آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 30 دی 1401

قالیشویی محدوده شریعتی پاکمهر |22553767|☎📞

قالیشویی در شریعتی

امروزه با وجود انتقال ویروس‌های گوناگون اعتماد به قالیشویی یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد شده است. علت این موضوع نظافت فرش‌ها برای جلوگیری از بیماری‌ها و همچنین انتخاب قالیشویی است که به ضد عفونی کردن محیط اهمیت بدهد. بنابراین بهتر است قالیشویی در شریعتی انتخاب کنید که علاوه بر شستشو درجه یک فرش ها، بهداشت را نیز رعایت کنند؛ زیرا تنها با این روش می‌توانید از بروز ویروس‌ها جلوگیری کنید.

ما برای شستشو فرش‌ها بدون دغدغه کاربر، قالیشویی پاک مهر را تاسیس و امکان سفارش آنلاین را نیز در سایت قالیشویی اینترنتی خود فعال کرده‌ایم. نکته مثبتی که وجود دارد، عدم نیاز مراجعه حضوری و برقراری تماس تلفنی به قالیشویی است. در این نوشتار به شما کمک می‌کنیم تا بهترین قالیشویی در منطقه شریعتی را پیدا کنید.

ویژگی‌های بهترین قالیشویی در شریعتی

قالیشویی پاکمهر مزایایی دارد که باعث شده در بین برترین قالیشویی‌های تهران قرار بگیرد. یکی از ویژگی‌های مجموعه ما رعایت بهداشت است که در ادامه به توضیح اساسی در رابطه با آن خواهیم پرداخت.

رعایت نکات بهداشتی

مهم‌ترین ویژگی مجموعه قالیشویی پاکمهر، رعایت اصول بهداشتی است. همچنین قالیشویی پاک مهر از نظر سازمان بهداشت نیز تایید شده و مجوز بهداشت دارد. متقابلا این موضوع بسیار قابل توجه است و شما به هنگام انتخاب قالیشویی در شریعتی به اولین نکته‌ای که باید توجه کنید این موضوع است.

تمامی کارمندهای ما در قالیشویی پاکمهر حتی با کاهش ممنوعیت‌های بهداشتی همچنان تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و استفاده از ماسک و دستکش و استفاده از کفش پاکیزه از قوانین ورود به قالیشویی پاکمهر است. همچنین ما در مجموعه پاکمهر پس از شستشو به بهترین نحو، با رعایت نکات بهداشتی و بدون استفاده دخالت دست فرش‌های شما را کاور خواهیم کرد. علت این موضوع علاوه بر جلوگیری از بروز آلودگی، عدم انتقال باکتری و ویروس‌ها است.

تحویل به موقع فرش‌ها

برای اعتماد کردن به قالیشویی در الهیه علاوه بر رعایت بهداشت، باید از مزایای دیگری نیز برخوردار باشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به زمان تحویل اشاره کرد. ممکن است در مواقعی به شستشوی سریع فرش‌ها نیاز پیدا کنید. با این شرایط بسیاری از قالیشویی‌ها فرش‌های شما را نمی‌پذیرند؛ اما قالیشویی پاکمهر زمان تحویل را نیز در اختیار مشتری‌های خود قرار داده است.

با اعتماد به قالیشویی ما می‌توانید در هنگام سفارش زمان ارسال فرش‌های شسته شده خود را انتخاب کنید؛ همکاران ما در زمان معین شده و بدون وجود کمترین تاخیر فرش‌های شما را در منزل تحویل شما خواهند داد. یکی از صفات بارز قالیشویی پاک مهر وقت‌شناس بودن است که توسط تمامی مشتری‌های ما تایید شده است.

جمع آوری فرش‌ها

علاوه بر تحویل فرش‌های شسته شده، جمع آوری اولیه فرش‌ها نیز مهم است و باید در زمان تعیین شده انجام شود. برخی از افراد شاغل هستند و ممکن است در زمانی که ماشین حمل قالیشویی در محل اعزام می‌شود مشتری شرایط تحویل فرش‌ها را نداشته باشد. اما شما با ورود به سایت قالیشویی پاکمهر می‌توانید زمان دقیق جمع آوری فرش‌های خود را نیز مشخص کنید. با این روش در وقت نیز صرفه جویی خواهید کرد و به راحتی می‌توانید به دیگر کارهای خود نیز رسیدگی کنید.

قالیشویی در شریعتی

 

کارکنان قالیشوییدر شریعتی

یکی از نکاتی که مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد، کارمندهای قالیشویی در قلهک است که برای جمع آوری و تحویل فرش‌ها در منازل مشتری‌ها حاضر می‌شوند. ما پس از مصاحبه با افراد گوناگون، کارمندهایی برگزیدیم که کاملا قابل اعتماد هستند و تایید شده توسط قالیشویی پاکمهر با سوابق بسیار است. علاوه بر کارمندهای تحویل، دیگر افراد فعال در مجموعه پاکمهر معتمد هستند و نیاز به نگرانی بابت کوچک‌ترین آسیب به فرش‌های خود نخواهید داشت.

