آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 2 شهریور 1401

قالیشویی در میدان ساحل |44709091

قالیشویی محدوده میدان ساحل:

به کلینیک فوق تخصصی قالی پاکمهر خوش آمدید.

قالیشویی پاک مهر برترین و بارزترین قالی شویی در غرب تهران بزرگ شناخته شده است ، و هم اکنون در نزدیکی میدان ساحل و کلیه شهرکهای مقیم در منطقه 22 تهران  بصورت گسترده و پررنگ در حال ایفای ارائه خدمات قالیشویی میباشد.

زادگاه قالیشویی پاکمهر در غرب تهران بوده و در حال حاضر توانسته با ارائه خدمات بی نظیر خود جایگاهی مطمئن و مورد اعتماد در بین همشهری های محترم  در سراسر تهران بوجود آورد . امروزه هر خانواری که قصد شستشو یا گرفتن خدمات دیگر که مربوط به فرش ، قالیچه ، روفرشی ، پتو و غیره باشد با نام  پاکمهر آشناست .

قالیشویی پاکمهر با تجربه 20سال است که بصورت مستمر و فقط بایک برند به نام پاکمهر در تهران مشغول به فعالیت میباشد و توانسته در اکثر مناطق 22گانه تهران مشتریانی ثابت و همیشگی برای خود بدست بیاورد.

فقط کافیست یک بار خدمات فرش و مبلمان خود را به قالیشویی پاکمهر بسپارید مطمئن باشید آخرین بار نخواهد بود زیرا علاوه بر اینکه خدماتی با درجه کیفی بالا به مشتریان خود عرضه میدارد کمترین قیمت را برای خدمات قالیشویی در نظر میگیرد . اگر تا کنون از قالیشویی های بنام و مشهور تهران خدمات گرفته باشید برمصداق این  گفته مهر صحه میگذارید . هرچند که قالیشویی پاکمهر نیز امروزه یکی از قالیشویی های بنام و معتبر در تهران میباشد ولی از این اعتبار که نتیجه سالها تلاش ، استفاده از ابزار و ماشین آلات مدرن و همچنین دارا بودن کادری متشکل از پرسنلی کارآزموده و باتجربه میباشد هیچ گاه سوء استفاده نمیکند .

راه های ارتباطی با این شرکت بسیار سهل آسان میباشد از طریق تلفن میتوانید در کل روزهای هفته بدون تعطیل وحتی روزهای تعطیل رسمی و عمومی با پاکمهر در ارتباط باشید در صورت دسترسی به اینترنت میتوانید بصورت مستقیم در صندوق ثبت سفارش آن لاین د رتمام ساعات شبانه روز سفارشات خود را بصورت دقیق  با درج شماره تلفن و آدرس و همچنین تعیین زمان جمع آوری فرشهای خود را ثبت نمایید .

   

پاکمهر افتخاردارد که میتواند رضایت کلیه مشتریان خود را با هر سیلقه و ظریف بینی که باشند با تبحر و مهارت خود در زمینه خدمات فرش ، قالی ، موکت ، تابلو فرش، حتی فرشهای نفیس و عتیقه جلب نماید . قالیشویی پاکمهر خدمات شستشوی انواع موکت و روفرشی و پتو رانیز میپذیرد، همچنین شستشوی تخصصی و حرفه ای انواع مبلمان منزل و اداری را نیز بر عهده میگیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.