آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 14 دی 1400

قالیشویی در دیباجی |22553767

قالیشویی دیباجی:

محله دیباجی یکی از خیابانهای شمالی تهران است که قسمتی از این خیابان در منطقه 1 و قسمتی دیگر در منطقه 3 واقع گردیده و این خیابان توسط بزرگراه صدر به دو محله دیباجی شمالی و دیباجی جنوبی تقسیم شده است. در غرب این خیابان که برخی هنوز آن را با نام پیشین کامران (دیباجی) میخوانند خیابان قیطریه ودر شرق آن خیابان اختیاریه قرار دارند.

قالیشویی پاکمهر در دیباجی ، از شاخص ترین و به روز ترین شرکت های قالیشویی در اختیاریه و دیباجی  میباشد. این قالیشویی علاوه بر خدمات شستشو به ارائه خدمات رفو و تعمیر فرش نیز پرداخته و این خدمات را به صوت 24 ساعت شبانه روزی و 7 روزه هفته در دیباجی به شما عزیزان ارائه میکند. این خدمات به صورت تضمینی و تخصصی با کادری مجرب و مجهز همراه با شیوه های متنوع در شستشو، برای شهروندان گرامی عرضه میشود . اهالی محترم ساکن دیباجی ، شاید برای شستشو ی فرش های دستباف و نفیس خود دچار شک و تردید میباشید و از اینکه قالی های خود را به قالیشویی بسپارید ، آرزده خاطر هستید و نگرن این میباشید که قالی های شما دچار پوسیدگی و پارگی شود ، این نگرانی شما چندان بی دلیل هم نمیباشد زیرا ، با سپردن قالی های خود به قالیشویی غیر مجاز دیگر فرش های شما تازگی و رنگ اولیه خود را از دست داده د و این برای شما بسیار ناخوشایند میباشد، اما با کمی تحقیق و بررسی ، خواهید فهمید که قالیشویی مجاز کدام است و به کدام قالیشویی میشود اعتماد کرد. جهت راهنمایی گرفتن با ما در ادامه همراه باشید.

امروزه به دلیل وجود قالیشویی های بسیار در مناطق تهران اعتماد به قالیشویی سخت شده و نمیتوانیم راحت به قالیشویی اعتماد کنیم اما ، اعتماد به یک قالیشویی چندان سخت هم نمیباشد ، فقط باید چند نکته را مهم شمارد . ابتدا باید به مجاز بودن یک قالیشویی دقت فرمایید یک قالیشویی وقتی مجاز باشد راه برای انتخاب قالیشویی بسیار راحت تر بوده و شما برای انتخاب کردن فقط باید  به چند نکته ریز دقت کنید اما راه انتخاب قالیشویی مجازکدام است ؟ قالیشویی مجاز از سه طریق قابل تشخیص میباشد :

* اولین راه تشخیص قالیشویی مجاز از دیگر قالیشویی ها ، رجوع به سایت اتحادیه قالیشویان میباشد. شما با مراجعه به سایت اتحادیه قالیشویان در لیست قالیشویان مجاز، اگر نام قالیشویی مد نظر خود را یافتید ، پس خاطر جمع باشید که قالیشویی مجاز میباشد در صورت مشاهده نشدن نام قالیشویی مد نظر خود به سراغ یک قالیشویی دیگر بروید و از انتخاب این قالیشویی صرف نظر کنید. اما پاکمهر  ←  یک قالشویی مجاز بوده و شما با مشاهده این قالیشویی در اتحادیه خیال خود را بابت یافتن یک قالیشویی مجاز آسوده می نمایید.

* دومین راه تشخیص یک قالیشویی مجاز ، تماس با اتحادیه و در خواست شماره تماس قالیشویی مد نظر، از ایشان میباشد. اگر اتحادیه شماره ای  از این شرکت مد نظر شما را داشته باشد ، پس مجاز میباشد زیرا تنها قالیشویان مجاز در اتحادیه ثبت میشوند. اما پاکمهر  ←  در اتحادیه به ثبت رسیده است و بنا به در خواست شما ، اتحادیه میتواند خیلی راحت به شما شماره شرکت قالیشویی پاکمهر را تقدیم کند زیرا ، عضو رسمی و فعال اتحادیه میباشد.

* و اما سومین را ه حل تشخیص یک قالیشویی مجاز ازسایر قالیشویان ، تماس با سامانه تلفنی با سامانه  118  برای  افرادی میباشد که به اینترنت و شماره اتحادیه قالیشویان دسترسی  نداشته باشند، میتوانند با  118  تماس گرفته و از ایشان شماره شرکت قالیشویی مد نظرخود را جویا شوند ،  اگر در 118 به ثبت رسیده باشد، مجاز میباشد در غیر اینصورت مجاز نبوده و باید از انتخاب این قالیشویی صرفه نظر نمایید. اما پاکمهر ←  در 118 به ثبت رسیده و در صورت تماس شما با قالیشویی پاکمهر، خیلی سریع شماره شرکت قالیشویی پاک مهر را به شما میدهند.

اگر یک قالیشویی مجاز باشد همانند پاکمهر میتواند از سه طریق قابل تشخیص باشد اما شرکت قالیشویی مجاز پاک مهر، بهترین قالیشویی مجازی مباشد که علاوه بر شستشو به سلامت و طولانی تر شدن عمر فرش شما توجه میکند. پس درنگ نکرده و با قالیشویی پاک مهر تماس بگیرید.

شماره های تماس با پاکمهر:

02122553767 و 02122552909

سرویس سفارش آنلاین قالیشویی

بصورت 7/24 حتی روزهای تعطیل.

مطالب مرتبط

امروزه نیاز به قالیشویی در زندگی شهرنشینی به یک نیاز ضروری تبدیل شده است. بسیاری از افراد ممکن است به دلیل شلوغی و فشار کاری نتوانند وقت کافی برای شستشو و خشک کردن قالی‌های خود را داشته باشند. بنابراین، استفاده از خدمات یک قالیشویی حرفه‌ای یک گزینه مناسب برای آن‌هاست، زیرا آن‌ها می‌توانند با ارائه […] ...

27 آذر 1402
ادامه مطلب

امروزه نیاز به قالیشویی در زندگی شهرنشینی به یک نیاز ضروری تبدیل شده است. بسیاری از افراد ممکن است به دلیل شلوغی و فشار کاری نتوانند وقت کافی برای شستشو و خشک کردن قالی‌های خود را داشته باشند. بنابراین، استفاده از خدمات یک قالیشویی دیباجی جنوبی حرفه‌ای یک گزینه مناسب برای آن‌هاست، زیرا آن‌ها می‌توانند […] ...

14 دی 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در دیباجی شمالی: **نزدیک ترین شعبه مجاز در منطقه دیباجی شمالی،قالیشویی پاک مهر با داشتن پروانه کسب میباشد** اگر در منطقه دیباجی شمالی ،به دنبال یک قالیشویی مجهز و مدرن میگردید ما به شما قالیشویی پاک مهر رابه پیشنهاد میکنیم.قالیشویی پاک مهر باداشتن تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا ودستگاه های تمام […] ...

14 دی 1400
ادامه مطلب