آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 4 شهریور 1401

قالیشویی در مینی سیتی |22553767|☎📞

قالیشویی در مینی سیتی

قالیشویی پاک مهر این بار در مینی سیتی، با لطف خدا و شما مردم عزیز فعالیت خود را گسترش داده و در منطقه مینی سیتی به ارائه خدمات قالیشویی پرداخته است. محدوده کاری ما در مینی سیتی شامل شهرک قائم، شهرک محلاتی، شهرک نفت، شهرک کوثر، شهرک لاله، شهرک دانشگاه، شهرک صدف، شهرک آتی ساز و شهرک یاس می‌شود. قالیشویی پاک مهر در تمامی شهرک‌های نام برده به صورت ۲۴ساعته و بدون تعطیلی به ارائه خدمات قالیشویی در مینی سیتی می‌پردازد.

قالیشویی پاک مهر با استفاده از دستگاه‌های به‌روز و همچنین مواد شوینده خارجی و درجه یک مراقب بافت فرش شما است. همچنین با داشتن کادر مجرب و متخصص فرش‌های شما حتی در مسیر محل تا قالیشویی و بالعکس به دور از هرگونه آسیبی است. اگر به دنبال بهترین قالیشویی در هروی هستید، با ما همراه شوید.

قالیشویی پاک مهر در شهرک شهید محلاتی

آب و هوای خوب یکی از دلایل تاثیر گذار در انتخاب محل زندگی است. مینی سیتی و همچنین شهرک شهید محلاتی به دلیل داشتن آب و هوای خوب باعث شده است که افراد زیادی در آن منطقه زندگی کنند و از جمعیت زیادی برخوردار است. قالیشویی پاک مهر برای رعایت حال شهروندان در منطقه مینی سیتی، خدمات قالیشویی در شهرک شهید محلاتی را در نظر گرفته است تا افرادی که در این محل زندگی می‌کنند، بتوانند به راحتی خدمات قالیشویی که شامل شست و شوی فرش‌های دست بافت و ماشینی، مبلمان، روفرشی، موکت، روفو و تعمیر انواع قالی، رفع سوختگی مبلمان و قالی است را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

نیروی متخصص و تجهیزات قالیشویی در مینی سیتی

همچنین قالی شویی پاک مهر در سال‌های اخیر جزو قالیشویی برتر از طرف اتحادیه قالی شویان معرفی شده و به همین دلیل شما می‌توانید با اطمینان کامل از خدمات این قالیشویی در پاسداران بهره ببرید. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم استفاده از نیروی متخصص در این زمینه است که با استفاده از این نیرو‌های مجرب، فرش‌های شما در بهترین حالت ممکن جا به جا و شسته می‌شوند بدون آن که به الیاف یا رنگ آن‌ها آسیب برسد. همانطور که می‌دانید شستن فرش دست بافت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که قالیشویی پاک مهر با در اختیار داشتن مجهز و به روز‌ترین دستگاه‌های قالیشویی انتظارات شما عزیزان را برای شست و شوی فرش‌های دست بافت بر آورده کرده است.

قالیشویی در مینی سیتی

مواد شوینده قالیشویی در مینی سیتی

بهتر است بدانید نیروی متخصص و دستگاه‌های بروز برای تمیز شستن فرش شما کافی نیست. چیزی که این کار را کامل می‌کند تا شما یک فرش تمیز تحویل بگیرید، مواد شوینده است. قالیشویی پاک مهر برای شست و شوی فرش‌های شما از بهترین مواد خارجی استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود حتی کثیفی‌هایی که در عمق بافت فرش شما قرار دارند، از بین برود.

محافظت از رنگ فرش

تثبیت رنگ‌های طبیعی یکی از مواردی است که باید به آن توجه شود. مشاهده شده است که افرادی برای دریافت خدمات قالیشویی فرش‌های دست بافت خود را در اختیار قالیشویی‌های نامعتبر گذاشته‌اند که بعد تحویل با تغییر رنگ فرش مواجه شده‌اند یا فرش آن‌ها به اصطلاح دچار رنگ مردگی شده است. قالیشویی پاک مهر با استفاده از نیروی متخصص، تجهیزات قالیشویی مدرن و همچنین مواد شوینده درجه یک باعث شده است که بافت و رنگ فرش در بهترین حالت حفظ شود و خدمات قالیشویی در فرمانیه را با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهد.

