آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 1 شهریور 1402

قالیشویی در محدوده شهرک غرب |88690517|☎📞

یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر قالیشویی در محدوده شهرک غرب است. این قالیشویی نیز بسیاری از خدمات باکیفیت پاکمهر را ارائه می‌دهد. قالیشویی پاکمهر یکی از قالیشویی‌های شناخته شده در تهران است که سابقه چندین دهه فعالیت را در کارنامه خود ثبت کرده است. این قالیشویی خدمات خود را بر اساس مکانیسم‌های پیشرفته ارائه می‌دهد و توانسته است رتبه خوبی را از نظر کیفیت و جلب نظر شهروندان به دست آورد.

خدمات قالیشویی در محدوده شهرک غرب

قالیشویی در محدوده شهرک غرب (سعادت آباد، غرب تهران، بلئار فردوس، شهر زیبا) هر آنچه که مربوط به خدمات شست و شوی قالی‌ها است را ارائه می‌کند. این خدمات در وهله اول شامل سشت و شوی قالی‌ها است. در کنار شست و شو، خدمات مربوط به تعمیر قالی‌ها نیز ارائه می‌شود. علاوه بر این خدمات که معمولا به اشکال مختلف در بسیاری از قالیشویی‌ها ارائه می‌شود خدمات جمع آوری و تحویل قالی‌ها، خدمات ارتباطی با مشتریان نیز جزء خدمات خاص و ویژه قالیشویی پاکمهر است.

خدمات شست و شو 

خدمات شست و شوی قالیشویی در سعادت آباد (محدوده شهرک غرب) از نظر کیفیت در بالاترین سطح قرار دارد. دلیل این ادعا این است که این قالیشویی در شست و شوی قالی‌ها از دستگاه‌های بسیار پیشرفته و به‌روز استفاده می‌کند. این دستگاه برخلاف برخی از دستگاه‌های قالیشویی که قدیمی و یا بی‌کیفیت هستند بسیار پیشرفته بوده و کار شست و شو را با سرعت بالا و طی کردن مراحل مختلف انجام می‌دهند. مراحل مختلف شست و شوی قالی‌ها در قالیشویی پاکمهر شامل استفاده از مواد شست و شوی بسیار قوی و باکیفیت، آبگیری قالی‌ها و در نهایت خشک کردن آن‌ها است.

شست و شوی قالیشویی در غرب تهران علاوه بر کیفیت و سرعت، بر اصولی چون استریلیزه کردن و شست و شوی قالی‌ها بر اساس موازین شرعی نیز قرار دارد. ایده شست و شوی استریلیزه در دوران کرونا تقویت شد. البته پیش از دوره کرونا نیز این ویژگی در قالیشویی پاکمهر وجود داشت؛ اما بعد از کرونا بسیار پررنگ‌تر شد. چنانچه این قالیشویی جهت جلوگیری از شیوع بیماری‌ها از مواد ضدعفونی کننده قوی جهت جلوگیری از شیوع عوامل ویروسی استفاده کرد و بعد از کمرنگ شدن قضیه کرونا آن را ادامه داد. در حال حاضر مرحله استرزیلیزه کردن قالی‌ها نیز ادامه دارد.

شستشوی شرعی

شست و شوی شرعی قالی‌های قالیشویی در بلوار فردوس نیز بر اساس شست و شوی قالی‌ها به صورت کامل جهت رفع هر گونه نجاست و ناپاکی قرار دارد. در شست و شوی شرعی معمولا نجاست از طریق شست و شو با آب از بین می‌رود. شاید سوال کنید که آیا در قالیشویی‌ها برای شست و شوی قالی‌ها از آب استفاده نمی‌شود؟ پاسخ این است که متاسفانه در برخی از قالیشویی‌ها فرآیند شست و شو از جمله آبگیری به طور کامل انجام نمی‌شود. از آنجا که دستگاه‌های برخی از قالیشویی‌ها قدیمی است فرآیند شست و شو از طریق پاک کردن لکه‌ها به وسیله دستگاه انجام می‌شود.

شستشوی کف‌پوش

یکی دیگر از خدمات شست و شوی قالیشویی در شهر زیبا شست و شوی انواع قالی‌ها و کفپوش‌ها است. قالیشویی پاکمهر علاوه بر شست و شوی قالی‌های ماشینی و دستباف، انواع کفپوش‌ها مانند گلیم، زیلو، موکت و حتی شست و شوی مبلمان را نیز انجام می‌دهد. قالیشویی پاکمهر شست و شوی سایر کفپوش‌ها نیز با حساسیت بالا و توسط دستگاه‌های کاملا پیشرفته انجام می‌شود.

