آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 5 تیر 1401

قالیشویی نزدیک خلیج فارس |66188942

قالیشویی در خلیج فارس:

محله خلیج فارس در حال حاضر به دو بخش خلیج فارس شمالی و خلیح فارس جنوبی تقسیم شده است و در منطقه 18 شهرداری تهران قرار دارد. این محله از شمال با بزرگراه فتح و منطقه 21 و همسایه با تهرانسر می باشد و از جنوب با اتوبان آزادگان جنوب و محله احمد آباد مستوفی ، از سمت شرق با رودخانه کن و محله یافت آباد و از غرب با شهرک دریا واقع در منطقه بیست و یک مجاورت دارد. از دیگر محله های نزدیک به خلیج فارس که نام سابق آن شماره 2 بوده؛ می شود به شادآباد ، شهرک ولیعصر و مهرآباد جنوبی اشاره کرد.

قالیشویی پاکمهر که شعبه اصلی آن در بلوار خلیج فارس مستقر است، بهترین قالیشویی در جنوب غرب تهران است.

این قالیشویی با کادری مجرب در جمع آوری  توضیع انواع موکت، فرش، گلیم، جاجیم، و همچنین شستشوی مبلمان شما در محل در خدمت شماست.

   

 

پاکمهر بیش از 20سال سابقه فعالیت حرفه ای دارد و شما میتوانید فقط با یک تلفن به راحتی سفارش خود را ثبت نمایید و در همان روز و یا حداکثر طی یک روز فرش خود را تحویل دهید و در اسرع وقت (48 ساعته) تحویل بگیرید.

قالیشویی در شادآباد:

قالیشویی پاک مهر ارائه کننده برترین و پیشرفته ترین خدمات قالیشویی در منطقه هجده و محله شادآباد می باشد که تجربه ای بالای 20 سال در عرضه خدمات فرش و قالی های ماشینی و دستباف را دارا می باشد.

شعبات این قالیشویی نه تنها در خلیج فارس بلکه در کلیه مناطق تهران مستقر است و شما امکان ثبت سفارش بصورت 24 ساعته را نیز دارید.

شستشوی فرش در کارخانه قالیشویی پاکمهر بصورت کاملا حرفه ای و با بهترین مواد اولیه بصورت معمولی شور – اعلا شور – صابون شور و شسشتوهای خاص به درخواست مشتری، انجام میپذیرد.

تلفن قالیشویی خلیج فارس: 66188942 -66184780

“کیفیت با ما ، رضایت با شما”