آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 خرداد 1400

قالیشویی در جنت آباد جنوبی ( 44444679) ☎📞

قالیشویی پاک مهر در جنت آباد جنوبی:

قالیشویی پاک مهر در محدوده غرب و شمال غرب تهران یکی ار برترین و معروف ترین قالیشویی های مجاز در پایتخت می باشد که 20 سال است بصورت مداوم و پیوسته با دارا بودن مجوز رسمی ار اتحادیه قالیشویان تهران در جنت آباد جنوبی و سایر نقاط شهر سرویس دهی منظم کلیه نیاز های همشهریان گرامی در این محله را با ارائه بهترین خدمات قالیشویی از جمله شستشوی فرشهای دستی و ماشینی تا خشکشویی مبلمان و … را مرتفع می سازد.

قالیشویی پاک مهر متخصص در شستشوی انواع فرشهای دستبافت اعلاء، ابریشم،گل ابریشم، ماشینی، خدمات رفوگری، ریشه و دستبافت، شیرازه ماشینی و دستبافت، رفع سوختگی،پرداخت، رنگ برداری، لکه برداری بادستگاه های مدرن روز، مجهز به گرمخانه گازی، ضدعفونی و آبکشی کامل میباشد.

کارخانه قالیشویی مجاز پاک مهر بارعایت اصول مذهبی و صد در صد تضمینی و سرویس سراسر تهران و حومه با 15سال سابقه درخشان کاری بدون استفاده از مواد شیمیایی ، بهترین قالیشویی اطراف جنت آباد جنوبی شناخته شده است. قالیشویی  اطراف جنت آباد جنوبی  ، قالیشویی پاکمهر بابیش از سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات به همشهریان گرامی ، شستشوی انواع فرشهای ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، فرشهای گل ابریشم و ابریشم ،انواع پادری ، فرش رولی ، گبه ، ترمه و تابلو ترمه ، کفپوش اتاق و کفپوش اتاق کودک و… را به صورت تخصصی و تضمینی و شستشو با دستگاهای مدرن روز را انجام می دهد.

شهروندان گرامی با توجه به تحقیقات کارشناسان  فرش در زمینه سلامت فرش در فرش شویی ،  به این نتیجه رسیدند که بیشترین آسیب به فر شها در هنگام شستشو به بافت و الیاف فرش متحمل میشود ، که این مشکلات بیشتربرای فرشهایی اتفاق می افتد که در منزل یا توسط قالیشویان بی تجربه و غیر مجاز شستشو داده میشود.

کارخانه قالیشویی ما:

ازاین رو نیاز مردم به یک قالیشویی مطمئن و با تجربه در حین مجاز بودن بسیار زیاد شده است و همینطور اهالی شهر تهران به دنبال یک قالیشویی مجهز با سرویس دهی های منظم و تخصصی میباشند که ، خدمات خود را  به صورت سرویس های  VIP ارائه دهند که تنها با یک هزیه سرویس بتوانند کلیه لوازمی که قابل شستشو توسط قالیشویی باشد را  دریک کارخانه به انجام برساند. قالیشویی  پاک مهر اطراف جنت آباد جنوبی ، به صورت VIP خدمات رسانی خود را به مناطق جنت آباد آغاز کرده ، خدمات قالیشویی پاک مهر در شاهین جنوبی  و جنت آباد جنوبی ،  به صورت 24 ساعت شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات عرضه میشود. قالیشویی پاک مهر ، فرش های شما را با مواد استاندارد و غیر شیمیایی شستشو داده و با به کار بردن مواد ضد پوسیدگی فرش در دو مرحله از شستشو ، فر شهای شما را در مقابل آسیب های احتمالی مقاوم کرده و پس از تکمیل فرآیند شستشو ، پس از بررسی کامل فرش ها توسط کارشناسان مجرب ،  جهت جلو گیری از چروک  و شکستگی اتو زده و رول شده ، در بسته بندی کاور در مدت 48 ساعت  درب منزل تحویل شما عزیزان داده میشود.

 

مجهز-تخصصی-منظم

تحویل 48 ساعته حتی روزهای تعطیل

لول+اتو=کاور

پیشنهاد از ما= حق انتخاب با شما

شماره تماس قالیشویی: 02144444679

.