قالیشویی در محدوده شهرک غرب

خدمات تعمیر فرش قالیشویی در محدوده شهرک غرب

قالیشویی در محدوده شهرک غرب خدمات متنوعی را در زمینه تعمیر قالی‌ها نیز ارائه می‌دهد. خدمات تعمیر شامل انواع خدمات مانند رفوگری، تعمیر شیرازه قالی‌ها به روش‌های مختلف، ریشه‌زنی، رنگ‌برداری، دارکشی و قلم زنی فرش‌ها یا قالی‌ها است. رفوگری برای ترمیم پارگی و سوختگی قالی‌ها استفاده می‌شود.

رنگ‌برداری برطرف کردن مشکل به هم ریختگی رنگ‌های قالی‌ها است که ممکن است به هر دلیلی ایجاد شود. در تعمیر شیرازه قالی‌ها نیز بخش‌های کناری قالی از طریق چرم دوزی صورت می‌گیرد. در تعمیر ریشه زنی اگر ریشه‌های فرش آسیب دیده باشند از طریق ریشه بافی ترمیم می‌شوند. قلم زنی نیز تقریبا شبیه به رنگ برداری است. با این تفاوت که قلم زنی مخصوص قالی‌هایی است که رنگ آن گمرنگ شده یا از بین رفته است. در نهایت دارکشی نیز فرآیند مربوط به برطرف کردن کجی و نقص‌های کلی قالی است.

خدمات جمع آوری و تحویل

گفتیم خدمات قالیشویی در محدوده شهرک غرب از نظر جمع آوری و تحویل قالی‌ها نیز منحصر به فرد است. در واقع آنچه که باعث منحصر به فرد شدن این فرآیند شده است، سرعت و کیفیت خحدمات در زمینه جمع آوری و تحویل قالی‌ها است. قالیشویی پاکمهر در هر هفت روز هفته و به صورت بیست و چهار ساعته فعالیت دارد.

از این رو شما در هر لحظه از روز که با این قالیشویی تماس بگیرید به آدرس شما مراجعه کرده و قالی‌ها را جمع آوری می‌کنند. قالی‌ها معمولا در زمان کمی شست و شو و تحویل داده می‌شوند. این زمان، دو یا سه روز کاری است. در زمان تحویل نیز قالی‌ها به صورت منظم و در داخل کاوری که مخصوص قالیشویی پاکمهر است تحویل داده می‌شوند.

خدمات مرتبط با مشتری

قالیشویی در محدوده شهرک غرب راه‌های ارتباطی زیادی را برای ارتباط با مشتریان خود ایجاد کرده است. این راه‌ها شامل خطوط تلفن و نیز راه‌های آنلاین است. سایت پاکمهر امکان سفارشات آنلاین را برای شهروندانی که به هر دلیل تمایل یا فرصت تماس تلفنی را ندارند به وجود آورده است.

خدمات مربوط به امور مالی

هزینه خدمات قالیشویی در محدوده شهرک غرب بسیار مناسب است و به نسبت کیفیت خدمات آن بسیار مقرون به صرفه است. قالیشویی پاکمهر کیفیت را اولویت قرار داده و مسائل مالی و منافع شغلی را در درجات بعدی اولویت قرار داده است. از طرفی هزینه خدمات این قالیشویی نسبت به سایر قالیشویی‌ها نیز بسیار عالی و ارزان است.

سخن نهایی قالیشویی در محدوده شهرک غرب

خوشبختانه تمام کسانی که از خدمات قالیشویی در محدوده شهرک غرب استفاده کرده‌اند از آن رضایت کامل داشته‌اند. با این حال این قالیشویی راه ارتباط خود با مشتریان را باز گذاشته است و از هر گونه انتقاد یا پیشنهادی نیز استقبال می‌کند. بنابراین در صورتی که از خدمات این قالیشویی رضایت نداشتید و یا پرسنل آن برخورد مناسبی با شما نداشتند می‌توانید دلایل نارضایتی خود را با مجموعه مدیریت قالیشویی پاکمهر در ارتباط بگذارید. مدیریت این مجموعه در هر شرایطی پاسخگوی انتقادات شما خواهند بود.

 

 

مطالب مرتبط

خبری خوب برای ساکنین شهرک غرب، قالیشویی پاکمهر این بار در شهرک غرب فعالیت خود را آغاز کرده است. قالیشویی پاک مهر با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در این عرصه توانسته که به عنوان بهترین قالیشویی در منطقه 2 شناخته شود. همچنین با استفاده از مجهزترین دستگاه‌های قالیشویی بهترین خدمات را به شما […] ...

25 آذر 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در شهرک غرب: خدمات قالی شویی شرکت پاکمهر را با سرویس سراسری در کلیه مناطق بیست و دو گانه تهران از شمال غرب و شمال شرق تا جنوب به صورت یک پارچه با تضمین شرایط شستشوی در جه و نگهداری و محافظت از فرشهایتان در یافت کنید. قالیشویی پاک مهر درمنطقه  شهرک […] ...

3 خرداد 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.