آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 شهریور 1400

قالیشویی در شهرارا تهران|88611079

قالیشویی پاک مهر شهرآرا:

شهرآراء محله ای ست در منطقه 2 شهرداری تهران که در غرب تهران واقع شده است و از جنوب به خیابان ستارخان از شمال به بزرگراه جلال آل احمد و از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری محدود میشود. از مجتمع های مسکونی در شهر آرا می توان مجتمع ستارخان که ضلع جنوبی آن با خیابان ستارخان و ضلع شرقی این مجتمع با خیابان شهرآرا همجوار است و مجتمع ارکیده ، مجتمع نسترن و مجتمع ناهید را نام برد.

خیابان شهرآراء به موازات خیابان پاتریس لوممبا بوده و قالیشویی پاکمهر از ابتدای خیابان شهرآرا تا انتهای آن که به خیابان آرش مهر میرسد دسترسی کامل داشته و همچنین به تمامی کوی ها و خیابان های مرتبط با خیابان شهرآرا، همچون پانزدهم، محمدی، ملکوتی، آشوری ، حسین کابلی و… سرویس دهی خدمات قالیشویی دارد.

قالیشویی پاکمهر در نزدیکی شهرآرا نیز مانند دیگر جاهای مناطق 22 گانه تهران سرویس دهی فعال دارد و به راحتی در اسرع وقت سفارش خدمات قالیشویی را پذیرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن فرش ها را بصورت لول شده و کاور کشیده تحویل میدهد . قالیشویی پاکمهر مجاز بوده و تحت نظارت اتحادیه قالیشویی نرخ های شستشو را همراه با ضمانت نامه کتبی اعمال میدارد.

قالیشویی پاکمهر خوش قول بوده و تمامی خدمات فرش و قالی را که ارائه میکند در اولین فرصت ممکن با بالاترین کیفیت و در نهایت پاکیزگی و تخصص میباشد.

کلیه خدماتی که قالیشویی پاکمهر ارایه می نماید عبارتند از:

خدمات شستشو: شستشوی معمولی برای فرشهای قدیمی با تراکم پایین و لاکی، شستشوی اعلاءشوئی برای فرشهای روشن با تراکم بالا که در این قسمت از شستشو از شامپوهای مخصوص ماشین شستشوی فرش استفاده میشود و اگر فرشها دارای لکه هم باشند از لکه گیر نیز استفاده میشود.در ضمن در کارخانه قالیشویی پاکمهر شستشوی انواع موکت و پتو نیز انجام میشود .( تمامی این شستشو ها همراه با آبکشی صحیح و اسلامی است.)

خشکشویی مبلمان در منزل

خدمات خشکشویی: پرسنل حرفه ای پاکمهر با استفاده از دستگاه های مخصوص خشکشویی به همراه شامپو تگزافون آلمانی مبلمان، خوشخواب، موکت و صندلی ناهارخوری شما را در حضور خودتان بصورت تضمینی تمیز و پاکیزه میکنند چنانکه گمان می کنید تازه خریده اید.

خدمات رفو: کلیه خدمات رفوی فرش و قالی دستباف و ماشینی که شامل ریشه زنی ، شیرازه دوزی ، چرمدوزی، پرداخت و قلم کاری فرشهای سوخته و رفع عیوب پارگی و پوسیدگی فرش های دست باف و ماشینی در قالیشویی پاکمهر پذیرفته میشود.

تماس با قالیشویی پاکمهر از طریق تلفن در منطقه شهرآرا با شماره های 02188611079 و 02166553719 و از طریق ثبت سفارش آنلاین به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته و حتی در روزهای تعطیل امکان پذیر میباشد.   

مطالب مرتبط

محله شهرآرا یکی از بهترین محله‌های منطقه دو تهران به شمار می‌رود که در نقشه قسمت شمال غربی قرار دارد. این منطقه جزو قدیمی‌ترین مناطق تهران است که رنگ و بوی قدیم را برای بسیاری از افراد زنده می‌کند و حال و هوای دلنشینی دارد. این محله از فروشگاه‌ها و مغازه‌های متعددی برخوردار است و […] ...

6 اسفند 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر نزدیک شهرآرا: قالیشویی پاکمهر به اهالی محترم محله شهرآراء و تمامی محلات واقع در منطقه 2 خدمات رسانی کرده و هر روزه تعداد بیشماری تماس از اهالی این منطقه جهت دریافت خدمات به شهرآرا دریافت میکند. تمام شاخص های ممتاز بودن برای یک قالیشویی مجهز و مطمئن  در قالیشویی پاک مهر  توسط […] ...

6 شهریور 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.