آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 3 تیر 1401

قالیشویی در اطراف سعدی |66597347

قالیشویی در خیابان سعدی:

قالیشویی خیابان سعدی قالیشویی پاک مهر با بیش از ده ها شعبه در در سراسر تهران  در تمامی نقاط تهران دارای شعبه می باشد که در هرکجای تهران ساکن بودید می توانید از شماره تلفن نزدیک به محل سکونت خود تماس حاصل نماییدقالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روز و هفت روز هفته  و حتی در ایام تعطیل در خدمت  شما همشهریان می باشد.

قالیشویی پاک مهر، با سابقه ای چند ساله و عضو اتحادیه شویندگان فرش بوده  که شعبه خود را در سعدی جنوبی نیز، افتتاح و داشتن مشتریان بیشمار ازسراسر تهران نشانگر صدق این ادعا میباشد. قالیشویی پاک مهر یکی از عوامل پیشرفت خود را استفاده از مواد شوینده درجه یک و دستگاه های جدید میداند هرچند مواد مرغوب دارای قیمتی  بالاتر میباشد ولی تجربه  قالیشویی به قالیشویی پاک مهر این رانشان داده است که رضایتمندی مشتریان ازکیفیت کار باعث خواهد شد تمامی هزینه های خرید مواد درجه یک و دستگاه های جدید پوشش داده شود. همچنین افزایش روزانه مشتریانی که قالیشویی پاک مهر را پیشهاد داده اند باعث شده این قالیشویی بتواند قیمت های  خدمات خود را با توجه به بازار رقابت پایین تر از رقبای دیگرنگه دارد وهمچنان در صدر بهترین قالیشویی های تهران قرار گیرند. مدیریت قالیشویی پاک مهر باهدف رضایتمندی مشتریان همواره در صد کاهش قیمت خدمات خود در عین حال استفاده ازبهترین مواد د ستگاه ها می باشد.

باما به کیفیت بیندیشید

بهترین قالیشویی در سعدی و اطراف آن  با پرسنل  فوق حرفه ای قالیشوی پاک مهر است که فرش های منزل شما را هم چون نگین درخشان می نمایند. قالیشویی پاکمهر متخصص درشستشوی مبلمان و موکت و پتو می باشد. قالیشویی پاکمهر باسرعت درتحویل  فرشها سعی در جلب رضایت شما را دارد. قالیشویی نزدیک سعدی جنوبی و شمالی پاک مهربا  کیفیت بالا درخدمت شما همشهریان عزیز  می باشد.

قالیشویی در میدان بهارستان:

میدان و محله بهارستان از قدیمی‌ترین میدان‌ها و محله‌های تهران است. این محله از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به دروازه شمیران و خیابان بهارستان، از غرب به خیابان جمهوری اسلامی (شاه آباد سابق) و چهارراه سیدعلی و از خاور به خیابان خیابان مجاهدین اسلام (ژاله سابق) و میدان شهدا محدود است.

قالیشویی پاکمهر آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در محله بهارستان و محله های اطراف میباشد؛ خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ،انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش ، شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد.

 

قالیشوی در سعدی ←قالیشویی پاک مهر

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.