آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 11 دی 1400

قالیشویی در سید خندان |88690517

قالیشویی سیدخندان:

محله سیدخندان که در منطقه 3 شهرداری تهران قرار گرفته و پل سید خندان مرزی میان منطقه 3 و منطقه 7 است ، تقریبا در مرکز شهر در قسمت شرقی تهران میباشد البته سیدخندان در واقع چهارراهی است که با خیابان های ارسباران، پیشداد و شقاقی ارتباط داشته و در موازات بزرگراه رسالت به بزرگراه شریعتی میپیوندد.قالیشویی پاکمهر در منطقه سیدخندان شعبه فعال دارد و هر روزه بر تعداد مشترکین رضایتمند خود می افزاید.  

قالیشویی پاک مهر درسید خندان ، با بیش از 20سال سابقه کاری درخشان و عضو رسمی و فعال اتحادیه تمامی خدمات را برای عزیزان ساکن نزدیک پل سیدخندان و مناطق اطراف سید خندان، به صورت عالی و تضمینی برای شما انجام داده  و درشستشو با به کار گیری از دو روش سنتی و مکانیزه  و استفاده از مواد غیر شیمیایی و مرغوب ، سعی دارد هم نیاز شما را نسبت به قالیشویی رفع کند و هم  در حفظ و  نگهداری از فرشهای شما کوشا باشد. قالیشویی پاک مهر یک شستشوی کاملا اسلامی با آب کر و بدون استفاده از مواد شیمیایی را برای فرش های شما عزیزان انجام داده وپس از خشک شدن و آبکشی کامل با رعایت نکات  اسلام و شرعی ،  در دستگاه های لوله ای آبگیر به سرعت آب فر شها را خارج کرده و به گرمخانه گازی جهت خشک شدن میبرد و در پایان کار بر اساس تشخیص کارشناس و بررسی های لازم در صورت نبود هیچ چرک و کثیفی ، فرش های شما را در کاور بسته بندی کرده و درب منزل به شما تحویل میدهند. قالیشویی  پاک مهر با بیش از سال ها خدمت در زمینه شستشوی تضمین شده و اسلامی انواع فرش های ماشینی و دستباف در سراسر تهران ، شستشوی انواع مبلمان و خوشخواب با مواد مخصوص و درجه یک و گرمخانه گازی و تمام دستگاه های پیشرفته و مدرن روز را برای شما انجام میدهد. اگر در منطقه سید خندان سکونت دارید و به دنبال یک قالیشویی اسلامی و مجهز می باشید، ما به شما قالیشویی مجاز پاک مهر را پیشنهاد می نماییم.اگر فرش های شما دارای لک و یا سوختگی شده قالیشویی پاک مهر متخصص در ترمیم انواع سوختگی و یا پارگی فرش و رفع لک زردی فرش و ترمیم شیرازه های فرش می باشد.

قالیشویی پاک مهر در محدوده دبستان:

قالیشویی پاک مهر در نزدیکی دبستان ، بروز ترین شرکت قالیشویی میباشد که با در برداشتن مجموعه ای کامل و مجزا بهترین شرکت قالیشویی در بین تمام قالیشویان میباشد. مجموعه ای کامل و مجهز که تمام اهدافش به یک شستشوی با کیفیت و تضمینی و همینطور سلامت فرشهای شما ختم میشود و شما را در تمام زمینه ها راهنمایی کرده و بهترین شیوه ها را برای از بین بردن  لکه و چرک در فرش ، آَشنا میکند.

خدمات قالیشویی مدرن پاک مهر:

1- خاک گیری

2- شستشو با آب و تاید

3- اعلاشویی بوسیله مواد شوینده استاندارد و عاری از مواد شیمایی که شمال گارانتی نیز میشود.

4- رنگبرداری: که مخصوص فرشهای دستبافتی است قبلا شستشو غیر اصولی شده یا خیس شده باشند.

5- ابریشم شویی: که مخصوص فرشهای گل ابریشم یا تمام ابریشم دستبافت باشند.

6- لکه گیری: که برای فرش هایی است در دو مرحله شستشو لکه ها پاک نشده اند و نیاز به لکه بر قوی تری دارند.

7- خدمات رفوء ( ریشه بافی و شیرازه دوزیصنعتی و دستی، بافت ، چله کشی، دارکشی، چرم دوزی، لیفه دوزی ، پرداخت و قلم کاری و….)

چندین شرط برای برتر شدن یک قالیشویی وجود دارد که، پاک مهر با اجرای آنها و توجه به نظر مشتریان خویش ، توانسته محبوب ترین قالیشویی نزد مردم باشد.از جمله شرایطی که شهروندان برای یک قالیشویی خوب در نظر داشتند را در زیر باهم میخوانیم که،عمل به این شرایط  توانست پاک مهر را درمنطقه برتر کند ، شرایط از زبان مشتریان بیان شده است :

* مسلما ما مشتریان به اولین نکته ای که  در قالیشویی توجه میکنیم این است که قالیشویی انتخابی باید مجاز باشد که ، خوشبختانه قالیشویی پاک مهر مجاز بوده و ما این قالیشویی را در مرحله اول پسند کردیم.

* پاک مهر در مرحله دوم نیز مورد پسند ما قرار گرفت ، زیرا قیمت هایش را بر اساس نرخ های تعیین شده در اتحادیه در نظر میگرید و هرگونه خدماتی را که بخواهیم از ایشان دریافت کنیم ، تنها با یک هزینه سرویس برای کلی از لوازم ما را دریافت میکنند.

* سومین شرایطی را که مد نظر ما بود و پاک مهر واجب به عمل به این شرط بود، این بود که مدیریت قالیشویی پاک مهر به تمام پرسنل خود آموخته است ، به سوالات تمام مشتریان در نهایت ادب و صبوری پاسخ دهید و تمام  ابهامات ایشان ر ا رفع کنید.

* قالیشویی پاک مهر تمام خدماتی را که فرش لازم داشته باشد را خود در قالیشویی به وسیله استاد کاران، رفع میکند و نیاز نیست که شما برای رفو به بیرون مراجعه نمایید.

با توجه به اینکه قالیشویی پاک مهر دارای تمام شرایط مشتریان خویش میباشد. پس محبوب ترین قالیشویی در بین تمام قالیشویان در سید  خندان میباشد.

 

 

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر در سیدخندان: قالیشویی پاک مهر در محدوده سیدخندان، دبستان وخواجه عبدالله ، ممتاز ترین شرکت قالیشویی در بین تمام قالیشویان اطراف سید خندان  میباشد . این قالیشویی با در برداشتن تیم نیرومند و توانا همه ساله سعی دارد  تا خود را بهتر از سال های قبل ، به شما معرفی کند . […] ...

11 دی 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.