آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 12 بهمن 1400

قالیشویی محدوده نبرد | 88690517

قالیشویی پاکمهر در خیابان نبرد:


قالیشویی مجاز پاکمهر با دارا بودن ده ها شعبه در سراسر تهران در خیابان نبر نیز شعبه فعال دارد، خیابان نبرد یکی از خیابان‌های تهران در سمت جنوب شرقی این شهر است، که به دو بخش نبرد شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. نبرد شمالی و بخشی از نبرد جنوبی در منطقه 14 قرار گرفته و مابقی در منطقه 15 می‌باشد . خیابان نبرد از شمال به مترو نبرد و از جنوب به ترمینال خاوران می‌رسد.و محله های اطراف خیابان، محله پیروزی،  خیابان مقداد و چهارراه کوکاکولا میباشد. قالیشویی پاکمهر با افتخار آماده خدمت رسانی و ارائه برترین خدمات خود در محدوده خیابان نبرد میباشد.

  خدمات قالیشویی پاک مهر 

قالیشویی پاکمهر درتمامی نقاط تهران دارای شعبه می باشد .شما می توانید با یک تماس با نزدیک ترین شعبه قالی شویی پاکمهر تماس حاصل نمایید. پرسنل و نیروهای متعهد ما در اسرع وقت در آنجا حاضر می باشند و شما می توانید برای شستشو انواع فرش های ماشینی و دستباف و هم چنین موکت و شستن مبل های خود را به کادر مجرب قالیشویی پاکمهر بسپارید.

قالیشویی محدوده نیرو هوایی:

قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته، حتی در ایام تعطیل و به صورت آنلاین در خدمت  شما همشهریان می باشد. و خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت برتر و قیمتی ارزان تر در اختیار شما می گذارد.

شستشوی انواع فرش دستباف که کالایی نفیس میباشد و تمام مردم از ارزش آن آگاهی دارند و در حفاظت آن تمام تلاش خود را می نمایند به دلایلی دچار آسیب دیدگی می شود که قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت ارزنده در اختیار همشهریان گرامی می نماید.

قالیشویی پاکمهر رمزشادی و پاکیزگی در خدمت شما هم وطنان گرامی در زمینه شستن قالی و مبلمان و موکت و قالی ابریشم به صورت تضمین شده و اعلاء در اختیار شما می میباشد.

مسیر ارتباطی قالیشویی: تماس با02188690517 وثبت سفارش آنلاین از طریق سایت قالیشویی پاکمهر.

پاکمهر قدردان مشتریان گرانقدر در خیابان نبرد میباشد.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاکمهر در خیابان نبرد: خیابان نبرد یکی از خیابان‌های تهران در سمت جنوب شرقی این شهر است، که به دو بخش نبرد شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. نبرد شمالی و بخشی از نبرد جنوبی در منطقه 14 قرار گرفته و مابقی در منطقه 15 می‌باشد . خیابان نبرد از شمال به مترو نبرد و از […] ...

12 بهمن 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.