آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 1 دی 1401

قالیشویی در جلال آل احمد پاکمهر |44022848|☎📞

قالیشویی پاک مهر در بلوار جلال آل احمد:

قالیشویی پاکمهر با بیش از سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات به همشهریان گرامی در بلوار جلال آل احمد و در نزدیکی محله های مرزداران، شهرآرا، اشرفی اصفهانی و…در زمینه شستشوی انواع فرشهای ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، فرشهای گل ابریشم ، ابریشم ، انواع پادری و فرش رولی ، گبه ، ترمه ، تابلو ترمه ، کفپوش اتاق و … به صورت تخصصی و تضمینی و شستشو با دستگاهای مدرن روز ، آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم میباشد.

                   

قالیشویی پاکمهر در سراسر تهران بزرگ دارای سرویس دهی می باشد شما همشهریان گرامی باتوجه به منطقه ای که سکونت دارید می توانید با نزدیک ترین شماره تلفن دفتر قالیشویی پاک مهر تماس حاصل فرمایید تا پرسنل مجرب قالیشویی در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و قالی ها را به صورت لول شده تحویل بگیرند.

قالیشویی در اشرفی اصفهانی:

هرآنچه در باب پاکیزگی در شستشو ی یک فرش میخواستید، قالیشویی پاک مهر، با راه انداز ی شعبه خود در اشرفی اصفهانی برای شما فراهم و با افتتاح این شعبه در منطقه اشرفی اصفهانی، نیاز اهالی این منطقه را به قالیشویی رفع کرده است.

در هرکجای تهران ساکن بودید می توانید از شعبه نزدیک به محل سکونت خود تماس حاصل نمایید.قالیشویی اطراف اشرفی اصفهانی   پاکمهربا پرسنل و نیروهای مجرب قالیشویی پاک مهر در اسرع وقت در خدمت شما می باشند و شما می توانید برای مرمت و بازسازی وشستشو انواع فرشهای ماشینی ، دستبافت  و گلیم و گبه جاجیم و موکت  و مبلمان خود را  به قالیشویی پاک مهر بسپارید.

قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل در خدمت شما همشهریان گرامی می باشد و خدمات خود را به صورت تضمینی وبا کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار شما می گذارد.شستشو انواع قالی ابریشم  به صورت تضمینی و با تثبیت رنگ وبا دستگاه های مدرن دراطراف اشرفی اصفهانی  انجام می شود.ارائه خدمات قالیشویی مجاز پاک مهر با بهترین کیقیت وقیمت استثنایی صورت می پذیرد.

اگر در منطقه جلال آل احمد به دنبال قالیشویی مطمئن می باشید میتوانید فرشهای خود را به قالیشویی پاکمهر بسپارید.

قالیشویی پاکمهر تمام خدمات در شستشوبه صورت تضمین شده می باشد و نرخ شستشو طبق نرخ اتحادیه می باشد.

همشهریان محترم میتوانند با بهره مندی از خدمات فوق العاده پاک مهر، به فرش های خود نهایت پاکیزگی را هدیه کرده و هر ساله جهت شستشو، قالیشویی پاک مهر در خدمت شما عزیزان میباشد و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما مشتریان گرامی بوده و باعث افتخار ما میباشد که برای شما عزیزان، بهترین خدمات را ارائه دهیم. پاک مهر اعتماد شما را رمز موفقیت خود میداند.

شماره تماس قالیشویی: 02144234277

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.