، این اتوبان از بزرگراه امام علی در شرق آغاز و تا اتوبان مدرس و تونل نیایش در غرب پایان می یابد.

   

قالیشویی در نزدیکی صدر، قالیشویی پاک مهر میباشد که  این قالیشویی با داشتن بیش از 20سال سابقه درخشان کاری و مشتریان بیشمار، مورد پسند تمام اهالی ساکن تهران میباشد. دلیل اعتماد مردم و مشتریان  پاک مهر به ایشان ، حفظ سلامت فرش در هنگام شستشو و نیز مجاز بودن این قایشویی میباشد. اکثر مردم تهران به دلیل اینکه این قالیشویی مجاز و دارای پروانه کسب میباشد ، به این قالیشویی اعتماد کرده و پاک مهر نیز پاسخ اعتماد مشتریان خود را با رضایتمند کردن هرچه بیشتر و بهتر در هرسال میدهد. وقتی شما یک فرش را خریداری  میکنید ، پس از یکسال استفاده از این فرش ، واجب میدانید که فر ش باید شستشو داده شود مسلما چون فرش شما شور اول است و سالم ماندن آن برایتان بسیار مهم میباشد ، پس به دنبال یک قالیشویی در اینترنت یا از همسایگان خود میروید.باید دقت کنید که به هر قالیشویی اعتماد نکنید . متاسفانه امروزه  به دلیل وجود قالیشویی های بسیار زیاد در تهران ، اعتماد به یک قالیشویی مجاز بسیار سخت میشود و باید مراقب باشید که فریب هر قالیشویی تازه به کار و بی سابقه ای را نخورید . شاید تا به حال این مثال به گوشتان خورده باشد ، هرکه بامش بیش ، برفش بیشتر . این جمله مصداق بر کار قالیشویان میباشد. بارها در سایت های اینترنتی و کارتهای تبلیغاتی  دیده ایم که قالیشویی ارزان در …….. ، شما نباید به همچنین قالیشوهایی  اعتماد کنید زیرا ، اینها مجاز نیستند یک قالیشویی مجاز نرخ های خود را نه پایین تر از نرخ تعیین شده  توسط اتحادیه در نظر میگیرد و نه بالاتر. مطمئن باشید وقتی میگویند قالیشویی ارزان ، یعنی خدماتش هم ارزان است ، یعنی با یک شسشتو میتوانند بیشترین آسیب ها را به فرش شما بزنند. شستشوی اغلب این قالیشویی هایی که با این مبنا کار میکنند ، شستشو با تاید و سفید کننده های غلیظ و شیمیایی میباشد و ممکن است به  دلیل بی تجربه بودن با ریختن سفید کننده بر  روی فرش شما ، رنگ اصلی فرش را از بین ببرند . پس به هر قالیشویی اعتماد نکنید برای اطمینان به یک قالیشویی باید چند نکته را به دقت از قالیشویی مورد نظر خود سوال فرمایید. با ما همراه باشید تا این نکته ها را باهم بخوانیم.

اولین نکته ی مهم  برای پیداکردن  یک قالیشویی مطمئن و باتجربه ، اطلاع  از مجاز بودن و مجاز نبودن این قالیشویی میباشد. شما با مراجعه به سایت اینترنتی اتحادیه قالیشویان میتوانید درلیست مجاز قالیشویان ، نام قالیشویی مدنظر خود را جستجو کنید اگر نامش در این لیست وجود داشت ، دلیل بر مجاز بودن این قالیشویی میباشد. با این روند 50 درصد از کار حل شده و برای 50 در صدر دیگر باید به نکاتی از قبیل نکات زیر دقت فرمایید .

قالیشویی در پل رومی:

پل رومی نام محله و پلی در شمال شهر و بخش شمیران و منطقه یک تهران است، این پل رومی رودخانه دربند و در تقاطع شریعتی و بلوار صبا قزاز گرفته که دسترسی محله های قیطریه و الهیه را به یکدیگر آسان می سازد.

قالیشویی پاک مهر در محدوده پل رومی و بزرگراه صدر خدمات ارزنده و درجه یک قالیشویی ، از قبیل: شستشوی فرش ماشینی و دستباف، رفوء و خدمات مبل شویی و موکت در محل را عرضه می دارد.

با تماس با این قالیشویی از پرسنل آنها بخواهید به شما در مورد نوع شستشو، مواد شستشو، هزینه شستشو، زمان تحویل فرش ، توضیح دهند.شما تنها بایک تماس  میتوانید متوجه شوید که قالیشویی مطمعن است یاخیر؟ معمولا قالیشویی های مطمئن از همه جهاتی نمونه و بینظیر میباشند، رفتار پرسنل در برخورد با شمامهم ترین چیزی است که میتواند به شما قوت قلبی دهد. شما تنها با یک تماس با قالیشویی پاک مهر میتوانید متوجه شوید که این قالیشویی ازهر حیث و جهاتی مطمئن میباشد. رفتار پرسنل با شما در نهایت ادب میباشد و به تمام سوالات شما در باب شستشو و خدمات رسانی پاسخ میدهد . این قالیشویی با  داشتن یک کارخانه قالیشویی بزرگ و در برداشتن نیروهای آموزش دیده و مجرب همه رزوه در خدمت رسانی به شما کوشا و در پی کسب رضایت شما میباشد. خدمات قالیشویی پاکمهر نزدیک قیطریه و صدر به صورت سرویس VIPعرضه میشود.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی نزدیک اتوبان صدر: بزرگراه صدر که نام پیشینش بزرگ راه دوگل بوده اتوبانی در طبقه در شمال تهران است که جهت آن شرقی__ غربی است و محله های اقدسیه، کامرانیه، فرمانیه، قیطریه، الهیه و چیذر در شمال و محله های اختیاریه ، قلهک و زرگنده در جنوب این بزرگراه واقع شده اند. این بزرگراه […] ...

19 دی 1400
ادامه مطلب