آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 بهمن 1400

قالیشویی در شهید عراقی |22553767

قالیشویی در عراقی :

قالیشویی پاکمهر یکی از بروزترین و مجهزترین قالیشویی های فعال در محله شهید عراقی در منطقه 3 تهران است که این منطقه از سمت جنوب از میدان خواجه عبداله انصاری شروع شده از سمت شرق به خیابان ملکی نسب و از غرب به ایوان مداین میرسد و پاک مهر بخاطر آشنایی که بااین مناطق دارد میتواند شما مشتریان عزیزی که قصد شستشوی فرش یا اصلاح عیوب احتمالی که برای فرشهایتان بوجود آمده را دارید کمک و با ارائه خدمات باکیفیت و ارزان خود یاری رساند .

     

بخاطراینکه این محل در منطقه شمال شرق تهران و در میان درختان انبوه قرار دارد و در فصلهای بهار بخاطر رویش برگها وایجاد گرده افشانی درختان وهمچنین پاییز بخاطر ریزش برگها که همراه با گرد وغبار نیز میباشدو ایجاد حساسیت و آلرژی میکند منازل و مناطق مسکونی که در این محله ها قراردارن نیز درامان نیستند ، چراکه از طریق دریچه های پنجره وکانال کولر ، درب منزل ، شومینه وغیره وارد شده و اولین جایی راکه به تصرف خوددر می آورند فرش و موکت و کفپوش منزل ومحل زندگی است پس لازم است که حد اقل در سال دوبار فرشها موکت ها و مبلمان را شستشو دهیم از طرفی چون به ماه های پایانی سال نزدیک میشویم اکثر خانواده ها به رسم دیرین خانه تکانی بفکر شستشو فرش و تمیز کردن خانه می افتند ومعمولا اولین اقدام آنها پیدا کردن یک قالیشویی نزدیک ، مجاز ، باکیفیت و ارزان است بنابر این به شما شهروندان گرامی این مژده را میدهیم ککه قالیشویی پاکمهر هم در نزدیکی شما ست هم خدمات ویژه واستثنایی دارد هم مجاز وتحت نظارت اتحادیه است وهم نسبت به کیفیت خدمات بالایی که دارد ارزانتر از دیگر قالیشویی ها است .

خدمات قالیشویی پاکمهر بطور کلی شامل :

* شستشوی فرش ، تابلوفرش ، قالی وقالیچه ماشینی و دست باف ، شستشوی انواع موکت ، کفپوش ، گلیم ، جاجیم ، گبه ، روفرشی ، پتو و…..

* سفید شویی ، اعلاء شویی * خاک گیری ، لکه برداری ، رنگبرداری ، ابریشم شویی و ….

* خشکشویی موکت وکفپوش ، خوشخواب ، صندلی داخل اتومبیل و …

* رفو ، ترمیم ومرمت فرشهای قدیمی ، رفع پوسیدگی وپارگی فرش آسیب دیده ، برطرف کردن کیس و چین خوردگی  ریشه زنی ، تعمیر وتعویض شیرازه ، چرمدوزی و ….

پاکمهر با بیش از 20سال تجربه تخصصی در مورد شستشو و خدمات فرش در خدمت شما همشهریان عزیز در محله خیابان شهید عراقی بصورت 24/7 در تمام روزهای هفته بدون تعطیلی است.

درخشندگی وسلامتی فرشهایتان از شرکت خدماتی قالیشویی پاکمهر با منصفانه ترین قیمت بخواهید .

مطالب مرتبط

قالیشویی در محدوده شهید عراقی: خیابان شهید عراقی که در محله پاسداران قرار دارد از خیابان گیلان شرقی عبور میکند و به خیابان خواجه عبدالله انصاری میرسد. این خیابان در نزدیک دو بزرگ راه اصلی ؛ شهیدصیادشیرازی و شهید همت واقع شده است. قالیشویی پاک مهر با بیست سال تجربه خدماتی قالیشویی به صورت مجاز […] ...

10 بهمن 1400
ادامه مطلب