آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 21 بهمن 1402

قالیشویی در میدان فردوسی |88690517|☎📞

فرش ها، به عنوان عضوی منحصر به فرد و فوق العاده شیک در دکوراسیون داخلی، حائز اهمیت اند. بدون یک فرش، تصور فضایی کلاسیک و لوکس تقریبا غیر ممکن است . به علت تماس مستمر با پا و آلودگی‌های روزمره، باکتری‌ها، ذرات گرد و خاک و لکه‌های مختلف جذب فرش می‌شوند و باعث می‌شوند که به قالیشویی در میدان فردوسی نیاز داشته باشیم.

بنابراین، شستشوی منظم و صحیح فرش و قالی‌ها در قالیشویی در دروازه شمیران، نه تنها به زیبایی و تمیزی ظاهری آن‌ها کمک می‌کند، بلکه به حفظ سلامت و بهداشت کل خانه کمک خواهد کرد. از این رو پیشنهاد ما شستشوی فرش و قالی‌ها توسط قالیشویی پاکمهر است.این مرکز خدمات خود را در سرتاسر نقاط تهران ارائه می دهد. از جمله این مکان ها می توان از قالیشویی در میدان فردوسی نام برد.

در ادامه با ما همراه باشید تا مراحل شست و شوی فرش و همچنین خدمات و ویژگی های قالیشویی مرکز تهران و فردوسی را به طور خلاصه با یکدیگر بررسی کنیم.

جداسازی گرد و غبار در قالیشویی در میدان فردوسی‌

جداسازی گرد و غبار در قالیشویی در لاله زار امری بسیار مهم است، زیرا قابلیت تمیزی و صافی قالی را بهبود می‌بخشد و به طول عمر آن کمک می‌کند. در ادامه به تعدادی از اصول و روش‌های جداسازی گرد و غبار در قالیشویی اشاره خواهیم کرد:

1. استفاده از ابزار مناسب: جهت جداسازی گرد و غبار از قالی، از ابزارهای مخصوصی نظیر استفاده از جریان باد، برس‌های نرم و خشک و یا مکنده‌های قوی نام برد.

2. استفاده از بخار شور: در صورتی که قالی شما شدیداً کثیف باشد، از این ابزار استفاده می کنیم. این دستگاه با استفاده از بخار آب، ذرات را از قالی جدا کرده و برطرف می‌کند.

3. استفاده از مواد جداسازی خاص: ممکن است برخی قالی‌ها دارای لکه‌های مقاوم باشند که تنها با استفاده از مواد جداساز خاص قابل برطرف شدن باشند. در این صورت بهتر است از اینگونه مواد جداسازی استفاده کنید تا لکه‌های مقاوم را از قالی حذف کنید.

شست و شوی انواع فرش ماشینی و دستبافت

قالی ها با استفاده از جدیدترین دستگاه های شستشوی اتوماتیک، پاک شده و تمیز می شوند. این دستگاه ها با تنظیم دما، فشار و زمان شستشو، قالی را بصورت یکنواخت و کامل پاک و هرگونه لکه، رنگریزی یا بوی نامطبوع را از قالی حذف می کنند. در نتیجه، قالی زیبایی و رنگ آمیزی جدیدی به خود می گیرد و بافت آن نرم و لطیف می شود.

مواد شوینده قالیشویی در میدان فردوسی

پاکمهر  با تیمی از متخصصین قالیشویی که تجربه و تخصص لازم را در این زمینه را دارند در فرآیند قالیشویی از مواد شوینده با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی استفاده می‌کند. این مواد شوینده با داشتن ویژگی‌های ضدباکتری، ضدعفونی‌کننده و حفظ رنگ و بافت قالی، بهترین نتیجه در شستشو و تمیزکردن قالی را به ارمغان می‌آورند.

این تیم مجرب در شستن انواع قالی و فرش‌ها ، موکت و مبلمان، انواع کفپوش و صندلی آشنا هستند و با استفاده از تکنیک‌ها و مواد شوینده مناسب، قالی و فرش را به بهترین شکل تمیز می‌کنند.

فرآیند خشک کردن قالی

فرایند آبکشی فرش از طریق دستگاه آبگیر و به شکل یکدست و تحت زمان‌بندی مشخص انجام می‌شود .

آب‌گیرهای لوله‌ای فرش، یکی از مورد علاقه‌ترین تجهیزات قالی‌شویی مدرن هستند. به طوری که حتی قالی‌شویی‌های سنتی نیز، از آب‌گیرهای لوله‌ای فرش استفاده کرده و به استفاده از این ماشین مدرن صنعتی رو آورده‌اند.

