آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 9 دی 1400

قالیشویی نزدیک میدان انقلاب |66597347

قالیشویی در میدان انقلاب:

قالیشویی پاکمهر یکی از بروز ترین قالیشویی ها در سطح تهران در نزدیک خیابان انقلاب است که روزانه جمع بسیاری از شهروندان گرامی بخصوص درمنطقه میدان انقلاب ازخدمات چشمگیر و با کیفیت آن بهره میبرند . میدان انقلاب و اطراف مانند : خیابانهای کارگر شمالی و جنوبی ، خیابانهای جمالزاده شمالی و جنوبی ، خیابان باستان ، خیابان کاوه ، خیابان اوستا ، خیابان دکتر قریب تا محدوده بزرگراه آزادی و نواب در حیطه پوشش دهی قالیشویی پاکمهر میباشد لذا ساکنان مقیم در این مناطق میتوانند با خیالی راحت و فراغت خاطر خدمات فرش ازقبیل :شستشوی معمولی واعلاء شویی ، رنگ برداری ، لکه گیری ، ترمیم ومرمت فرشهای آسیب دیده ، تعمیر وتعویض شیرازه وریشه ، چرمدوزی کناره و….خود را به این قالیشویی مجاز و باسابقه بسپارند.

قالیشویی محدوده نواب:

قالیشویی پاک مهر در نواب ، شاخص ترین شرکت قالیشویی در بین تمام قالیشویان مجاز در نواب میباشد.

نواب یکی از مناطق مسکونی و اداری و شلوغ تهران میباشد و شرکت قالیشویی پاک مهر نیز خدمات  خود را در این منطقه عرضه می‌کند. شرکت قالیشویی پاک مهر با کادری مجرب و داشتن دستگاه های روز دنیا در منطقه نواب در خدمت شما همشهریان محترم میباشد.

برای سفارش شستشوی درنواب با قالیشویی پاک مهر در تماس باشید. همکاران ما در قالیشویی  پاک مهر، 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما مشتریان گرامی بوده و باعث افتخار ما میباشد که در نواب پذیرای شما باشیم.

ارائه خدمات این قالیشویی فقط منوط به منازل نمیشود بلکه کلیه ادارات و مساجد و تکایا نیز میتوانند از خدمات آب شستشویی و خشکشویی آن استفاده کنند.

از آنجایی که میدان انقلاب و محدوده ی آن ازمناطق پرتردد و همچنین دارای آب و هوای آلوده میباشد و  سکنه ی این ناحیه از وجود گرد و غبار و دود ناشی از ترافیک ماشینها در امان نیستند شسشتشوی فرشها و کفپوشها بصورت حد اقل یکبار در سال امری لازم و ضروری است  وهمچنین شهروندان گرامی بخاطر وجود برخی از قالیشویی های غیر مجاز در شک و تردید هستند که به کدام قالیشویی میتوان اعتماد کرد قالیشویی پاکمهر میتواند با خدمات بی نظیر و باکیفیت خود اطمینان از دست رفته شما عزیزان را بازگرداند .

پاکمهر انقلابی در پاکیزگی و ارمغان آور درخشندگی در کنار شماست .     

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.