آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 31 تیر 1402

قالیشویی در خیابان آزادی |66597347|☎📞

آیا پیدا کردن قالیشویی در خیابان آزادی که از کیفیت بالای خدمات برخوردار باشد، برایتان سخت است؟ اگر اینطور است نگران نباشید. ما در اینجا قصد معرفی کردن یک قالیشویی خوب را داریم که خدمات خود را با کیفیتی متفاوت ارائه می‌دهد. این قالیشویی، قالیشویی پاکمهر است. قالیشویی پاکمهر در مناطق 22 گانه تهران شعباتی را دایر کرده است. شعبه خیابان آزادی نیز از دیگر شعبات این قالیشویی است که بسیاری از مناطق اطراف از جمله طرشت، اکباتان، استاد معین و شهرک آپادانا نیز می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. بنابراین می‌توان این شعبه را شامل قالیشویی در طرشت یا اکباتان و… نیز دانست.

خدمات قالیشویی در خیابان آزادی

قالیشویی پاکمهر شعبه آزادی خدمات خود را در زمینه شست و شو، تحویل و تعمیر ارائه می‌دهد. این خدات از ویژگی‌های خاص و متفاوتی برخوردار هستند.

 شست و شوی فرش در قالیشویی خیابان آزادی

شست و شوی قالی‌ها در قالیشویی آزادی جزء بهترین و متمایزترین ویژگی‌های این قالیشویی محسوب می‌شود. آنچه که باعث خاص بودن شست و شو در این قالیشویی شده است، استفاده از دستگاه‌های پیشرفته است. در واقع ما در قالیشویی پاکمهر شست و شوی قالی‌های شما را با بهترین، پیشرفته‌ترین و به روزترین دستگاه‌ها انجام می‌دهیم.

اگر بابت شست و شوی کامل و یا حتی شست و شوی شرعی نیز نگران هستید باید بگوییم که نحوه شست و شوی پاکمهر از نظر شرعی نیز جای هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای را باقی نمی‌گذارد؛ زیرا در فرآیند شست و شو آب به تمام بخش‌های قالی نفوذ می‌کند و شست و شو به بهترین شکل انجام می‌شود. شست و شوی قالیشویی در اکباتان از نظر فرآیند شبیه به شستن قالی‌ها در حیاط خانه و یا به صورت دستی است. همانطور که در شست و شوی دستی قالی‌ها مراحل خیس کردن، استفاده از شوینده‌ها و آبگیری انجام می‌شود، قالیشویی در شهرک آپادانا نیز تمام این مراحل را با دستگاه‌ها طی می‌کند.

آیا نسبت به انواع بیماری‌ها، آلودگی‌های ویروسی و یا عوامل بیماری‌زا نیز حساس هستید؟ اگر پاسختان مثبت است، با قالیشویی در خیابان آزادی با این دغدغه نیز خداحافظی کنید. البته حق دارید که نگران باشید؛ زیرا قالی‌ها نیز می‌توانند عامل انتقال بیماری یا حساسیت باشند؛ اما فرآیند شست و شوی قالیشویی در استاد معین با استریلیزه کردن قالی‌ها نیز همراه است. از این رو رد هیچ گونه عامل بیماری یا حساسیت بر روی قالی‌ها باقی نمی‌ماند.

قالیشویی در خیابان آزادی

جمع آوری و تحویل

متاسفانه گزارش‌های زیادی از جمع آوری نامنظم برخی از قالیشویی‌ها وجود دارد. برخی از قالیشویی‌ها هنگام جمع آوری قالی‌ها به اشیاء اطراف خود آسیب می‌زنند. اما قالیشویی پاکمهر با حساسیت بر این موضوع، قالی‌ها را به صورت بسیار منظم و لول شده جمع آوری می‌کند. جمع آوری قالی‌ها بعد از اولین تماس شما شروع می‌شود. نیروهای پاکمهر به فاصله کمی بعد از تماس، به آدرس شما مراجعه می‌کنند و قالی‌ها را جمع آوری می‌کنند.

فرآیند تحویل قالی‌ها نیز مانند جمع آوری آن سریع و منظم است. یعنی قالی‌ها به صورت لول شده و در کاوری که مخصوص قالیشویی پاکمهر است تحویل شما داده می‌شوند. تحویل قالی‌ها نیز تقریبا طی 2 تا سه روز کاری صورت می‌گیرد.

تعمیر فرش ماشینی و دست‌بافت

در قالیشویی خیابان آزادی، خدمات تعمیر انواع قالی‌ها نیز ارائه می‌شود. تعمیرات شامل رنگبندی و رفوگری است. بنابراین اگر رنگ قالی شما به هم ریخته است و یا بخشی از آن پوسیده شده است می‌توانید با خدمات تعمیر قالیشویی پاکمهر آن را نو کنید. خدمات تعمیر توسط بهترین و مجرب‌ترین نیروهای قالیشویی پاکمهر انجام می‌شود و مشکل خرابی قالی‌های شما را برطرف می‌کند. بنابراین اگر رنگ قالی‌های شما به هر دلیلی به هم ریخته است و به صورت عادی قابل تعمیر نیست، حتما از خدمات تعمیر قالیشویی پاکمهر استفاده کنید.

