آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 12 بهمن 1400

قالیشویی نزدیک به خیابان دماوند | 77752452 ☎📞

قابل توجه همشهریانی که به دنبال خدمات قالیشویی در محدوده خیابان دماوند میباشند ، به اطلاع میرساند که پاکمهر بعنوان شهیرترین قالیشویی در دماوند با خدماتی متمایز در عرصه شستشوی فرش در خدمت شما دوستان است .

     

چرا پاکمهر ؟

برای پاسخ به این سئوال اول باید شما را با پاکمهر آشنا کنیم در اینصورت خود شما پی به جواب این سئوال خواهید برد ، 1-پاکمهر بیش از 15 سال است که بصورت قانونی و با مجوز رسمی اتحادیه مشغول فعالیت در صنعت قالیشویی است پس باتجربه و در این زمینه مهارت کافی ومطمئنی دارد . 2-قالیشویی پاکمهر دارای کارخانه ای مجزا ، مجهز و پیشرفته است که این خود نکته بسیار حائز اهمیتی است زیرا برای هر نوع شستشو ، امکانات ، تجهیزات و مواد اولیه ی لازم را دارا میباشد . 3-قالیشویی پاکمهر برای انجام این خدمات بی نظیر مجرب ترین و ماهرترین کارشناسان و استادکاران فرش را استخدام کرده است .

محدوده پوششی قالیشویی پاکمهر در دماوند :

از ابتدای میدان امام حسین تا خروجی امام علی که شامل خیابانهای اقبال ، نظام آباد و ایرانمهر (منتظری) میشود .

در امتداد خیابان دماوند تا سی متری نیروهوایی که شامل سبلان جنوبی ، گلشن دوست و وحیدیه میشود .

در ادامه میدان وثوق ، خیابان آیت ، و تهران نو را در بر میگیرد .

و در انتها بعد از گذر از تیر انداز ، شاهد ، خیابان جشنواره ، بلوار اتحاد و سه راه تهرانپارس نهایتا به بزرگراه زین الدین ختم میشود .

امیدواریم که متوجه شده باشید چرا پاکمهر بهتر از هر قالیشویی دیگری میتواند رضایت شما مشتریان عزیز را فراهم کند ، حال به خدماتی که در کارخانه قالیشویی پاکمهر انجام میگیرد میپردازیم :

شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف با بهترین مواد و شامپو زیر نظر اکیپ مجرب و متخصص فرش که خود به چهار دسته ی شستشوی معمولی ، اعلاءشویی ، سفیدشویی ، ابریشم شویی بصورت کاملا حرفه ای و تضمینی .

خدمات قالیشویی پاک مهر       

خدمات رفوگری ، ریشه ، شیرازه ، چرم دوزی ، لکه برداری ، رنگبرداری ، رفع عیوب فرش مانند پارگی ، پوسیدگی ، کیس وچین خوردگی .

شستشوی انواع موکت ، روفرشی ، گلیم ، جاجیم ، پتو ، کفپوش و پله پوش .

خدمات خشکشویی مبلمان منزل و اداری ، خوشخواب ، کفپوش ، صندلی ناهار خوری و صندلی داخل اتومبیل .

سفارش کلیه خدمات قالیشویی در خیابان دماوند و محله های اطراف بصورت 24/7 تلفنی و آنلاین در قالیشویی پاکمهر امکان پذیر است .

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.