تعمیرات انواع فرش در قالیشویی در میدان فردوسی

تعمیرات قالی‌ها در قالیشویی هروی شامل اصلاح انواع آسیب‌های وارد شده به قالی‌ها است. این تعمیرات شامل اصلاح شیرازه، رفوگری، رنگبندی، قلم زنی، دارکشی و تعمیر ریشه‌های قالی‌ها می‌شود. تعمیر ریشه و شیرازه قابلیت تشخیص آسیب‌های موجود را دارند و شما نیز تا حدی با آنها آشنا هستید.

اما رنگبندی و قلم زنی به اصلاح رنگ‌ها مرتبط هستند و هر مشکلی که مربوط به آسیب دیدگی رنگ‌های قالی است، این تعمیرات برای آنها مناسب می‌باشد. در رفوگری نیز تاروپودهای آسیب دیده قالی‌ها تعمیر و اصلاح می‌شوند. دارکشی همچنین برای رفع نواقص طولی یا حتی عرضی قالی‌ها استفاده می‌شود. به عبارت دیگر، وقتی قالی شما به هر دلیلی کج می‌شود می‌توانید با دارکشی آن را اصلاح کنید.

قالیشویی در میدان فردوسی

مزایای شست و شوی فرش در قالیشویی در میدان فردوسی پاکمهر

  • حفظ طول عمر فرش و قالی: شستشوی منظم و حرفه‌ای به افزایش طول عمر و کیفیت اصلی فرش و قالی کمک می‌کند. این کار باعث از بین بردن ذرات گرد و غبار، خاک و کثیفی‌های عمقی در بافت فرش می‌شود و از فرسودگی زودرس و خراب شدن فرش جلوگیری می‌کند.
  • بهبود کیفیت هوا در محیط: پس از مدت زمان زیاد استفاده از قالی و فرش‌ها، گرد و غبار و ذرات معلق زیادی را به خود جذب می کنند. با شستشوی منظم، این فرش‌ها تمیز شده و ذرات معلق در هوا از آنها حذف می‌شود، که بهبود کیفیت هوا در محیط منزل یا محل کار را به همراه دارد
  • افزایش ظاهر زیبا و شکوه فرش: شستشوی حرفه‌ای فرش و قالی‌ها باعث بازگشت زیبایی و شکوه اصلی آنها می‌شود. گرد و غبار، لکه‌ها و کثیفی‌های سطحی در قالی و فرش حذف می‌شود و بازگشت طرح و رنگ زنده و درخشانی به آنها می‌دهد.
  • صرفه جویی در هزینه ها: شستن فرش در منزل، به مراتب سخت تر
  • شستشو توسط افراد و کارکنان با تجربه
  • شستشو به صورت اصولی و با تکنیک
  • استفاده از خدمات متنوع مانند لکه گیری ، ترمیم فرش ، رنگبرداری و …

عزیزان توجه کنند در صورتی که در خانه به شستن فرش مبادرت کنند، مشکلاتی خواهند داشت که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم نتیجه مطلوب به دلیل نا آشنا بودن با اصول تخصصی شستشو
  • خشک کردن با استفاده از نور خورشید که باعث آسیب فراوان به فرش ها خواهد شد .
  • عدم استفاده از شوینده های مناسب و استاندارد
  • عدم استفاده از دستگاه های شستشو

سابقه و تعرفه خدمات قالیشویی پاکمهر

همچنانکه از خدمات قالیشویی استفاده می‌کنید، باید به خاطر داشته باشید که استفاده از یک قالیشویی نامناسب می‌تواند به شما ضرر برساند. بنابراین، بهتر است مراکزی را که دارای مجوز رسمی اتحادیه قالیشویی تهران هستند انتخاب کنید. هر قالیشویی که دارای مجوز رسمی باشد، اجازه تخلف نخواهد داشت. همچنین، خدمات قالیشویی توسط بازرسان در بازه‌های زمانی مختلف بررسی می‌شود تا از کیفیت آنها اطمینان حاصل کنند.

قالیشویی پاکمهر با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه و با سابقه ی 15 ساله ی درخشان به خدمت رسانی به مردم عزیز می پردازد که عزیزان می توانند به 2 صورت تلفنی و آنلاین به ثبت سفارش خود بپردازند.

عزیزان از اقصی نقاط تهران می توانند به ثبت سفارشات بپردازند. که از جمله آن ها می توان به میدان فردوسی نام برد. برای خدمات قالیشویی در میدان فردوسی می توانید از دو روش ثبت سفارش آنلاین و تلفنی استفاده کنید.