آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 16 آذر 1401

قالیشویی در محدوده سی متری جی| 66597347|☎📞

قالیشویی پاک مهر در جی:

یکی از محله های قدیمی در منطقه 10 تهران محله جی می باشد که بیشتر با معروف ترین خیابان خود به نام سی متری جی شهرت دارد.محله جی که ر جنوب غربی میدان آزادی قرار گرفته از شرق با خیابان جیحون، از غرب با بزرگراه سعیدی ، از شمال با خیابان آزادی و از جنوب با خیابان سی متری جی محصور گشته است که امروز یکی از متراکم ترین محله های پر جمعیت و پر ترافیک تهران محسوب می شود.

قالیشویی پاک مهر با بیش از بیست سال سابقه ارائه خدمات قالیشویی در تهران یکی از قالیشویی ها معتبر و حرفه ای در نزدیک این محله در منطقه 18 دارای دفتر اصلی بوده و قادراست نه تنها به این محله بلکه به سراسر مناطق تهران سرویس مطمئن و تخصصی خدمات قالی شویی را عرضه نماید. قالیشویی پاکمهر از معتبرترین و مطمئن ترین قالیشویی تهران می باشد که همواره خدمات این شرکت قالیشویی در منطقه سی متری و بیست و یک متری جی جریان دارد.

خدمات قالیشویی پاک مهر:

 

         

1- شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف با کیفیت ترین مواد شوینده مجاز و پیشرفته ترین ماشین آلات مخصوص قالیشویی.

2- شستشوی انواع موکت ، پالاز ، کبریتی ساده، ظریف مصور، طرح دار و گل برجسته ، پتو گلباف، پشمی، ساده ، روفرشی و….

3- قالیشویی پاک مهر دارای کارخانه ای مجهز و پیش رفته با پرسنلی ماهر و زبردست می باشد که کلیه خدماتی که برای ارایه باکیفیت ترین و به روزترین خدمات قالیشویی است را بصورت کامل و یک جا ارایه می کند.

قالیشویی در استاد معین:

قالیشویی مجاز و مطمئن در حوالی آزادی و خیابان استادمعین،  قالیشویی پاک مهر است که با بیست سال سابقه درخشان کاری در  سراسر تهران ، در تمامی نقاط تهران  ، خدمات رسانی سریع و فوق العاده ای را دارد  که در هر کجای تهران ساکن بودید می توانید با قالیشویی پاک مهر ،  تماس حاصل نماییدپرسنل و نیروهای مجرب قالیشویی پاک مهر در اسرع وقت در خدمت شما می باشند و شما می توانید برای مرمت و بازسازی و شستشو انواع فرش ماشینی و گلیم و گبه جاجیم و موکت  و خشکشویی مبلمان خود را  به قالیشویی پاک مهر بسپارید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.