آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 3 تیر 1401

قالیشویی محدوده بهارستان |66597347

قالیشویی در بهارستان:

قالیشویی  پاکمهر با بیش از سال ها خدمت در زمینه شستشوی تضمین شده و اسلامی انواع فرش های ماشینی و دستباف در سراسر تهران درخدمت شما عزیزان است .

شستشوی انواع مبلمان و خوشخواب با مواد شوینده و به همراه فرمول مخصوص و بکاری گیری دستگاه های پیشرفته و مدرن روز هست .

   

درصورتی که در منطقه بهارستان سکونت دارید و به دنبال یک قالیشویی اسلامی و مجهز می باشید ما به شما قالیشویی مجاز پاک مهر را پیشنهاد می نماییم.

قالیشویی پاک مهر با تیمی متخصص در زمینه رفع سوختگی و لکه برداری و سالها تجربه در این امر اماده خدمت رسانی می باشد .

قالیشویی پاک مهر در تمام طول هفته در خدمت شما محبوبان می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و به صورت لول شده و کاور کشیده تحویل شما همشهریان گرامی میدهد.

نزدیکترین قالیشویی در خیابان بهارستان قالیشویی پاکمهر می باشد.

خیابان بهارستان به دلیل نزدیکی به بازار بسیار شلوغ است و یک قالیشویی سریع و خوب در این منطقه مورد نیاز است که ما سعی میکنیم با خدمات بهینه به این نیاز پاسخ دهیم.

قالیشویی در میدان فردوسی:

یکی از مناطق سرویس دهی  قالیشویی پاکمهر میدان فردوسی و اطراف آن است و پذیرای سفارش شستشوی حرفه ای و تخصصی انواع فرش و کفپوش و کلیه خدمات مربوط به آن میباشد. همچنین به کلیه خیابانهای  اطراف میدان فردوسی مانند ایرانشهر , سپهبد قرنی , عضدی و… نیز اشراف دارد.

قالیشویی پاکمهر یکی از موفق ترین و بهترین قالیشویان حاضر در تهران است که میتواند کلیه نیازهای تخصصی فرش و انواع کفپوش را برای شما ساکنین محترم دراین مناطق را برطرف کند.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاکمهر در بهارستان: میدان و محله بهارستان از قدیمی‌ترین میدان‌ها و محله‌های تهران است. این محله از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به دروازه شمیران و خیابان بهارستان، از غرب به خیابان جمهوری اسلامی (شاه آباد سابق) و چهارراه سیدعلی و از خاور به خیابان خیابان مجاهدین اسلام (ژاله سابق) و میدان شهدا محدود است. قالیشویی پاکمهر آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در محله بهارستان و […] ...

3 تیر 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.