آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 تیر 1400

قالیشویی در کارگرشمالی | 66553719

قالیشویی کارگر شمالی:

قالیشویی پاک مهر برترین و شاخص ترین قالیشویی مجاز و معتبر در منطقه امیراباد ( کارگرشمالی) است که با بیست سال تجربه تخصصی در ارائه خدمات قالیشویی فرشهای دستباف و ماشینی فعالیت می نماید و تا کنون توانسته حیطه پوشش دهی خدمات خود را در پایتخت سراسری نموده و از تمامی نقاط واقع در تهران سفارشات قالیشویی و خشکشویی ( مبل، موکت، صندلی، تشک خوشخواب) می پذیرد.

خیابان کارگر شمالی یکی از خیابانهای اصلی در منطقه 6 تهران واقع شده است .محله کارگر شمالی که نام پیشین آن امیر آباد است از بزرگراه شهید حکیم در منطقه 2 شروع شده و تا میدان انقلاب اسلامی جزو کارگر شمالی محسوب میشود.این خیابان طویل که از محدوده انرژی اتمی آ.اس.پ اغاز میشود تا میدان راه آهن امتداد دارد که پس از انقلاب تبدیل به دو محله کارگر شمالی و کارگر جنوبی گشته و میدان انقلاب جدا کننده این محله میباشد. خیابان کارگر شمالی جهتی شمالی – جنوبی داشته و در مسیر خود با خیابانهای شرقی و غربی بزرگراه جلال آل احمد ، فاطمی، بلوار کشاورز ، نصرت و فرصت شیرازی تقاطع دارد تا به میدان انقلاب برسد.   

قالیشویی پاکمهردرمنطقه امیرآباد و کارگرشمالی شاخص ترین شرکت قالیشویی مجاز میباشد که خدمات خودرابصورت 24ساعته به شهروندان ساکن در اطراف این محدوده عرضه میکند.

پاکمهر بهترین قالیشویی در یوسف آباد:

قالیشویی محبوب در محله امیرآباد شمالی ( کارگر شمالی) قالیشویی پاکمهر است که به محله یوسف آباد که در جوار محله کارگرشمالی قرارگرفته نیز خدمات باکیفیت و درجه یک خود را عرضه میدارد همچنین محله ده ونک نیز از خدمات قالیشویی ویژه پاکمهر برخوردارند.

قالیشویی پاکمهر در کارگر شمالی خدمات ارزنده ای را به شما ارائه میدهد،ازجمله این خدمات میتوان به موارد زیراشاره کرد:                 

1-خاک گیری : جهت جلوگیری ازپوسیدگی وحفظ دوام فرش. 2- لکه برداری : برداشتن لکه های روی فرش. 3- رنگ برداری : برطرف کردن تداخل رنگ فرش آسیب دیده باتشخیص کارشناس با درصد مشخص .4 – خدمات رفو که شامل ، پرداخت ،ریشه ، شیرازه ، چرم دوزی ،بافت فرش وتعمیر پوسیدگی و رفع سوختگی.                    

* خدمات وانواع شستشو:                                                                                

1- خدمات شستشو : قالیشویی پاکمهر خدمات شستشو رابصورت تخصصی و تضمینی درقالب سرویسهای VIP به ساکنین محترم در  و کارگرشمالی ارائه میدهد.  2 -انواع شستشو:   * اعلاء شویی : شستشوبابهترین شامپوهای ضدالکتریسیته ، ضدقارچ وباکتری حاوی مواد ضدعفونی.   *سفیدشویی : شستشو با عالی ترین کیفیت جهت حفظ دوام و زیبایی و براقی فرش.    *سفیدشویی : شستشو با عالی ترین کیفیت جهت حفظ دوام و زیبایی و براقی فرش

قالیشویی پاکمهربه دلیل مجاز بودن و زیر نظر اتحادیه بودن تمامی خدمات و نرخ ها را به صورت تخصصی به شماعزیزان ارائه میدهد و نرخ ها در قالیشویی پاک مهر باتوجه به نرخ های تعیین شده توسط اتحادیه برای شما عزیزان درنظر گرفته میشود.

قالیشویی پاکمهر در محله کارگر شمالی خدمات ارزنده خود را بصورت 7/24 روز حتی در روزهای تعطیل از طریق شماره تلفن های 02166553719و02166532153 و سرویس سفارش آنلاین قالیشویی در اختیار شهروندان این محله قرار میدهد.