آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 شهریور 1400

قالیشویی نزدیک شهرآرا پاکمهر |88690517|☎📞

قالیشویی پاک مهر نزدیک شهرآرا:

قالیشویی پاکمهر به اهالی محترم محله شهرآراء و تمامی محلات واقع در منطقه 2 خدمات رسانی کرده و هر روزه تعداد بیشماری تماس از اهالی این منطقه جهت دریافت خدمات به شهرآرا دریافت میکند. تمام شاخص های ممتاز بودن برای یک قالیشویی مجهز و مطمئن  در قالیشویی پاک مهر  توسط مشتریان عزیزمان دیده شده است.  از شاخص های مهم یک قالیشویی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

مجاز و معتبر بودن :

یک قالیشویی باید جواز قانونی و زیرنظر اتحادیه قالیشویان داشته باشد. مسلم است که اگر در اینترنت نام قالیشویی های مجاز را جستجو نمایید ،  حتما باید نام قالیشویی مد نظر شما در لیست قالیشویان مجاز اتحادیه باشد . پس اگر نام قالیشویی که مد نظر شماست در آن لیست بود بدانید و مطمئن باشید که ، یک قالیشویی مجاز میباشد و علاوه براین باید از آشنایان تحقیق کنید که ، آیا نام این قالیشویی را تا به حال به گوشتان خورده ؟  آیا  آن تعاریفی که شنیده ام از این قالیشویی صحت دارد؟  دیگر این که به سابقه فعالیت این واحد تجاری  توجه زیادی نمایید .

دفتر قالیشویی :

مسلم است که یک قالیشویی فقط به داشتن دفاتر ختم نمیشود ، بلکه باید دارای کارخانه قالیشویی مخصوص به نام دفتر خود را داشته  باشند . چون بر خی از دفاتر قالیشویان فقط واسطه بین کارخانه ومردم میباشند و فقط فرش ها را تحویل گرفته و به کارخانه تحویل میدهند . پس توجه داشته باشید که قالیشویی را که انتخاب میکنید دارای کارخانه مجازمخصوص به خود باشد. قالیشویی که معتبر هستند و دارای کارخانه مخصوص و مجهز هستند پس از شستشوی فرش ها ، پشت فرش های شما باید یک برچسب مخصوص به آن قالیشویی باشد، که فرشتان را به آنها  تحویل داده اید ، باشد.

در حالت کلی یعنی وقتی با قالیشویی  ( N  ) جهت شستشوی  قالی های خود تماس گرفتید ، باید پس ازشستشو به برچسبی که پشت فرش شما با نام آن کارخانه ای که قالی شما را شسته درج شده ، دقت کنید . برای مثال ؛  برچسب مخصوص بانام  ( N ) بعد از شستشو در کارخانه  ( N )  در پشت فرش شما باید باشد ، که مطمئن شوید فرش شما را همان کارخانه ای شستشو داده که فرش را به دفاتر آنها تحویل داده اید ، یعنی  نام دفترشان و نام کارخانه قالیشویی آنها ،  یکی باشد و متفاوت نباشد. مثلا دفتر(  قالیشویی پاکمهر )، کارخانه قالیشویی ( پاکمهر ) .

قالیشویی مکانیزه یا سنتی :

یک قالیشویی خوب باید ترکیبی از این دو باشد یعنی نه سنتی باشد و نه مدرن.

یعنی پایه کار برخی از فرش ها با شیوه های سنتی جواب گو میباشد و پایه شستشوی برخی از فرش ها به روش مکانیزه بیشتر جوابگو میباشد. برای مثال برای شستشوی فرش های دستبافت که بافت دست بشر است ،  بیشتر روشهای سنتی برای شستشوی  آنها به کار میرود. استاد کار ماهر باید بداند که ، در شستشوی فرش ها کدام روش بهتر میباشد. برای مثال ؛  برای شستشوی  فرش های ماشینی باید از روشهای مکانیزه و مدرن استفاده کرد زیرا ، خود این فرش ها چون ماشینی هستند دوامشان در زیر دستگاه های شستشو بیشتر میباشد و باید به وسیله دستگاه های آبگیر ، به صورت فشرده کاملا  آبگیری شود.

