آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 3 بهمن 1395

قالیشویی در خیابان سمیه |66597347

قالیشویی پاکمهر در خیابان سمیه:


کادر حرفه ای قالیشویی پاکمهر آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی در نزدیکی خیابان سمیه، خیابان حافظ، خیابان طالقانی، در زمینه شستشوی انواع فرش های آنتیک ماشینی، دستی، موکت، مبلمان، گلیم، گبه، خوشخواب، کف پوش اتاق، پله پوش، پتو، پادری و…با برترین کیفیت و قیمت مناسب، میباشد.

درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود، که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهد شد.

شستشوی انواع فرش های ابریشم و گل ابریشم شما را با تثبیت رنگ و مواد درجه یک  انجام می دهیم.

از دیگر خدمات قالیشویی پاکمهر  ارائه خدمات رفو ، رنگبرداری، ریشه زنی و چرم دوزی دوخت شیرازه برای فرشهای ماشینی و دستباف با کیفیت عالی و مطلوب میباشد. همچنین خدمات خشکشویی انواع مبلمان و صندلی ناهار خوری ، تشک خوشخواب فرش و موکت با برترین کیفیت به صورت تضمینی و حرفه ای توسط قالیشویی پاکمهر در محل مورد نظر خودتان انجام میشود .

برای از بین بردن لکه های فرش اولین کاری که به ذهنمان می رسد آن ها را با شامپو فرش تمیز کنیم شامپو فرش در ظاهر فرش را تمیز می کند اما الیاف فرش را ازبین می برد و به خاطر اینکه از پارچه نمدار برای پاک کردن آن استفاده می کنیم کف به جا مانده به طور کامل از بین نمی رود و به مرور زمان کرک های فرش خشک شده و عمر فرش ما کوتاه می کند.

قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل و به صورت آنلاین در خدمت شما می باشد و خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت درجه یک و قیمت استثنایی در اختیار می گذارد .

کلیه خدمات قالیشویی پاکمهر در خیابان سمیه  دارای ضمانت و گارانتی بوده و هزینه های تعیین شده از اتحادیه تهران اعمال میشود. ارتباط با قالیشویی پاکمهر در خیابان سمیه بصورت شبانه روزی از طریق شماره تلفن 02166597347 و ثبت سفارش آنلاین در تمام روزهای سال بدون تعطیلی صورت میپذیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.