آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 11 خرداد 1400

قالیشویی در نزدیکی منطقه شهران |44308040|☎📞

قالیشویی پاک مهر در شهران:

قالی شویی پاک مهر قدیمی ترین قالی شویی در منطقه شهران است که تمامی محله های واقع در شهران ( شهران شمالی و شهران جنوبی) وسک، نیمایوشیج، مجتمع های اوپی جی، اسحاقی ، محله کن و کوهسار حتی مناطق مسکونی جاده سولقان و منطقه 5 تهران را تحت پوشش خدمات درجه یک قالیشویی خود دارد.

خدمات قالی شویی پاک مهر در شهران به شرح ذیل می باشد:

* شستشوی انواع فرشهای ماشینی اعم از ، طرح ماهی، طرح ابریشم، فانتزی و ماکارونی، ترک و بلژیکی … و ساده از تراکم 500شانه به بالا با هر رنگ و جنس نخ ، به صورت تضمینی و حرفه ای با مواد درجه یک و عاری از موادشیمیایی.

* شستشوی فرشهای دستباف، پشمی ، نخ ابریشم، چله ابریشم، تمام ابریشم ، بافت کاشان ، قم، تبریز، ترکمن، مشهد، کرمان و غیره …به صورت تخصصی و همراه با گارانتی.

*شستشوی انواع موکت؛ ساده، پالاز، ظریف مصور، گل برجسته و ساده و طرحدار _همچنین شستشوی انواع پتو و روفرشی را نیز شرکت قالیشویی پاکمهر می پذیرد.

* خدمات تعویض ریشه و شیرازه برای فرشهای ماشینی و دستی، چرمدوزی، متقالدوزی، رنگبرداری، قلم کاری و پرداخت، بافت و چله کشی نیز از دیگر خدماتی است در کارخانه قالیشویی پاک مهر انجام می شود.

* خشکشویی مبلمان و موکت و تشک خوشخواب هم از خدمات تکمیلی شرکت قالیشویی پاک مهر می باشد.

لازم به ذکر است تمامی خدمات شستشوی این شرکت همراه با آبکشی استاندارد و اصولی می باشد.

شهران منطقه خوش آب و هوا در شمال غرب تهران ( محله یخچال کن) است که نام اسبق آن (آبپیک) بوده و به دلیل مجاورت با کوهستان برای ورزش هایی که با باد ملایم صورت میگیرد بسیار دلچسب است. ساکنین شهران اغلب آپارتمان نشین هستند اما محله های مجاورش اعم از کن ،سولوقان و کوهسار دارای خانه های حیاط دار و خانه باغ نیز میباشد.

از جمله خدمات شستشوی این شرکت قالیشویی در منطقه پنج ، محله شهر زیبا و شهران ،میتوان به شستشوی انواع  فر شهای دستباف و ماشینی ، ابریشم ، گل ابریشم،  ترمه ، تابلو فر ش، پتو، موکت ، مبلمان و خوشخواب با مواد مخصوص و درجه یک و گرمخانه گازی و تمام دستگاه های پیشرفته و مدرن روز، اشاره کرد.

در حال حاضر یکی از بهترین قالیشویی‌های مجاز در منطقه شهران ، قالیشویی پاک مهر میباشد که همه روزه خدمات خود رابه صورت 24 ساعت شبانه روزی و 7روزه هفته حتی در ایام تعطیل به منطقه شهران عرضه میکند.

محدوده سرویس دهی قالیشویی پاک مهر:

اگر در منطقه شهران سکونت دارید و به دنبال یک قالیشویی بارعایت نکات اسلامی و مجهز می باشید ، ما به شما قالیشویی مجاز پاک مهر را پیشنهاد می نماییم.

چنانچه فرش های شما دارای لک و یا سوختگی شده قالیشویی پاک مهر متخصص در ترمیم انواع سوختگی و یا پارگی فرش و رفع لک ، زردی فرش و ترمیم شیرازه های فرش می باشد.تنها با یک تماس پرسنل قالیشویی پاک مهر در منزل شما حضور یافته و جهت خدمات رسانی  به محله شما اعزام خواهند شد . پس از بررسی کامل فرش ، هر عیوب و خدماتی را که فرش جهت تعمیر به آن نیاز داشته باشد در فاکتور درج نموده و به شما ارائه میدهند، سپس فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و به صورت لول و کاور کشیده ، تحویل شما همشهریان گرامی میدهند.

برای اعتماد به یک قالیشویی باید ازهر حیث و جهت این قالیشویی را، بررسی کنیم .از جمله نکاتی که باید به آن توجه  کرد، مجاز بودن این قالیشویی ها میباشد. یک قالیشویی وقتی مجاز باشد مسلما برای شما اطمینان بخش خواهد بود. برای اطلاع از مجاز بودن یک قالیشویی باید در سایت اتحادیه قالیشویان تهران ، نام آن شرکت را در لیست مجاز مشاهده نمایید. اگرمجاز باشد حتما نام آن شرکت در آن قسمت ، درج خواهد بود . قالیشویی پاک مهر با در دست داشتن پروانه کسب و همچنین مجاز بودن مورد پسند تمام اهالی شهران می باشد.

قالیشویی  پاک مهر، یکی از سریعترین و با کیفیت ترین قالیشویی ها در ارائه خدمات در منطقه جنت آباد شمالی و شهران است.

شماره های تماس با دفتر قالیشویی پاکمهر در منطقه شهران را هم میتوانید از 118 بخواهید وهم در ذیل به اطلاع میرسانیم:

02144308040 و 02144354526

مطالب مرتبط

قالیشویی در شهران همانطور که می‌دانید قالیشویی پاک مهر کلیه خدمات قالیشویی را برای تمامی محدوده‌ها را انجام می‌دهد. شهران نیز یکی دیگر از مناطقی است که پاکمهر زیر مجموعه خود قرار داده است؛ بنابراین اگر به دنبال قالیشویی در شهران و دیگر مناطق اطراف هستید، می‌توانید از خدمات منحصر به فرد قالیشویی پاکمهر بهره […] ...

29 دی 1401
ادامه مطلب

قالیشویی در شهران و کوهسار: قالیشویی پاک مهر در نزدیکی شهران و شهر زیبا ، اولین قالیشویی مجاز و مورد پسند اهالی محترم شهران میباشد که تمام خدمات را به صورت تضمینی و تخصصی با بالاترین کیفیت به شما عزیزان عرضه میکند. شما با تماس با سامانه تلفتی 118 میتوانید شماره های قالیشویی پاک مهر […] ...

11 خرداد 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در منطقه شهران ، از بزرگترین مجموعه های قالیشویی تهران میباشد: این قالیشویی به دلیل خدمات رسانی سریع توسط نیروهای کاردان و مجرب نظر بیشماری از اهالی شهر تهران و شهران را به خود جذب کرده است. شهران یکی از از مناطق خوش آب و هوای غرب تهران میباشدکه این منطقه به […] ...

11 خرداد 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.