آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 5 خرداد 1400

قالیشویی در محدوده سعادت آباد |88690517

قالیشویی سعادت آباد:

قالیشویی سعادت آباد

 

یکی از زیباترین ، خوش آب و هواترین و مدرن ترین محله های واقع در شمال غرب تهران محله سعادت آباد می باشد. قالیشویی پاک مهر یکی از قدر ترین قالیشویی ها در محدوده سعادت اباد میباشد . این قالیشویی با در برداشتن کادری مجهز وسیستم کاری قوی و منظم همه روزه حتی در ایام  تعطیلات ، آماده خدمات رسانی به شما اهالی ساکن در منطقه سعادت آباد میباشد. شما برای بهره مندی از خدمات ارزشمند قالیشویی پاک مهر برای شستشوی فرشهای خود میتوانید ، با شماره های پاک مهر تماس گرفته تا پرسنل پاکمهر در منزل شما حضور یابند ، هویت فرش توسط کارشناس مشخص گردد ، اگر فرش دستباف باشد نوع شستشو و مواد شستشو را به شما معرفی کند ، یا اگر فرش شما نیاز به خدماتی از قبیل رفو، رفع سوختگی و پارگی ، لکه برداری ، رنگ برداری ، رفع زردی ، شیرازه زنی ، چرم دوزی ، ریشه زنی ، پرداخت و… نیاز داشت، نوع خدمات را بر حسب نیاز فرش شما به آن خدمات ، به شما معرفی کرده و زمیمه فاکتور شما میکند. برای مثال : یک فرش قدیمی و دارای چند قسمت پارگی و پوسیدگی دارید، یک شستشوی دقیق و ظریف و با احتیاط برای فرش خود میخواهید . کارشناس پاکمهر ابتدا به شما توضیح میدهد که فرش شما این اشکالات را دارد و ما تضمین میدهیم که ، فرش شما را تا چند درجه احیا کنیم و شستشوی مفید و با کفیتی را برای فرش شما انجام دهیم.این قالیشویی فرش های کهنه و قدیمی را مرمت و بازسازی کرده و حتی الا مکان فرش را به شما ، تازه تحویل میدهد. هربخش از قالیشویی پاک مهر خدمات مختلفی را برای شما عزیزان انجام میدهند برای رفو،َ فرش شما  توسط  دستان  رفو کاران ماهر و باتجربه انجام میشود.

 

قالیشویی تمام اتوماتیک پاکمهر:

قالیشویی پاک مهر متخصص در شستشوی هرگونه ای از فرش های دستبافت و ماشینی ، ابریشم ، گل ابریشم ، تابلو ترمه تابلو فرش میباشد . همچنین شما میتوانید برای شستشوی موکت و پتو ی خود نیز با قالیشویی پاک مهر تماس بگیرید.پاک مهر یک پکیج فوق العاده میباشد که خدمات خود را به صورت تمام و کمال برای شما انجام میدهد.بیشترمشتریان ما از پکیج های عالی و کامل ما راضی هستند و میگویند به پاک مهر اطمینان کامل داریم زیرا هم سالم میبرد  هم سالم و زیبا تحویل میدهد و قادر به شستشوی هرگونه از لوازمی که شستنی هستند ، میباشد . ما برای خانه تکانی های خود یکباره با دادن تنها یک هزینه سرویس برای کلی فرش و پتو و موکت ، نیاز های خود را نسبت به شستشو رفع میکنیم. شما اهالی محترم ساکن سعادت آباد میتوانید ، بااطمینان  خاطر نسبت به دریافت خدمات از قالیشویی پاک مهر، به عنوان سریع ترین  مطمئن ترین قالیشویی در ارائه خدمات به سعادت آباد ،  اقدام نمایید.هدف قالیشویی پاک مهر، کسب رضایت شهروندان عزیز ساکن در نزدیکی شهرک غرب و همچنین در سعادت آباد میباشد.

شماره های تماس با قالیشویی پاکمهر در سعادت آباد : 02122376723 و 02122553767 در تمام ساعات شبانه روز حتی در روزهای تعطیل و بارانی در خدمت شما همشهریان گرامی هستیم.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاکمهر در محدوده سعادت آباد: امروزه با بالا رفتن قیمت فرش و قالیچه‌ها، شستشو فرش‌ها یکی از مهم‌ترین معضل‌ها شده است؛ به خصوص در این فصل که به خانه تکانی سال نو نزدیک هستیم. پیدا کردن قالیشویی سعادت آباد کار دشواری نیست، اما پیدا کردن قالیشویی که تمام ویژگی‌های یک قالیشویی خوب را داشته […] ...

12 دی 1401
ادامه مطلب