آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 3 اسفند 1395

قالیشویی در 15خرداد |66597347

قالیشویی 15 خرداد:

خیابان پانزده خرداد که یکی از خیابان های قدیمی تهران میباشد در منطقه 12 شهرداری تهران قرار دارد و قالیشویی پاکمهر در این خیابان شعبه فعال دارد و از آنجایی که قالیشویی پاکمهر در منطقه 12 چندین شعبه دایر دارد میتواند به دیگر محله های اطراف خیابان 15 خرداد مانند خیابان خیام خیابان شاپور خیابان وحدت اسلامی و….. نیز خدمات رسانی نماید. 

قالیشویی پاک مهر با داشتن تمام مجهزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف  و شستشوی مبلمان و خوشخواب وپتو وتابلو فرش  و… به صورت تضمینی و باکیفیت عالی ومواد درجه یک مخصوص خدمات شستشو را انجام میدهد.

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی ویا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه می باشید .قالیشویی پاکمهر در تمامی نقاط تهران بزرگ دارای شعبه می باشد.

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را در اینترنت سرچ نمایید و مشاهده خواهید کرد که کدام شعبه در نزدیک محل سکونت شماست و کادر مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز حتی در ایام تعطیلات در اختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و درکوتاه ترین زمان و باکیفیت عالی و تضمینی و شستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و درکاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

شماره تماس با قالیشویی پاکمهر در 15 خرداد02166597347

سفارش آنلاین قالیشویی

بصورت شبانه روزی حتی روزهای تعطیل.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاکمهر در پانزده خرداد: قالیشویی پاکمهر آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در منطقه پانزده خرداد و محله های واقع در منطقه 12تهران میباشد. قالیشویی پاکمهر خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش ، شستشوی انواع تابلوفرش […] ...

23 بهمن 1395
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.