آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 14 مرداد 1401

قالیشویی در فلاح |66597347

قالیشویی پاک مهر درفلاح:

محله فلاح تهران در منطقه 17 شهرداری تهران واقع شده و از شمال به خیابان قزوین، از غرب به خیابان لقمان حکیم و سجاد، از شرق به شهید سوری و از جنوب به خیابان ابوذر محدود می باشد. قالیشویی پاک مهر در این منطقه شعبه فعال دارد و علاوه بر محله فلاح ،آماده خدمت رسانی به سایر محله های اطراف منطقه نیز می باشد.

قالیشویی پاک مهر با داشتن تمام مجهزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف و شستشوی مبلمان و خوشخواب و پتو و تابلو فرش  و… به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص خدمات شستشو را انجام میدهد.

قالیشویی خیابان قزوین:

خیابان قزوین یا برادران حسنی از خیابانهای اصلی تهران می باشد این خیابان در محله امیریه از خیابان ولی عصر به سمت غرب منشعب شده و دارای یک میدان به نام میدان قزوین است ، قسمتی از این خیابان در منطقه 11 و بخش دیگری از آن از منطقه 10 و منطقه 16 میگذرد. خیابان قزوین با یک پیچ کوتاه به سمت جنوب غرب و پس از آن با قوسی بزرگ تر به سمت شمال غرب شهر پیس می رود و در میدان شمشیری با سه راه آذری به پایان می رسد. از محله ها و خیابان های مرتبط و اطراف خیابان قزوین ،خیابان ولیعصر، محله امیریه، خیابان کارگر جنوبی، محله قلعه مرغی ، دوراهی قپان می باشند.

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی ویا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه می باشید .قالیشویی پاکمهر درتمامی نقاط تهران بزرگ دارای شعبه می باشد.

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را در اینترنت سرچ نمایید ومشاهده خواهید کرد که کدام شعبه درنزدیک محل سکونت شماست و کادر مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز حتی در ایام تعطیلات در اختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و درکوتاه ترین زمان و باکیفیت عالی و تضمینی وشستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و درکاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

نزدیک ترین شعبه قالیشویی مجاز را درمنطقه  فلاح  قالیشویی اسلامی پاکمهر می باشد.

 

 شماره تماس با قالیشویی پاکمهر در فلاح 0216659734

سفارش آنلاین قالیشویی

بصورت شبانه روزی حتی روزهای تعطیل

مطالب مرتبط

قالیشویی در میدان فلاح نام یکی از شعبه‌های قالیشویی‌های شناخته شده پاکمهر است. پاکمهر یکی از قالیشویی‌های باسابقه در تهران است که سابقه فعالیت آن به بیش از 15 سال بازمی‌گردد. این قالیشویی خدمات کاملی را در زمینه نظافت و رفوی قالی‌ها ارائه می‌دهد. اگر نسبت به نظافت قالی‌های خود حساس هستید و به دنبال […] ...

16 بهمن 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.