روش و تکنیک شستشو فرش‌های قالیشویی در شریعتی

شستشو اصولی فرش نیز برای مشتری‌ها جزو اولین نکاتی است که به آن اهمیت می‌دهند. مرکز شستشو فرش باید در نظافت کلی فرش دقت کند. برخی از قالیشویی‌ها به علت نداشتن تخصص و دقت کافی برای شستشو فرش ها، قسمت‌هایی از فرش را در هنگام شستشو فراموش خواهند کرد که پس از پهن کردن در خانه، مشتری‌ها به سرعت متوجه آن خواهند شد که این موضوع باعث نارضایتی بسیاری از افراد می‌شود.

ما در قالیشویی پاک مهر برای شستشو فرش‌های شما بهترین روش‌ها را انتخاب کرده‌ایم که باعث می‌شود در هنگام باز کردن کاور فرش‌ها و قرار دادن آن‌ها از نظافت درجه یک لذت ببرید. در هنگام شستشو فرش با دستگاه ممکن است ریشه‌های فرش‌ها به حد لازم پاکیزه نشوند و یا حتی ممکن است آسیب ببینند و دچار پارگی شوند؛ ما برای این بخش نیز روشی را در نظر گرفته‌ایم که علاوه بر عدم آسیب رساندن به ریشه فرش، به حد نیاز تمیز شوند.

نگهداری از فرش‌ها

برای اینکه بتوانید به قالیشویی در میرداماد اعتماد کنید، باید از روش نگهداری فرش ها، جا به جایی و حمل و نقل فرش‌ها مطلع شوید. در مرحله اول دقت کنید که فرش‌ها در ماشین حمل قالیشویی در مدت طولانی نگه داشته نشوند؛ زیرا ممکن است در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید فرش‌های شما دچار آسیب‌هایی همچون پوسیدگی شود. یکی دیگر از آسیب‌های احتمالی که ممکن است در صورت معرض اشعه خورشید به فرش شما وارد شود، صدمه زدن به رنگ فرش و قالیچه‌های شما است؛ بنابراین بهترین کار انتخاب قالیشویی در تجریش با سابقه درخشان و طولانی است که برای فرش‌های شما اهمیت قائل شوند.

شستشوی فرش‌های با ارزش

برخی از فرش‌ها از حساسیت بیشتری برخوردار هستند؛ از جمله این فرش‌ها می‌توان به قالیچه‌های با ارزش قدیمی و یا فرش‌هایی با طیف رنگی روشن اشاره کرد. برای شستشو این دسته از فرش‌ها باید دقت بیشتری به خرج داده شود؛ زیرا در غیر این صورت ممکن است آسیب‌هایی غیر قابل جبرانی به فرش‌های با ارزش شما وارد شود.

در نهایت نکته دیگری که باید دقت کنید این است که قالیشویی را انتخاب کنید که فضای بازی داشته باشند و مجبور به قرار دادن فرش‌ها به روی هم نداشته باشند؛ زیرا علاوه بر فشاری که به فرش‌ها وارد می‌شود ممکن است فرش‌های خیس به یکدیگر رنگ دهند. ما در قالیشویی پاک مهر تمام روش‌های محافظت از فرش‌های شما را اجرا خواهیم کرد. همچنین ما به شما ضمانت سلامت انواع فرش و قالیچه‌ها را به شما خواهیم داد و از هرگونه آسیب احتمالی جلوگیری خواهیم کرد.

مطالب مرتبط

برای کسانی که با قالی سروکار دارند و ساکن تهران به خصوص شریعتی هستند، دسترسی به قالیشویی در شریعتی با خدمات و کیفیت مناسب، بسیار ارزشمند است. قالی یکی از لوازم ضروری در خانه‌های ایرانی است و نظافت و شست و شوی آن نیز جزئی از فرهنگ دیرینه ما ایرانیان را شکل می‌دهد. با این […] ...

19 دی 1402
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر واقع درشریعتی: قالیشویی پاک مهر به روز ترین قالیشویی دارای مجوز رسمی از اتحادیه الیشویان تهران است که به کلیه همشریان گرامی در محدوده خیابان طویل شریعتی خدمات ویژه و پیشرفته قالیشویی را در خصوص شست وشوی انواع فرشهای ماشینی،دستبافت،فانتزی،انواع مبلمان،خوشخواب،فرشهای گل ابریشم،انواع صندلی ناهار،انواع پادری،فرشهای رولی،گبه،ترمه،تابلوترمه،کفپوش اتاق (کودک و..)،به صورت تضمینی […] ...

4 خرداد 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در خیابان شریعتی ، قالیشویی پاک مهر به روز ترین قالیشویی دارای مجوز رسمی از اتحادیه الیشویان تهران است که به کلیه همشریان گرامی در محدوده خیابان طویل شریعتی خدمات ویژه و پیشرفته قالیشویی را در خصوص شست وشوی انواع فرشهای ماشینی،دستبافت،فانتزی،انواع مبلمان،خوشخواب،فرشهای گل ابریشم،انواع صندلی ناهار،انواع پادری،فرشهای رولی،گبه،ترمه،تابلوترمه،کفپوش اتاق (کودک و..)،به […] ...

4 خرداد 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.