دسترسی آسان به قالیشویی در خیابان آزادی

دسترسی سریع و آسان نیز از دیگر خدمات خوب قالیشویی پاکمهر است. همانطور که در بخش جمع آوری و تحویل نیز مشاهده کردید، قالی‌ها در کمترین زمان ممکن جمع آوری می‌شوند. علاوه بر این، دسترسی به قالیشویی پاکمهر نیز بسیار آسان است؛ زیرا این قالیشویی دارای شعبات متعددی است بنابراین در هر منطقه از تهران که باشید می‌توانید به راحتی به پاکمهر دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این قالیشویی پاکمهر شماره تماس‌های متعددی را برای ارتباط با شما مشتریان عزیز به وجود آورده است. قالیشویی پاکمهر همچنین پل ارتباطی آنلاین را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت پاکمهر فرآیند تحویل قالی‌ها خود را ثبت کنید و حتی هزینه آن را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنید.

شست و شوی مبلمان و انواع کفپوش‌ها

در قالیشویی پاکمهر خدمات سایر کفپوش‌ها نیز ارائه می‌شود. البته خدمات مربوط به قالی‌ها نیز شامل انواع قالی‌ها مانند قالی‌های ماشینی، دستباف و… نیز است. اما جدا از قالی‌ها خدمات سایر کفپوش‌ها مانند موکت، گلیم و… نیز انجام می‌شود. همچنین شست و شو و خدمات مبلمان نیز در قالیشویی پاکمهر پذیرفته می‌شود. تمام این خدمات نیز با کیفیت عالی و با دستگاه‌های بسیار پیشرفته صورت می‌گیرد.

 قیمت مقرون به صرفه

تمام خدمات قالیشویی در خیابان آزادی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. البته اگر قیمت خدمات قالیشویی در خیابان آزادی: نسبت به برخی از قالیشویی‌ها نیز کمی بیشتر باشد (که اینطور نیست) قطعا کیفیت خدمات آن منحصربه فرد است. تصور کنید اگر قالی‌های خود را به یک قالیشویی بی‌کیفیت بسپارید ممکن است مجبور شوید دوباره آنها را بشویید یا به قالیشویی دیگری بسپارید. این یعنی هزینه گزاف و دو برابر. اما با قالیشویی پاکمهر یک بار هزینه می‌کنید و برای مدت‌ها از تمیزی قالی‌های خود لذت می‌برید. گذشته از این قالیشویی پاکمهر برای کیفیت شست و شو و رضایت مشتریان ارزش زیادی قائل است و رضایت شهروندان را فدای منافع مالی نمی‌کند.

سخن نهایی پیرامون قالیشویی در خیابان آزادی

نکته آخر آنکه اگر قالی‌های خود را به قالیشویی پاکمهر سپردید و از کیفیت آن به هر دلیلی رضایت نداشتید می‌توانید مشکل خود را با مدیریت این مجموعه مطرح کنید. قالیشویی پاکمهر از هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد نیز در راستای بالا بردن کیفیت خدمات خود استقبال می‌کند.

مطالب مرتبط

قالیشویی در میدان ازادی: قالیشویی حوالی آزادی ،  قالیشویی پاک مهر با بیست سال سابقه درخشان کاری در  سراسر تهران ، در تمامی نقاط تهران  ، خدمات رسانی سریع و فوق العاده ای را دارد  که در هر کجای تهران ساکن بودید می توانید با قالیشویی پاک مهر ،  تماس حاصل نمایید. پرسنل و نیروهای […] ...

26 خرداد 1400
ادامه مطلب

قالیشویی در محدوده آزادی : مجهزترین قالیشویی مجاز قالیشویی پاک مهرمیباشد که با پوشش خدماتی  عالی و فوق العاده خویش ، در منطقه آزادی توانسته اعتماد تمام ساکنان این محدوده را به خود جلب نماید. قالیشویی پاک مهر خدمات بسیار زیادی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد از جمله این خدمات :  1. خدمات […] ...

26 خرداد 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاکمهر در آزادی : میدان آزادی یکی از میادین قدیمی تهران با نام پیشین شهیاد در سال1349 توسط معمار جوان و هنرمند ایرانی به نام حسین امانت بنا و احداث گردید که با گذشت 2 سال در روز برگزاری جشن 2500ساله شاهنشاهی در سال1350خورشیدی افتتاح شد و پس از انقلاب اسلامی به نام میادن […] ...

26 خرداد 1400
ادامه مطلب