آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 2 تیر 1401

قالیشویی در امام خمینی |66553719

قالیشویی پاک مهر درمیدان امام خمینی:

میدان امام خمینی (میدان توپخانه) این میدان تاریخی واقع در مرکز شهر تهران است. این میدان محل تقاطع خیابان‌های اصلی و کلیدی شهر تهران است، به گونه‌ای که خیابان‌های لاله‌زار و فردوسی، به‌ترتیب از شمال شرق و شمال غرب؛ از غرب خیابان امام‌خمینی (خیابان سپه)؛ از شرق، خیابان امیرکبیر ؛ خیابان‌های باب‌همایون، و ناصرخسرو به‌ترتیب از جنوب غرب، و جنوب شرق، به این میدان می‌پیوندند. قالیشویی مجاز پاکمهر با بیش از 20 سال سابقه کاری درخشان در عرصه قالیشویی ، مفتخر است که در محدوده میدان امام خمینی ، میدان حر،  خدمت رسانی میکند و خدمات ارزنده خود را به مشتریان گرامی ارائه مینماید.

قالیشویی پاکمهر متخصص در شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ، موکت ، قالیچه ، خشکشویی مبلمان در منزل با کیفیت بالا، انواع قالی ابریشم و گل ابریشم با دستگاه تمام اتوماتیک و تضمین شده وقیمت مناسب میباشد. و تحویل آن به صورت لول شده وکاور شده  خواهد بود. مرمت انواع فرش به صورت تضمینی انجام می دهد.

       

*شستشوی فرش ها با دستگاه ها ی تمام اتوماتیک و مجهزبه گرمخانه گازی رنگ برداری، ریشه زنی، طبق نرخ اتحادیه انجام میشود.

*خدمات خشکشویی فرش و موکت ، مبلمان ، صندلی ناهارخوری و تشک خوشخواب با دستگاه مخصوص خشکشویی و شامپوی تگزابون بصورت حرفه ای و تضمینی در محل و حضور خودتان انجام میشود.

اگر در منطقه امام خمینی ساکن هستید و نیازمند یک قالیشوی مطمئن  و با کیفیت هستید  با قالیشویی پاک مهر در تماس باشید .

پرسنل قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل در خدمت شما می باشد ،تنها با شماره66553719 تماس حاصل نمایید. شما همشهریان گرامی میتوانید از طریق سرویس سفارش آنلاین سایت قالیشویی پاکمهر، سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

قالیشویی پاکمهر مفتخر است که در خدمت رسانی به شما ساکنین محترم درزمینه شستشو فرش به نحو عالی و با کیفیت خوب در خدمت شما باشد.

مطالب مرتبط

قالیشویی در خیابان امام خمینی : خیابان امام خمینی با نام پیشین سپه که به صورت خیابان شرقی و غربی است ، از غرب به بزرگراه یادگار امام (ره) و از شرق به میدان امام خمینی که برخی هنوز آن را با نام توپخانه میشناسند منتهی میشود یکی از خیابانهای اصلی و مرکزی تهران بزرگ […] ...

1 بهمن 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.