آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 21 دی 1396

قالیشویی در آبشناسان |44444679

قالیشویی نزدیک به آبشناسان:

اهالی محترم حوالی اتوبان آبشناسان مژده مژده. پوشش دهی قالیشویی مجاز پاکمهر در نزدیک اتوبان آبشناسان ، شهران و بزرگراه نیایش آماده خدمت به کلیه ساکنان این منطقه در امر شستشوی انواع فرش و کفپوش با عالیترین مواد شوینده و با پرسنلی کارآمد اعم از حاملین فرش و کارشناسان زبده فرش و متخصصین دستگاه های تمام اتومات و مدرن شوینده فرش میباشد . شرکت نام آشنای پاکمهر با بیش از 15 سال سابقه مستمر یکی از بهترین شرکتها در صنعت فرش است که بیشترین امتیاز کیفی کار را در کارنامه خدمت خود دارا است .

قالیشویی پاکمهر قادر است به کلیه تعهدات خود به اتحادیه اصناف اتحادیه عمل کند , لذا شما مشتریان عزیزی که به دنبال کیفیت برتر در خصوص فرش هستید میتوانید با خیالی راحت فرشهای خود را به قالیشویی پاکمهر بسپارید تا از خدمات بی نظیر این شرکت بهرمند شوید.

به لطف خداوند سبحان پاکمهر توانسته همه روزه در بیشتر خانواده های تهرانی جایی ثابت برای خود اختصاص دهد.

یک امتیاز ویژه دیگر این شرکت که فقط مختص قالیشویی پاکمهر میباشد , این است که پاسخگویی بصورت online از پذیرش تا تحویل را انجام میدهد.

ساکنان محترم در جوار اتوبان آبشناسان و حومه اگر تا کنون قالیشویی معتبر و مورد اطمینان خود را نیافته اید پاکمهر در خدمت شماست .   

 

مطالب مرتبط

قالیشویی در آبشناسان: ساکنین محترم غرب تهران و حومه اتوبان شهید آبشناسان آیا تاکنون نام قالیشویی پاکمهر را شنیده اید ؟ آیا تا بحال شده در مورد شستشوی فرشهایتان با مشکل برخورد کرده باشید ؟ اگر چنین است از این پس قالیشوی پاکمهر با اعتبار و بیش از یک دهه سابقه درخشان در نزدیکی شما […] ...

21 دی 1396
ادامه مطلب