آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 14 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک برق الستوم | 66553719

 

قاليشويی پاک مهر، خدمات رسانی قاليشويی خود را به شما عزيزان دربرق الستوم عرضه ميکند.شهروندان گرامی ، بايد توجه داشته باشيد که براي شستشوی فرش های خود حتما با يک قاليشويی معتبرو مورد اعتماد خود مشورت کنيد. به چند مورد از مشکلاتی که درشستشوی فرش در منزل ، پيش خواهد آمد ميتوان به مشکلات زير اشاره کرد :

در خصوص فرشهای دستبافت : فرشهای دستبافت ، نشانگر ايرانی بودن ما ميباشد و اصالت ايرانی را در نقش و نگار خويش به رخ جهانيان ميکشد. لذا بايد با ترفند هاي بخصوص ، در مراقبت از آن ها ، کوشا باشيم ، زيرا يکی از ارزشمند ترين و زينت بخش ترين لوازم خانگی ما محسوب ميشود . چند مطلب مهم در باب شستشوی آنها برای شما عزيزان ميگويم : اکثر شما عزيزان برای شستشوی فرشهای دستبافت خود ، از مواد شيميايی که به تارو پود و رنگ فرش آسيب ميزند ، استفاده ميکنيد ، اين کار شما بسيار نادرست بوده و موجب آسيب ديدگی فرش و کوتاه شدن عمر فرش شما ميشود. يا براي پاک کردن لکه ، از مواد شيميايی غليظ استفاده ميکنيد، اين کار شما باعث ميشود مواد به عمق فرش نفوذ کرده و برای مدت زيادي درتاروپود فرش باقی مانده و موج آسيب ديدگی و پوسیدگی فرش و تارو پود فرش شود ، براي اين گونه لکه زدايی فرش دستبافت ، بايد به يک قاليشويی مطمعن اعتماد کرده و شستشوی فرش های خود را به آن بسپاريد. قاليشويی پاک مهر، در راستای خدمات رسانی به عزيزان ساکن در منطقه لواسان ، آمادگی قبول هرنوع سفارش اعم از : قاليشويی ، مبل شويی و شستشوی خوشخواب و … را از شما دارد.کافيست با شماره های پاک مهر تماس گرفته تا پرسنل پاک مهر ، در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و براي شستشوی هرچه بهتر و باکفيت تر، فرش شما را به کارخانه قاليشويی پاک مهر، حمل کرده وفرش شما را با بهترين شيوه های شستشو وبا رعايت نکات اسلامی و مذهبی و بهترين و مرغوب ترين ، دستگاه های روز دنيا، شستشو داده و در مدت 48 ساعت به صورت لول + تو = کاور تحويل شما داده ميشود.

شهروندان عزيزبرق الستوم ، پاک مهر، سريع ترين و بهترين قاليشويی در ارائه خدمات خود به ، لواسان ميباشد. قالیشویی پاکمهر یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانه های قالیشویی درتهران بزرگ می باشد. پاک مهر ، خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف وانواع مبلمان و خوشخواب و پتو و پادری وکف پوش اتاق و پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد و درشستشوی فرش ، از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود.که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد واز دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش،بافت زنی،خدمات پس از شستشو،رفع زردی فرش،پرداخت،انجام میدهد.اگر درمنطقه  برق الستوم ، به دنبال یک قالیشویی مطمعن میگردید که خدمات قالیشویی خود را به برق الستوم عرضه میکند میگردید، ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوبارعایت نکات اسلامی وباکیفیت ، فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

قالیشویی پاکمهر یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانه های قالیشویی درتهران بزرگ می باشد که خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف وانواع مبلمان و خوشخواب و پتو و پادری وکف پوش اتاق و پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد.

درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود.که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد.

واز دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش،بافت زنی،خدمات پس از شستشو،رفع زردی فرش،پرداخت،انجام میدهد.

پاک مهر ، در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی وباکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

 

نزدیکترین قالیشویی به برق الستوم: قالیشویی مجازپاکمهر

نزدیکترین شعبه قالیشویی به  برق الستوم قالیشویی بزرگ پاکمهر

قالیشویی به  برق الستوم قالیشویی باکیفیت پاکمهر.

 

شهروندان برق الستوم ،  به شما اطمینان می دهیم که پاک مهر،  سریع ترین و بهترین قالیشویی در ارائه خدمات قالیشویی برق الستوم میباشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.