آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 17 دی 1400

قالیشویی نزدیک دزاشیب |22553767

قالیشویی در دزاشیب:

قالیشویی نزدیک دزاشیب در منطقه 1 تهران، قالیشویی پاک مهر میباشد. این قالیشویی تنها قالیبشویی مجاز و شاخص در شمال تهران محسوب میشود. شهروندان عزیز تهرانی ، شما برای خریداری فرش های دستباف ، هزینه های سنگین و بالایی را پرداخت میکیند و به همین خاطر نگهداری از آن برای شما عزیزان بسیار حائز اهمیت میباشد از این رو بابد در شستشوی آنها نیز دقت کنید ، زیرا تراکم و بافت و رنگ این فر شها بسیار زیاد با فرشهای ماشینی فرق میکند و با کوچکترین اشتباهی در شستشو ، موجب خراب شدن و آسیب دیدن فرشتان میشوید. ازاین رو قالیشویی پاک مهر برای رسیدن شما به یک شستشوی با کیفت در فرش هایتان ، به شما خدماتی عرضه میکند که ، ضمانت سالها سالم ماندن فرش هایتان را به شما بدهد.

قالیشویی پاک مهر در میدان تجریش:

از پیشرفته ترین و تخصصی ترین قالیشویی های مجاز و معتبر در تهران قالیشویی پاک مهر است که بیش از بیست سال است در پایتخت فعالیتمی نماید و یکی از پر تردد ترین مناطقی که به آن دسترسی کامل دارد منطقه یک شهرداری تهران و محله قدیمی تجریش می باشد، قالیشویی پاک مهر که از برترین قالیشویی ها ست سالهاست که کلیه نیاز های خدمات قالیشویی را در منطقه میدان تجریش ، دربند، دزاشیب و فرمانیه برطرف می نماید.

   

برای شستن قالی های دستباف و ماشینی باید به چند نکته مهم توجه کنید: 

1. قالیشویی انتخابی شما حتما مجاز باشد.

2. قالیشویی مجاز باید زیر نظر اتحادیه قالیشویان باشد. درصورت دسترسی به اینترنت با مراجعه به وب سایت رسمی اتحادیه قالیشویان ، یک لیست با نام اسامی قالیشویان  مجاز تهران  را مشاهده خواهید کرد ، در صورتی که نام قالیشویی انتخابی شما درآن  صفحه نوشته شده بود ، آن قالیشویی مجاز بوده و 50 درصد از کار حل شده و برای 50 در صد دیگر آن باید دقت لازمه ر به عمل آورید.

3. قالیشویی مجاز باید تمام مواد و شوینده هایش استاندارد و غیر شیمیایی باشد. در شستشوی فرش از مواد ضد پوسیدگی فرش استفاده کند.

4. یک قالیشویی وقتی مجهز میباشد که سرویس دهی خدماتش را به کلیه مناطق تهران عرضه کند و متخصص در شستشوی هرگونه از فرش باشد.

5. قالیشویی مجهز باید یک روش را به شستشوی کلیه فرش ها اختصاص ندهد،  یعنی از دو روش مجزا برای شستشوی فرش ها استفاده کند. فرش ماشینی با روش مکانیزه و فرش دستباف با روش سنتی باید شستشو داده شود.

قالیشویی پاک مهر با داشتن جواز رسمی کسب و عضو رسی و فعال اتحادیه ، زیر نظر اتحادیه بوده و قیمت ها را با نرخ اتحادیه در نظر میگیرد و شما میتوانید در لیست مجاز قالیشویی های زیرنظر اتحادیه ، نام قالیشویی پاک مهر را مشاهده نمایید. پاک مهر با استفاده از مواد در جه 1 و مرغوب و مداخله ندادن مواد شیمیایی در کارخویش، همیشه دل مشتریان خود را نسبت به شستشو از خویش خرسند میکند . این قالیشویی با به کاربردن مواد ضد پوسیدگی فرش  در شستشوی فرش ها ، موجب سالم ماندن و پوسیده نشدن زود هنگام فرش های شما  شده است. قالیشویی پاک مهر با سرویس دهی به کلیه مناطق تهران و حومه تهران ، به صورت سریع و بدون اتلاف وقت و بدقولی ، سعی در کسب رضایت از شما میباشد. این قاایشویی با به کارگیری از دو روش مجزا در باب شستشوی هر گونه از فرش ، سالم ماندن فرش شما را در حین شستشو تضمین کرده و برای شستشوی فر شهای ماشینی  از روش مدن و برای شستشوی  فرش های دستباف از روش سنتی و مدرنیزه استفاده میکند و این قالیشویی تنها قالیشویی مجهز و منظمی میباشد که بارعایت نکات اسلامی و آبکشی با آب کر، همراه میباشد.جهت سپردن فرش های خود به قالیشویی پاکمهر، با شماره تلفن درج شده در عنوان صفحه تماس گرفته تا پرسنل  قالیشویی پاک مهر خدمات خود را به صورت VIPبه شما عزیزان در شمال تهرا عرضه نمایند. بهترین قالیشویی مجاز در شمال تهران و دزاشیب ، قالیشویی پاک مهر میباشد.

خشکشویی:

از دیگر خدمات با کیفیت قالیشویی پاک مهر خشک شویی انواع میلمان ، تشک خوشخواب و موکت در محل میباشد که جهت انجام سفارشات شما در منطقه 1 و محله دزاشیب پرسنل ماهر و کار دانی را اعزام می کند.

مطالب مرتبط

دزاشیب و یا دزآشوب یکی دیگر از محله‌هایی است که در منطقه یک تهران قرار دارد. این محل در امتداد محله‌های فرمانیه و قیطریه مستقر است؛ این محل مردمانی دارد که در شستشوی فرش به مبلغ توجه خاصی ندارند، اما در کیفیت شستشو بسیار سختگیر هستند. اگر شما نیز در این محل ساکن هستید و […] ...

2 اسفند 1401
ادامه مطلب