آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 1 مرداد 1401

قالیشویی محدوده فاطمی |88690517

قالیشویی در خیابان فاطمی:

خیابان دکتر فاطمی که جهتی شرقی_ غربی داشته مبداء آن از اتوبان شهیدچمران آغاز شده و با خیابانهای شمالی _ جنوبی که به ترتیب : خیابان جمالزاده شمالی، خیابان کارگر شمالی، خیابان حجاب، خیابان کاج، خیابان فلسطین و بزرگراه شهیدگمنام تقاطع دارد تا به میدان دکتر فاطمی و خیابان ولیعصر در شرق برسد و ختم میشود.

 

این خیابان یکی از مهمترین خیابان های شهر تران است و این اهمیت بخاطر وجود ساختمان وزارت کشور، مرکز آمارایران و مسجد بزرگ نور که از مساجد معروف تهران میباشد ، همچنین قرار داشتن موزه فرش ایران ، نزدیکی هتل بین المللی لاله و پارک فرح سابق با نام کنونی لاله در خیابان دکتر فاطمی میباشد. خیابان دکتر فاطمی در منطقه 6 شهرداری تهران قرار دارد. قالیشویی پاکمهر در محدوده فاطمی شعبه داشته و آماده خدمت رسانی برای شستشو و خدمات فرش و موکت و خشکشویی در این منطقه میباشد.

پاکمهر:ضامن تمیزی و پاکیزگی فرش ها و مبل های شماست .قالیشویی پاکمهر برترین و ارزنده ترین قالیشویی در تمامی سطح تهران مباشد .

درخشندگی و کیفیت رو با ما تجربه کنید .

شماره های تماس با قالیشویی پاکمهر:

02166553719 _ 02188611079

سفارش آنلاین قالیشویی

قالیشویی  پاکمهر با قدمت چندین  ساله وخدمات رسانی در زمینه شستشوی تضمین شده و اسلامی انواع فرش های ماشینی و دستباف در سراسر تهران بوده .واعتماد خیلی را به خودش جلب کرده است.و کسانی که هنوز این راه را نرفتند لازم است یک بار امتحان کنند با یک تماس وقت زیادی نمی خواهد.

شستشوی انواع مبلمان و خوشخواب با مواد مخصوص و درجه یک و گرمخانه گازی و تمام دستگاه های پیشرفته و مدرن روز را انجام می دهد.

در صورتی که درفاطمی سکونت دارید و درجست و جوی یک قالیشویی اسلامی و مجهز می باشید ما به شما قالیشویی مجاز پاک مهر را پیشنهاد می نماییم.

چنانچه  فرش های شما دارای لک و یا سوختگی شده قالیشویی پاک مهر متخصص در ترمیم انواع سوختگی و یا پارگی فرش و رفع لک، زردی فرش و ترمیم شیرازه های فرش می باشد.

قالیشویی پاک مهر در تمام طول هفته در خدمت دوستان و عزیزان می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و به صورت لول شده و کاور کشیده تحویل شما همشهریان گرامی میدهد.

باکیفیت ترین قالیشویی در خیابان  فاطمی  قالیشویی پاکمهر می باشد.سرعت و دقت و لطافت و زیبایی را به پاکمهر بسپارید. هرلحظه اراده کنید درخدمت شماست.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر در خیابان فاطمی: باسلام ؛ قالیشویی پاکمهر با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی در خیابان فاطمی، خیابان جمالزاده، خیابان کارگر، خیابان حجاب، خیابان کاج، خیابان فلسطین میباشد. قالیشویی بزرگ پاکمهر ، یک قالیشویی متخصص وحرفه ای میباشد که تمام خدمات خود را  به صورت تضمین شده به ساکنین این منطقه […] ...

1 مرداد 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاکمهر در فاطمی: خیابان فاطمی (نام پیش ازانقلاب: خیابان ایران‌نوین و خیابان آریامهر) یکی از خیابان‌های مرکزی شهر تهران است. این خیابان جهتی شرقی-غربی دارد و از شرق به خیابان ولیعصر و از غرب به بزرگراه چمران منتهی می‌شود.  خیابان فاطمی با خیابان‌های شمالی-جنوبی مانند خیابان جمالزاده، خیابان کارگر، خیابان حجاب، خیابان کاج، بزرگراه شهید گمنام و خیابان فلسطین نیز تقاطع دارد. میدان فاطمی، هتل بین‌المللی لاله، موزه فرش ایران، پارک لاله، ساختمان وزارت […] ...

1 مرداد 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.