آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 9 دی 1400

قالیشویی در سهروردی |88690517

قالیشویی پاک مهر نزدیک سهروردی ، از جمله بروز ترین و بهترین قالیشویی های ممتاز و مجاز در بین تمام قالیشویان تهران میباشد. این قالیشویی همه روزه حتی در ایام تعطیل به صورت 24 ساعت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل ، در خدمت گزاری به شما عزیزان آماده میباشد. قالیشویی در منطقه سهروردی قالیشویی پاک مهر با بیش از 20 سال سابقه کاری ، در سراسر تهران بزرگ آماده سرویس دهی به شما شهروندان گرامی می باشد.

قالیشویی پاک مهر در منطقه سهروردی:

محله یا خیابان سهروردی یکی از محله های نسبتا قدیمی است که در منطقه 7 تهران واقع شده که نام پیشین آن فرح بوده و هم اکنون غالب مردم شهر این مکان را با نام سهروردی می شناسند. این خیابان از پل سیدخندان (شمال) آغاز و در جنوب به خیابان بهارشیراز می رسد، خیابان های خرمشهر، هویزه و بهشتی در سهروردی شمالی و خیابانهای سورنا مطهری و بهارشیراز در سهروردی جنوبی قرار گرفته اند. قالیشویی پاک مهر درتمامی نقاط تهران دارای خدمات رسانی می باشد شما می توانید با یک تماس با قالی شویی پاکمهر تماس حاصل نمایید . پرسنل و نیروهای متعهد ما در اسرع وقت در آنجا حاضر می باشند و شما می توانید برای شستشو انواع فرش های ماشینی و دستباف و هم چنین موکت و شستن مبل های خود را به کادر مجرب قالیشویی پاکمهر بسپارید ، قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روز و هفت روز هفته  و حتی در ایام تعطیل در خدمت  شما همشهریان آماده  می باشد و خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت برتر و قیمتی مناسب در اختیار شما می گذارد . برترین و معتبر ترین قالیشویی در منطقه سهروردی ،  قالیشویی پاکمهر می باشد شستشو انواع فرش های ابریشم و دستباف و فرش های عتیقه شما را به صورت تضمین شده و با مواد شوینده خوب انجام می دهد برای جلوگیری از لطمه به بافت فرش های شما آنها را به صورت لول شده تحویل گرفته وپس از مراحل شستشو توسط گرمخانه گازی آنها را خشک نموده و به صورت لول شده و با بسته بندی معتبر تحویل شما می دهد سپاس و قدردانی از انتخاب شما که در منطقه سهروردی فرش های خود را به قالیشویی پاکمهر سپرده اید.  ویژگی های قالیشویی پاک مهر : 

قالیشویی در سیدخندان:

قالیشویی پاک مهر با بیش از بیست سال سابقه در تهران آماده ارائه خدمات درجه یک و ممتاز قالیشویی است و بهترین و مطمئن ترین خدمات به روز دنیا را در زمینه صنعت قالیشویی به کلیه شهروندان تهرانی به خصوص در منطقه سید خندان و خواجه عبدالله انصاری عرضه میدارد.

قالیشویی پاکمهر

1. قالیشویی پاک مهر بهترین و معتبر ترین شرکت قالیشویی مجاز در خدمات رسانی به سهروردی و سیدخندان میباشد.

2. قالیشویی پاک مهر با در برداشتن تعداد بیشماری کار گر و کارشناس و استاد کار ماهر، همه روزه به شهروندان خویش خدمات ارزنده ای را عرضه میکند.

3. پاک مهر در شستشوی فرش های شما بهترین و بیشترین دقت لازمه را به عمل می آورد تا سلامت فر ش هایتان را تضمین دهد. بهترین مواد  را برای شستشوی فرش های شما به کار میبرد.

4. پاک مهر در مدت 48 ساعت فرش های شما را شستشو داده و در این مدت لازم نیست که شما مدت زیادی را بدون فرش در منازل سپری کنید.

5. پاک مهر در خدمات رسانی به شما کوشا بوده و سر ساعت فرش های شما را تحویل میدهد. بدون بد قولی و اتلاف وقت.

6. کلیه خدمات قالیشویی پاک مهر در قالب سرویس های VIP به شما عزیزان عرضه میشود و تمامی خدمات داری گارانتی ، تخصصی و تضمینی میباشد.

مطالب مرتبط

قالیشویی حوالی سهروردی:  قالیشویی در محدوده سهروردی و خیابان پالیزی، سیدخندان و منطقه عباس آباد، قالیشویی بزرگ و تخصصی پاکمهر میباشد. این قالیشویی با تکیه بر توانایی های خود و الطاف خداوند توانسته ، مهم ترین و بروز ترین شرکت قالیشویی در ارائه خدمات و خدمات رسانی به مناطق سهروردی میباشد. یکی از دلایل و  […] ...

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.