رفع سوختگی و تعمیر

فرش یا مبلمان شما دچار سوختگی شده یا نیاز به تعمیر دارد؟ آن را به قالیشویی پاک مهر بسپارید. یکی از تخصص‌های این قالیشویی تعمیر و رفع سوختگی فرش و مبلمان است که با بهره گیری از نیرو‌های متخصص این خدمات را در اختیار شما می‌گذارد. تعمیر انواع فرش‌های دست بافت و ماشینی، گلیم، مبلمان، روفرشی و… از امکاناتی است که قالیشویی پاک مهر در اختیار شما گذاشته است.

استفاده از کاور یا روکش فرش

بیشترین صدمه‌ای که به فرش وارد می‌شود، در زمان حمل و جا به جایی است. قالیشویی پاک مهر با استفاده از کاور و روکش استریلیزه، این مشکل را حل کرده است. زمان تحویل فرش‌های شما داخل یک کاور قرار داده می‌شود تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود. همچنین بعد از اتمام شست و شو و خشک کردن یک کاور دیگر برای فرش شما در نظر گرفته است تا از کثیف شدن آن در مسیر قالیشویی تا محل شما جلوگیری کند.

استفاده از خشک کن گازی

اگر تا به حال فرش‌های خود را به قالیشویی‌های غیرمعتبر سپرده باشید، باید متوجه نم دار بودن فرش خود شده‌اید. کامل خشک نشدن فرش در وهله‌ی اول باعث بوی نامطبوعی در الیاف می‌شود و همچنین عمر فرش شما را به سرعت کاهش می‌دهد. قالیشویی پاک مهر با استفاده از خشک کن گازی فرش شما را کاملا خشک تحویل می‌دهد و امتیاز این خشک کن این است که هم فرش شما دیگر بوی نامطبوعی به خود نمی‌گیرد و هم عمر فرش شما را افزایش می‌دهد.

ارائه خدمات ۲۴ ساعته

قابلیت دیگری که قالیشویی پاک مهر در اختیار شما گذاشته، امکان ثبت به صورت 24 ساعته است. مشتریان عزیز می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به خدمات قالیشویی دارند، به صورت آنلاین با ما در تماس باشند تا در کمترین زمان ممکن نیاز‌های شما را مرتفع سازیم.

عرضه خدمات در کمترین زمان

یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه قالیشویی پاک مهر دریافت سفارشات در روز‌های پیک کاری است. حتی در روز‌های پایانی سال این قالیشویی حداکثر تا ۴۸ ساعت سفارشات شما را تحویل می‌دهد.

تمامی این خدمات از جمله نیروی کار متخصص، دستگاه‌های مجهز، مواد شوینده درجه یک و از همه مهم‌تر لطف و عنایت خداوند و شما مشتریان عزیز باعث شده که قالیشویی پاک مهر از جایگاه خوبی در بین تمامی قالیشویان پایتخت برخوردار شود. همچنین ما همیشه در تلاش هستیم که بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی عرضه کنیم.

مطالب مرتبط

مینی سیتی یکی از خوش آب و هواترین مناطق شمالی تهران است که جزو محله‌ای منطقه 1 تهران به حساب می‌آید. بهترین قالیشویی نزدیک مینی سیتی پاک مهر است که بیش از دو دهه به عنوان قالیشویی در شمال تهران به عنوان محبوب‌ترین شناخته می‌شود. با ما همراه باشید تا خدمات و ویژگی‌های این قالیشویی […] ...

15 اسفند 1402
ادامه مطلب

قالی یکی از زیباترین و مقاوم‌ترین لوازم خانگی است که در اکثر خانه‌ها و محل‌های عمومی استفاده می‌شود؛ اما آیا قالی‌شویی‌های سنتی می‌توانند نیازهای شما را برآورده کنند؟ آیا شما از کیفیت و قیمت خدمات آن‌ها راضی هستید؟ آیا شما از روش‌ها و مواد شوینده‌ای که آن‌ها از آن استفاده می‌کنند اطمینان دارید؟ آیا شما […] ...

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.