آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

2 نظر 2 دی 1400

قالیشویی در منطقه 5 |44354526

قالیشویی در منطقه 5 :

قالیشویی پاکمهر بهترین ، مدرن ترین و مجهزترین قالیشویی در غرب تهران بلاخص منطقه 5 تهران است که به تمام نقاط تهران سرویس دهی دارد . از آنجایی که این منطقه همجوار با مناطق 2 از سمت شرق و 22از سمت غرب و 9 از سمت جنوب میباشد بدیهی است که قالیشویی پاکمهر میتواند به این مناطق به راحتی و در کمترین زمان ممکن دسترسی داشته و خدمات قالیشویی خود را به ساکنین این مناطق ارائه کند . از مهم ترین محلات واقع در منطقه 5 که قالیشویی پاکمهر خدمات با کیفیت و منحصر بفرد خود را عرضه میدارد میتوان به شهر زیبا ، شهران که دفتر اصلی پاکمهر در غرب تهران و در شهران واقع شده است ، آریا شهر ، جنت آباد ( جنت آبادشمالی _ جنت آباد مرکزی و جنت آباد جنوبی ) ،پونک ، باغ فیض ، بزرگراه اشرفی اصفهانی ، سردار جنگل ، شهرک اکباتان و  شهرک آپادانا ، بیمه ، حصارک با کلیه محلاتی چون شهرک نفت ، معین ، مراد آباد ، سهند و…. که در جوار بلوار سیمون بولیوار واقع شده اند اشاره کرد . بخاطر وجود بزرگراه های شهید باکری ، شهید ستاری ، بزرگراه آزادگان و اشرفی اصفهانی که به منطقه 5 ارتباط دارند و شاهراه های اصلی تهران در قسمت غربی تهران هستند امکان حمل و نقل و تردد سرویسهای خدمات رسانی قالیشویی پاکمهر بسهولت و در اسرع وقت انجام میپذیرد .

قالیشویی پاکمهر با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه و کد 155 و همچنین کارخانه قالیشویی مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات مدرن بیش از 15 سال متوالی است در تهران فعالیت میکند و بخاطر مهمترین و اصلی ترین دفتر مرکزی که در غرب تهران واقع شده است بیشترین مشترک های ثابت خود را که بالغ بر 6000 خانوار است فقط در منطقه 5 تهران دارد و مفتخر است که بیشترین آراء رضایتمندی از مشتریان را برای خود کسب کرده است . قالیشویی پاکمهر با ارائه بهترین خدمات و منصفانه ترین قیمت  نیازی به تبلیغ ندارد کافیست یک بار خدمات قالیشویی پاکمهر را امتحان کنید دیگر قالیشویی پاکمهر را ترک نخواهید کرد .

قالیشویی غرب تهران

 

از خدماتی که در قالیشویی پاکمهر انجام میگیرد میتوان این موارد را نام برد :

شستشوی انواع فرشهای ماشینی بصورت معمولی ، اعلاءشور، سفید شویی با نرخ مصوبه از اتحادیه .

شستشوی انواع فرشهای دستباف پشمی و ابریشمی و نفیس تحت نظر کارشناس زبده و ماهر فرش مطابق با نرخ مصوبه و ارزش گذاری اتحادیه .

سشتشوی انواع موکت ، ساده ، طرح دار ، گل برجسته و پالاز ، شستشوی انواع پتو ، روفرشی ، کناره و … ظرف حداکثر 48 ساعت از زمان جمع آوری .

کلیه خدمات لکه بری ، رنگ برداری ، دارکشی ، ریشه زنی، شیرازه ، چرمدوزی ، پرداخت و قلم کاری فرشهای دستباف قدیمی و آسیب دیده .

همچنین خشکشویی مبلمان منزل و اداری ، خوشخواب ، موکت و فرش در محل با کادری کار آزموده و استفاده از شامپو تگزافون بصورت تضمینی در اسرع وقت انجام پذیر است .

برای ارتباط با دفتر قالیشویی پاکمهر کافیست با شماره تلفن فوق یا از طریق سایت قسمت ثبت سفارش آنلاین بدون محدودیت زمانی تماس حاصل فرمایید .

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.

دیدگاه ها (2نظر)
ds1

سلام

admin

سلام در خدمتم