قالیشویی خوب کار فرش را تکمیل میکند :  مسلم است قالیشویی فقط به شستشو ختم نمیشود بلکه ، قالیشویی خوب و حرفه ای باید خدمات خود را به صورت  VIP  انجام دهد ، یعنی ؛  در هنگامی که کارشناس قالیشویی فرش شما را بازدید کرد باید ،  خدماتی که فرش شما علاوه بر شستشو نیاز دارد را به شما توضیح دهد . مثلا اگر به ریشه زنی ، چرم دوزی ، شیرازه ، رفع سوختگی ، پارگی ، مرمت سازی ، رفو و  لکه برداری نیز  نیاز داشته باشد، باید  تمام این خدمات را در قالیشویی برای شما انجام دهد. به طور کلی باید یک قالیشویی مجهز از همه حیث و جهاتی منظم و متخصص و حرفه ای در کار باشد.

زمان تحویل فرش :

زمان تحویل فرش را باید به طور دقیق با شما هماهنگ کند و بد قولی و اتلاف وقت نداشته باشد و درست سر ساعت هماهنگ شده با شما ، در محل سکونت شما حضور یابند.

نوع شستشو و مواد شستشو : یک قالیشویی ممتاز باید از موادی برای شستشوی فرش های قدیمی و به اصطلاح مرده ، استفاده کند که فرش شما را تا چند درجه احیا کند و برای شستشوی فرش های تازه ، از مواد ضد پوسیدگی فرش استفاده  نمایند . نوع شستشو باید به  وسیله  کارشناس به شما معرفی و شما مایل هستید که هر گونه شستشویی  را که قادر به انجام آن برای فرشتان هستید، انجام دهید.

 

” قالیشویی پاکمهر در مرزداران “

 

قیمت و نرخ های شستشو : قیمت های یک قالیشویی معتبر باید طوری باشد که مشتری را راضی کند و به گونه ای باشد که بهترین شستشو را برای ایشان انجام دهند.

مشتری مداری : یک قالیشویی معتبر باید دارای واحد های ارتباطی بین خود و مشتریانش باشد . مثلا َ؛ ازطریق سایت و پیامک های قالیشویی ، مشتریان خویش را از حضور دائمی و همیشگی خود در صنف قالیشویان ، آگاه نمایند.

همشهریان گرامی ، بهترین قالیشویی که تمام نکات و اصول اسلامی و شرعی و استاندارد شستشو را درشستشوی فرش های شما انجام میدهد ، قالیشویی پاک مهر،  میباشد که با بیش 15 سال سابقه کاری درخشان همه روزه حتی روزهای تعطیل پاسخ گوی تماس شما عزیزان میباشد. اهالی محترم منطقه شهر آرا ، جهت بهره مندی از خدمات پاک مهر، با شماره درج شده در بالای صفحه تماس بگیرید،  تا پرسنل خود را جهت ، حمل فرش به کارخانه ،  در منزل شما حضور یابند.

اهالی محترم محله شهرآرا و گیشا ، میتوانند بااطمینان نسبت  به دریافت خدمات از قالیشویی پاک مهر به عنوان سریع ترین قالیشویی اقدام نمایند.

مطالب مرتبط

محله شهرآرا یکی از بهترین محله‌های منطقه دو تهران به شمار می‌رود که در نقشه قسمت شمال غربی قرار دارد. این منطقه جزو قدیمی‌ترین مناطق تهران است که رنگ و بوی قدیم را برای بسیاری از افراد زنده می‌کند و حال و هوای دلنشینی دارد. این محله از فروشگاه‌ها و مغازه‌های متعددی برخوردار است و […] ...

6 اسفند 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر شهرآرا: شهرآراء محله ای ست در منطقه 2 شهرداری تهران که در غرب تهران واقع شده است و از جنوب به خیابان ستارخان از شمال به بزرگراه جلال آل احمد و از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری محدود میشود. از مجتمع های مسکونی در […] ...

6 شهریور 1400
ادامه مطلب